بازدید 4263

قلعه نویی: از کسب یک امتیاز هم راضی هستیم

کد خبر: ۴۴۳۹۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۶ 22 October 2014


به گزارش مهر، امیر قلعه نویی پس از تساوی یک بر یک عصر امروز چهارشنبه تیمش برابر پدیده در جمع خبرنگاران گفت: دو تیم فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتند. بازیکنان ما با اینکه ریکاوری خوبی نداشتند اما نمایش قابل قبولی داشتند. ما می توانستیم در این دیدار پیروزی باشیم اما از کسب یک امتیاز هم راضی هستیم.

وی با تمجید از عملکرد تیم داوری که به سرعت بازی کمک کرد در مورد مشکلات خط دفاعی تیمش نیز گفت: نمی دانم چرا همه مشکلات و اتفاقات در خط دفاعی ما رخ می دهد. بازیکنان ملی پوش ما با اینکه خسته بودند اما نمایش خوبی داشتند. بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و می توانستیم در دقایق پایانی برنده باشیم.

سرمربی استقلال با تاکید بر اینکه تیمش را در دیدار برابر پدیده خوب دیده است گفت: این یک امتیاز کمک خوبی به ما خواهد کرد و امیدواریم بتوانیم با ریکاوری مناسب شرایط را برای موفقیت در دیدارهای آینده فراهم کنیم. البته ما در دیدار برابر پدیده یکی دو بازیکن ضعیف هم داشتیم که قطعا در دیدارهای آینده به شرایط آرمانی خواهند رسید.

امیر قلعه نویی در واکنش به پرسش خبرنگاری در مورد سفر این تیم به آمریکا با بیان اینکه در کنار حرم امام رضا از سفر به آمریکا سوال می کنید گفت: هنوز چیزی در این مورد مشخص نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها