بازدید 4619

جشنواره تئاترمعلولین استان تهران

نخستین جشنواره تئاتر معلولین استان تهران به همت بهزیستی استان تهران از ۲۸ تا ۳۰ مهرماه در فرهنگسرای بهمن در حال برگزاری است و دیدن آثار برای تمام عموم آزاد است ./عکس: مهدی آشنا
کد خبر: ۴۴۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰ 22 October 2014
جشنواره تئاترمعلولین استان تهرانسه شنبه ۲۹ مهرماه دومین روز از جشنواره تئا‌تر معلولین استان تهران برگزار شد. جشنواره امروز کار خود را با کارگاه آموزشی «انواع معلولیت‌ها و رویکرد توان بخشی» وبا تدریس دکترعباس شفیعی آغاز کرد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ستاد خبری جشنواره،همزمان با اجرای کارگاه‌ها، در سالن مبارک نمایش «آشپزخانه جادووی» به کارگردانی «مرجان محمد‌پور» به روی صحنه رفت که با استقبال خوب مخاطبان روبه رو شد و جشن شادی را به پا کرد. این نمایش در دو سانس مختلفت در این سالن اجرا شد. 

همچنین نمایش‌های «عاشق پوشالی» به کارگردانی «سید محمد رضوی» در دو سانس ۱۵ و ۱۷ در سالن تجربه و نمایش «پیش گویی‌های بوجانگای دم راکتی» «فیروزشریعتی» در ساعت ۱۷ و ۱۹ در سالن نغمه به روی صحنه رفتند که آن‌ها نیز توانستند نظر مخاطبان وکارگردانان را به خود جلب کنند. 

جشنواره تئا‌تر معلولین استان تهران امروز در بخش فضای باز هم اجرای نمایش «پیروزی اراده» به کارگردانی شاهد پیوند را در برنامه‌های خود داشت که در وسط حیاط این فرهنگ سرا اجرا شد. در این نمایش سه تن از افراد کم توان به هنرنمایی پرداختند. مردمی که برای لذت از هوای پاییزی به فضای سبز فرهنگ سرا آمده بودند از یک نمایش خوب هم دیدن کردند و از آن لذت بردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار