بازدید 134033

۱۰۰ هزار تومان جریمه گردش به راست، از فردا

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: از فردا گردش به راست هنگام چراغ قرمز ممنوع است و متخلفان یکصد هزار تومان جریمه می شوند و ۵ نمره منفی خواهند گرفت.
کد خبر: ۴۴۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۱ 22 October 2014
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: از فردا گردش به راست هنگام چراغ قرمز ممنوع است و متخلفان یکصد هزار تومان جریمه می شوند و ۵ نمره منفی خواهند گرفت.

سرهنگ حسینی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر افزود: در تقاطع هایی که می توان با رعایت حق تقدم عابران و با احتیاط در هنگام چراغ قرمز عبور کرد با یک تابلو مشخص کرده ایم.

وی گفت: این تابلوها با عنوان «گردش به راست با احتیاط آزاد» در سر تقاطع ها نصب است و خودروها می توانند گردش به راست کنند اما در صورت نبودن تابلو، خودروها مجاز به این گردش در هنگام چراغ قرمز نیستند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص معاینه  فنی خودروها نیز گفت: نظارت بر معاینه فنی خودروها جزء وظیفه ذاتی پلیس است و باید رانندگان خودروهایی که معاینه فنی ندارند،  معاینه فنی خودروی خود را اخذ کنند.

سرهنگ حسینی افزود: مراکز معاینه فنی نیز متولی ندارند و باید این مراکز ساماندهی و مدیریت یکپارچه داشته باشند.

وی درباره طرح ایست به احترام زندگی نیز گفت: ایستادن خودروها پشت خط ایست  هنگام چراغ قرمز  یکی از مسائل انضباط اجتماعی و ترافیکی در تهران است که در آبان اجرا خواهد شد؛ امیدواریم این بخش از قانون به مانند طرح کمربند ایمنی نهادینه شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷۴
انتشار یافته: ۱۷
اگه گردش به راست اینقدخطرناکه و جریمه سنگین داره چرا تا حالا اجرا نشده یه دفعه میخوان همه به این قانون عادت کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
دلبندم قرار نيست يه قانون بد براي هميشه باقي بمونه
چه خبر است؟ بیشتر از 20 هزار تومان جریمه، واقعا اجحاف است.
لطفاً طرح تردد رانندگان بین خطوط در بزرگراه ها را نیز در دست اقدام قرار دهید تا معضل ترافیک و تصادف هایی که بر اثر عدم رعایت فاصله عرضی بوجود می آید نیز از بین برود.
من خواهش می کنم در مورد نحوه ورود خودروها به میادین هم یک آموزش و جریمه بگذارید. مردم ما کلا برداشت اشتباهی از نحوه ورود خودرو به میدان و مسیر گردش در میدان دارند.
با احترام وافر به مقررات راهتمایی و رانندگی یک مطلب را خدمت عزیزان زحمت کش راهنمایی عرض کنم در ارومیه تقریبا همه ی بریدگی های وسط جاده یا خیابانها را برادران رهنمایی یا پلیس راه بسته است این امر بدون در نظر گرفتن اصول این کار انجام گرفته متاسفانه همین کار خود موجب گردش براست خطرناک خیلی از رانندگان شده است همینطور هر جا که توانسته اند با نصب تابولوی توقف ممنوع و ایستادن ممنوع موجب شده اند که رانندگان اغلب ناچارا بدون توجه به این تابلوها ماشین خودرا پارک کنند ولو با نشستن شخص راننده در داخل اتوموبیل این کار را انجام دهند به عقیده حقیر پلیس محترم راهنمایی و رانندگی بایستی به امر سهولت رفت آمد همراه با آسایش و راحتی رانندگانی که ناچارند برای لحظه ای ولو چند دقیقه توجه کنند وگرنه با اولین قانون شکنی قبح کار و معنی تابلوی ایستادن ممنوع از بین میرود در ضمن در بسیاری موارد در مواقع ظهر هنگام تعطیلی مدارس و ادارات ماموران راهنمایی و رانندگی در مسیر های شلوغ و پر ترافیک اصلا حضور ندارند لازم است بیشتر توجه شود با تشکر
فقط در تهران یا همه شهرها؟
آخه با این ترافیک تهران و چراغ قرمزهای طولانی، ممنوعیت گردش به راست جز افزایش ترافیک پشت چراغها چه سودی دارد؟
با سلام و تشكرازكادر زحمت كش پليس
قبل از اعمال اين محدوديت چه مشگلي وجود داشته است . اين در حالي است كه در اغلب چراغهاي راهنمايي به كاهش بار ترافيك كمك ميكند .چرا بايد اين محدويت با اين شدت اعمال شود و بعلاوه چرا بايد مردم پايتخت اينچنين زير ذربين باشند در حالي كه در اغلب شهرهاي كشور دوربين با اين حجم وجود ندارد. اي كاش پليس قبل اعمال هر محدويتي نظر مردم و كارشناسان را هم جويا ميشد.
در منطقه 5 شهرداري انتهاي بلوار فردوس غرب خيابان بهار شمالي روبروي مركز ميوه و تره بار شهرداري با وجود تابلو توقف ممنوع و داشتن فضاي پاركينگ رايگان تعداد زيادي خودرو مقابل تابلو توقف ممنوع بصورت عمودي پارك مي كنند كه تردد خودرو هاي عبوري را مختل كرده و خودرو هاي عبوري مجبورا در لاين مقابل حركت نمايند و چندين بار با 110 تماس گرفته شد ولي ترتيب اثري داده نشد اگر قانون طرح شده اجرا و كنترل گردد
نمیشد اینو تیتر کنید تو صفحه اصلی همه بفهمن هی از فردا پشت سر ما بوق نزنن...
100 هزار تومان هم جریمه کنند کسانی که سمت راست چهاراها وامیستند چراغ که سبز میشه مسیرچپ میرن یا توی بزرگراها در خط چپ حرکت مکنند 500 متر بعدم میخوان خروجی چپ و برند یک دفعه از خط سوم میان خط اول ویا تقیر خطوط اگر این خاطیان را هم جریمه کنند 100000تومان ترافیک 20% کم میشه
گردش به راست که جریمه ندارد . باید بگویید جریمه گردش به راست ممنوع .
حالا چرا 100 هزار تومان نا قابل؟
لطفا شما بررسی کنید :1 -گردش به راست موجب عبور از خط عابر پیاده مقابل میشود گردش به راست در زمان سبز بودن چراغ موجب عبور از خط عابر مجاور خواهد شد !!! 2- این طرح فقط موجب افزایش ترافیک پشت چراغ قرمز خواهد شد
سرهنگ حسینی باید بداند که گردش به راست درکانادا و آمریکا و ... جریمه ندارد مگر با وجود تابلو گردش به راست ممنوع!!!!!
آخه با این ترافیک تهران و چراغ قرمزهای طولانی، ممنوعیت گردش به راست جز افزایش ترافیک پشت چراغها چه سودی دارد؟
با سلام
جریمه ای بابت گردش به راست در تاریخ 93/7/6 برای من پیامک شده است اگر از اول آبان ماه قابل اجرا است تکلیف آنهایی که قبل از این تاریخ جریمه شده اند چیست ؟
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی