بازدید 3283

آمریکا همچنان به حمایت و تسلیح داعش ادامه می‌دهد

کد خبر: ۴۴۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱ 22 October 2014
نائب رئیس اتحادیه وکلای عرب و رئیس اتحادیه وکلای اردن و الهیار ملکشاهی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش خانه ملت، سمیع برکات خریس نائب رئیس اتحادیه وکلای عرب و رئیس اتحادیه وکلای اردن به همراه تعدادی از وکلای اردنی، روز سه شنبه (29مهر) با الهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار رئیس کمیسیون قضایی و  حقوقی مجلس، ضمن تشریح وظایف و عملکرد مجلس شورای اسلامی و به ویژه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی در کشور ما نهادی قدرتمند است و هیچکدام از قوا حق انحلال مجلس را ندارند و نمایندگان مجلس حق اظهار نظر در همه امور داخلی و بین المللی را دارند و از مصونیت پارلمانی برخوردار هستند.

ملکشاهی در بخش دیگری از سخنان خود به حمایت غربی ها از گروههای تکفیری و افراطی در منطقه اشاره کرد و گفت: گروهک تروریستی داعش توسط آمریکائیها ایجاد، تسلیح و تجهیز شده و متاسفانه ما شاهد هستیم همچنان غربی ها با تقسیم تروریست ها به خوب و بد، به حمایت ها و تسلیح آنها ادامه می دهند.

وی در ادامه بر سیاست جمهوری اسلامی ایران در حمایت از مظلومان و مبارزه با ظالمان و حسن همجواری با کشورهای همسایه تاکید کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه رژیم غاصب صهیونیستی را به رسمیت نشناخته و نخواهد شناخت.

در ادامه این دیدار سمیح برکات خریس نائب رئیس اتحادیه وکلای عرب و رئیس اتحادیه وکلای اردن، عقیده اسلامی و دشمن مشترک را دو عامل مشترک فیمابین دو کشور نام برد و افزود: اسلام اصیل و اسلام محمدی (ص) با اسلام آمریکایی و اسلام تکفیری تفاوت دارد و مخالف تعصب گرایی هستیم.

وی در پایان سخنانش، علاقه مندی کشورش را برای گسترش روابط و مناسبات فیمابین جمهوری اسلامی ایران و اردن خاطرنشان کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار