بازدید 123836

تعرض به زن جوان توسط 2 سارق منزل

کد خبر: ۴۴۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱ 22 October 2014
دوسارق که حین دستبردزدن به منزلی به زن صاحبخانه تعرض کرده‌ بودند، دستگیر شدند.

به گزارش شرق، مردی روز 21مرداد با مراجعه به کلانتری مهرآبادجنوبی به ماموران گفت: «وقتی در محل کارم بودم دوسارق جوان با تهدید سلاح سرد وارد خانه‌ام شدند و ضمن آزارواذیت همسرم، وجوه نقد و طلا و جواهرات داخل خانه را سرقت کردند.»

این پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ
قرار گرفت. زن جوان در این مرحله به ماموران گفت: «مردی ساعت 10 روز حادثه زنگ خانه ما را زد و گفت: «طوطی ما در پشت‌بام خانه شماست.»

 از او خواستم زنگ طبقه سوم را بزند. پس از چنددقیقه همین شخص، مجددا زنگ زد و گفت: «واحد طبقه سوم پاسخگو نیست لطفا در را باز کنید. من همسایه‌تان هستم.» من نیز به تصور اینکه این شخص واقعا همسایه است در را باز کردم. بعد از چند لحظه، زنگ واحد ما زده شد و همان شخص کلید پشت‌بام را خواست بدون آنکه در واحد را باز کنم درخواست کردم کلید پشت‌بام را از واحد طبقه چهارم بگیرد اما بعد از چنددقیقه دوباره زنگ خانه زده شد و همین شخص گفت طبقه چهارم او را نزد من فرستاده است. به‌محض اینکه در واحد را باز کردم، جوانی حدودا 24-22ساله وارد خانه شد و با تهدید چاقو من را مجبور به سکوت کرد. آن جوان با تهدید طلا و جواهراتم را گرفت. وقتی سارق مشغول بررسی طلاها بود تصمیم گرفتم از خانه فرار کنم اما این شخص به‌زور و با تهدید چاقو مانع خروج من از خانه شد و با تهدید گفت: «اگر سروصدا کنی، تو را می‌کشم.» بعد من را به یکی از اتاق‌ها برد و مورد تعرض قرار داد. پس از آن و از طریق پنجره مشرف به کوچه نفر دوم را صدا زد و نفر دوم نیز همین عمل را تکرار کرد. پس از آن من را در اتاق حبس کردند و هر دونفر از خانه خارج شدند. پس از چنددقیقه و در حالی‌که بسیار ترسیده بودم، زمانی‌که دیگر صدایی نمی‌آمد از اتاق بیرون آمدم و دیدم آنها رفته‌اند.»

کارآگاهان ابتدا از دو متجاوز چهره‌نگاری کردند و سپس با بهره‌گیری از بانک اطلاعات مجرمان سابقه‌دار یکی از این افراد را که جوانی 21ساله به‌نام «فرشاد.ق» است، شناسایی کردند. فرشاد در سال1391 به اتهام کیف‌قاپی توسط پلیس آگاهی شهریار دستگیر و روانه زندان شده بود. پس از شناسایی تصاویر «فرشاد» توسط زن جوان، دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت و کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه فرشاد در منطقه نسیم‌شهر (اکبرآباد)- خیابان شهید رجایی شدند. در زمان اجرای عملیات دستگیری، فرشاد با اطلاع از حضور پلیس قصد داشت از طریق بالکن و طبقه چهارم فرار کند. او با این هدف به پشت‌بام ساختمان دوطبقه‌ای در کوچه پشتی پرید اما ماموران که تمامی راه‌های فرار متهم را پیش‌بینی کرده بودند، با شلیک چند تیر هوایی موفق به دستگیری وی شدند. متهم بلافاصله پس از دستگیری در همان محل تحت بازجویی قرار گرفت و همدستش را معرفی کرد.

او به کارآگاهان گفت: «همراه یکی از دوستانم به‌نام محسن به منزلی رفتیم که زنی جوان در آنجا تنها بود. ابتدا من پایین در کوچه روی موتور منتظر ماندم و محسن به‌تنهایی داخل ساختمان رفت. پس از مدتی محسن من را صدا زد و من هم داخل رفتم و به صاحبخانه تعرض کردم.»

ماموران با شناسایی مخفیگاه «محسن. الف» (22ساله) در منطقه نسیم‌شهر، شهرک اورین، به این شهرک رفتند و در حالی‌که محسن قصد داشت سوار بر موتوسیکلت از شهرک خارج شود، وی را شناسایی و دستگیر کردند.

محسن پس از انتقال به پلیس آگاهی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت: «با موتور همراه فرشاد در منطقه مهرآبادجنوبی در حال پرسه‌زنی بودیم که متوجه بازبودن در پارکینگ یک خانه شدیم. فرشاد پیش موتور ماند و من زنگ یکی از طبقات را زدم و به زن صاحبخانه گفتم: «طوطی‌ام به پشت‌بام ساختمان شما آمده است، لطف کنید کلید پشت‌بام را بدهید.» چندبار اول زن صاحبخانه از من خواست کلید پشت‌بام را از سایر واحدها بگیرم اما در نهایت به اصرار من در خانه را باز کرد و من نیز با چاقویی که همراه داشتم او را تهدید کردم و داخل خانه رفتم. دیدم به‌جز آن زن، شخص دیگری داخل خانه نیست. به او گفتم: «پول‌ها و طلاهایت را نشان بده» او در کمد را باز کرد و من تمامی طلاها را سرقت کردم.»

محسن درباره آزار و اذیت شاکی نیز به کارآگاهان گفت: «آن زن را پس از سرقت طلاها، مورد آزار و اذیت قرار دادم و بعد از طریق پنجره، فرشاد را صدا کردم و او نیز بالا آمد. بعد از آن، تمامی طلا و جواهرات داخل خانه را برداشتیم و با موتور فرار کردیم.»

کارآگاهان در بازرسی از مخفیگاه متهمان، موفق به کشف تعدادی گوشی تلفن‌همراه شدند که با بررسی سوابق آنها مشخص شد تمامی گوشی‌ها مسروقه است.

متهمان در ادامه اعترافات خود عنوان کردند در مناطق «غرب» و «جنوب غرب» شهر تهران، اقدام به کیف‌قاپی، موبایل‌قاپی و گردنبندقاپی کرده‌اند. با بررسی سوابق سرقت‌های مشابه تعدادی از شکات پرونده‌های سرقت در شهرک آزادی، خیابان پیامبر، بلوار فردوس شناسایی و به اداره شانزدهم دعوت شدند.

سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تایید این خبر عنوان کرد: «هردو متهم پرونده متاهل هستند و «محسن.الف» سه‌فرزند دارد.»

سرهنگ حاجی‌زاده گفت: «مجوز انتشار بدون پوشش تصاویر هر دومتهم توسط مقام قضایی صادر شده و از شکات و مالباختگان احتمالی که موفق به شناسایی تصاویر متهمان شده‌اند، دعوت می‌شود برای طرح و پیگیری شکایات خود به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.»

تعرض به زن جوان توسط 2 سارق منزل

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۱
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۶۳۰
حالا نمیگم فقط اعدام. ولی اگه نگم فقط اعدام چی باید بگم؟ سه بار اعدام در ملا عام و هر چه سریعتر
پاسخ ها
se4ever
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
جهت اطلاع در سال های اخیر چندین چند نفر اعدام شدن ، دوست عزیز جواب نمیده نمیده
البته منم میگم اعدام ولی نقش دولت اینجا کجاست ؟ اجتماع ؟ مردم ؟
بهتر نیست بعد اعدام فکری کرد
محمد تقی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
نه! سه بار کمه!!! چهار بار باید اعدام شه!!!
محمد جعفر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
این جنایات باید ریشه یابی شوند و عوامل آن ارشاد شوند
ناشناس
| Kazakhstan |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
اين ها كه بايد اعدام بشن هيچ. اما بايد مشكلات اين افراد در بياد تا تكرار نشه
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
کسی که سال 91 دستگیر و به سرعت آزاد شده باشه این کار رو ادامه می ده بهترین راه تاسیس اردوگاه های کار اجباری هست که هم مدت زیاد تو حبس باشن هم خرجی برا دولت نداشته باشن
جاوید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
آقای se4ever اگرهمون اعدام ها هم نبود الان وضعیت خیلی بدتر از اینا بود
درسته همه عوامل نقش خودشون رو بازی می کنند ولی بازدارندگی مجازات ها هم یکی از عوامل مهمه
شما فرض کن هر کسی این کارا رو انجام بده هیچ کاری به کارش نداشته باشن و از طرفی بیان میلیاردها هزینه کنند سر هر کوچه یه پلیس بذارن! به نظرت باز هم میشه این موارد تموم بشه؟
ابراهیم
| Spain |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
جناب آقای se4ever
که میفرمایید چند بار اعدام انجام شده و جواب نمیده.جواب داده مطمئن باش. اگه جواب نداده بود چندین جانی بیشتر الان روی زمین بودند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
دنبال چه ريشه اي مي گرديد ؟ زناي به عنف و خصوصاً زناي محصن حكمش اعدام است . فقط خواهش ميكنم هر چه سريعتر تا آثارش نمايان شود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
در درجه اول فقط اعدام اعدام اعدام

در درجه دوم :

اجباری شدن تحصیل

ایجاد اشتغال زایی

ارائه تسهیلات مناسب و کافی برای ازدواج

افزایش تعداد نیروهای امنیتی کشور همچنین راه اندازی طرح نگهبان محلات
فيروز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
اميدوارم قاضي به صورت حكم اعدامشان را صادر كند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
چرا در ملا عام؟ دیدن اعدام جز ایجاد ناهنجاری های روانی حاصلی نداره .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
اشتغال + خانه های عفاف
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
se4ever جان
اعدام متجاوز به عنف ، راهکار اسلام برای جلوگیری و کاهش این گونه جرایم است.. پس باید در کنار برنامه ریزی و فرهنگ سازی برای جلوگیری از این گونه جرایم ، این حیوانات را هم اعدام کرد تا کس دیگری را قربانی حماقت خود نکنند
فقط و فقط اعدام
اصلاح منش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
جناب ناشناس. جهت یادآوری شما، هردو متاهل بودند. خاک بر سرشون.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
خب شما که میگید اعدام جواب نمیده؟ خب چه کار کنند؟ جشن بگیریم ازشون تشکر کنیم جواب میده؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
اول اعدام کنید بعدا ریشه یابی شود چون هر گونه تعلل باعث بی اعتمادی مردم به سازمان قضا میشود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
چه عجب گویا دارین کم کم قضیه رو میگیرید.. حالا هی بگید ریحانه و...
فرشاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
عزیزی که با اعدام مخالفی
میخای آدرس خونتو بهشون بدیم
بیان سرغت و تو ارشادشون کنی
پاسخ دهنده محترم
اگه بشه جلوی این کار رو گرفت و فقط اگر !!
چاره کار اعدام و اعدام و اعدامه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
سلام
اعدام راه چاره نیست
امنیت نه اینکه کلن جاریست اما می توان
کمی بدبین باشی و درب منزل نسبت ب صدای ناشناس و مرد غریبه باز نکرد حتی می توان گزارش داد به نیروی انتظامی
- مجهز نبودن ب آیفون تصویری
- همراه داشتن اسپری فلفل یا خاکستر
- آموزش دیدن دفاع شخصی
- ....
سپاس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
منم موافق اعدام متجاوزین به عنف، قاتلین قتل های سازماندهی شده و از پیش تعیی شده، آدم رباها هستم. اما با نظر se4ever نیز موافقم. باید به موازات نیز کاری کرد. چرا این پدیده ها و زورگیری با وجود اعدام اینقدر زیاد شده؟ مشخص است که مشکل جای دیگری نیز هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
اونی که میگه اعدام جواب نمیده باید بگم مجازات تجاوز به عنف اعدام . اگه این ادم اعدام نشه اگه دوباره به جامعه برگرده قطعا دوباره فساد میکنه و چند نفر دیگرو بد بخت میکنه چون تجاوز به عنف جزوکثیفترین جنایات بشری است و حتی از قتل هم وحشیانه تر است
بماند که حکم اعدان باعث میشود جلو تکرار جرم در سایر افراد هم کرفته شود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
مرگ براي اين افراد كمه بايد دست و پاشونرو قطع كنند زبانشون روببرند و چشماشون رو از كاسه در بيارند ولشون كنند گوشه خيابون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
باید یه بلایی سر اینا بیارن تا دیگه کسی جرات این کار ها رو نداشته باشه
کمی باید از پلیس امریکا اقتدار را آموخت !!
حسینقلی میرزا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
در پاسخ به دوستی که گفته اند اعدام جواب نمیده: دوست عزیز با اعدام یک خلافکار نباید انتظار داشت همه همه خلافکاران آدم شوند. همین که شر یه خلافکار کم شده کافیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
ریخت شون به داعشیا میخوره
میرزا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
بخشش لازم نیست اعدامش کنید!
(اه دوباره ویرگول رو یادم رفت بذارم)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
آقا یا خانم se4 چون عمل مجرمانه تکرار میشود نباید اعدام کرد ؟ این چه استدلال غلطی است این وحشی ها به خانه آخر رسیده اند در ضمن بهتر مثالی بزنم :بسیاری از رانندگان هنوز تخلف میکنند پس باید جریمه نکرد ؟ولی جریمه باعث کاهش تخلفات شده
با اینگونه تخلفات باید برخورد سخت و اشد مجازات را خواستار شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
اینها نمیخوان کار کنن میخوان فقط پول مفت و مجانی داشته باشن نمیخوان سختی بکشن.متاهل هم بودن اماباز هم این جنایت رو کردن.فقط اعدام.تابناک تایید کن لطفا
شهروند
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
لطفا بزودي اعدامشان كنيد و اعدام اين حرامزاده ها را سريعا اجرا كنيد، شرم اوره در كشور شيعه اين حرومزادگان نفس بكشند...اعدام فقطاعدام با راي قاطع در كوتاهترين زمان .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
اين مسايل بايد ريشه يابي بشن تا جلوي تكرار اين اتفاقات توسط افراد ديگه گرفته بشه. مسئله فقط اينكه از شر دو تا آدم فاسد خلاص بشيم نيستش. متاسفانه افراد اينچنين زياد هستن در سطح جامعه و ما در جريان همش قرار نميگيريم. با روانشناسي اين افراد بايد جلوي فجايع بيشتر و بدتر رو گرفت.
علی مولا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
ریشه یابی که باید بشه درست ولی این ها هم باید اعدام بشن.
مثل مردابی که توش پشه مالاریا رشد میکنه،هم باید مرداب رو خشکوند هم پشه ها رو کشت، یکیش جواب نمیده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
من میگم اعدام از روش گولا گولا.....
ناشناس
| Australia |
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
همین خوک صفت هاهستند که اگرشرایط ایجاب کند به خاطرپول سرانسان رامی برند وداعشی می شن.واقعاً مابااین کثافتا شدیم 75 میلیون نفر؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
باید ریشه رو خشکاند
سیاوش
| United States |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
اشتغال و ازدواج خیلی خوبه اما تجربه نشون داده که به این زودیا نباید انتظارشون رو داشت. راه حل عاجل گسترش و تسهیل فرهنگ ازدواج موقت و تشکیل خانه عفاف هست تا دو تا آدم 20 ساله که تازه اول زندگیشون هست بخاطر ساده ترین نیازشون سرشون بالای دار نره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶
ببخشیدا فقط یکی دوبار اعدام انجام شد بعدگفتند سازمان حقوق بشر اعتراض کرده تعطیلش کردند .شروشورها هم جشن گرفتند!!!
با توجه به اقرار صريح هر دو متجاوز جنايتكار بايد بدون هيچگونه گذشتى اعدام گردند، اينها جرثومه فساد هستند. 
پاسخ ها
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
حالا اگه هر کسی که جرمی انجام داده چون اقرار کرده باید اعدام بشه بزرگوار من هرکسی مجازاتش به اندازه جرمی است که انجام داده واین اندازه را هم من وشما ودیگران معین نمکنیم قانون معین میکنه هرجرمی مجازاتش در قانون تعریف شده است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
قابل توجه شهرام خان زناي به عنف و زناي محصن حكمش اعدام است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
شهرام چی میگی برای خودت!!؟؟ لابد قیافه روشنفکری گرفتی که اینا نباید اعدام بشن؟!؟! دم از قانون هم میزنه! کی گفت بدون محاکمه و قانون اعدان کنن که فیگور روشنفکری میگیری!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
لطف این دو نفر را تحویل من در ارومیه بدهید فقط من میدونم چه بلایی سرشون بیارم که دیگه نای راه رفتن و برگشتن به تهرون را نداشته باشند. خدا شاهد چنان بلایی سرشون بیارم که نام والدینشونو فراموش کنند
ناشناس
| United Kingdom |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
جناب شهرام، منزل بايد امن ترين جاى ممكن براى زندگى باشد، متجاوزينى كه به منزل زن شوهردار بزور وارد ميشوند و وى را مورد تجاوز قرار ميدهند به مصداق مفسد فى الارض هستند، اين را من نميگويم بلكه حكم شرع مقدس است، ضمنا به قول ناشناس ١١.٢٧ قيافه روشنفكرى به خود نگيريد.
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
ناشناس 11:27 که دیگه کلا تعطیل میگه :کی گفته بدون محاکمه اعدامشون کنند محاکمه میگیرند بعد اعدامشون میکنند خب سرور این که دیگه محاکمه نیست که حکمش صادر کردی من با اعدام مخالف نیستم عزیز فقط موافق نیستم گرفتی بعید میدونم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
قابل توجه همه اساتيد. اين نه زناي به عنفه نه زناي محصن. اين تجاوز به عنفه فرقش هم با زنا اينه كه زنا حكمش بعد از اثبات سنگسار و يا شلاقه كه حتي ممكنه از سنگسار جان سالم به در ببرند.ولي تجاوز به عنوان افساد في الارض حكمش مرگه.
امیر
| United States |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
ببخشید ، نیاز به محکمه نداره ، همونجا در خونه ، وقتی حرف مفت زیادی زد ، میشد کلکش رو کند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
عمل جراحی در درمان رل بسیار مهمی دارد . اعدام جنایتکاران عمل جراحی برای سلامت جامعه است اینقدر ادای روشن فکری در نیاورید و غرب زده نباشید . جانیان بذون هیچ ملاحظه ای باید اعدام شوند و در اسرع وقت .
ناشناس
| United Kingdom |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
ناشناس 11:39 اون بلایی که میخوای سر اینا بیاری حکمش اعدامه برای خودت. آبروتم میره.
امیلی
| Canada |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
ارومیه جان میخواهی چیکارشون کنی! بعدش تو را کجا تحویل بدهیم؟
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
دولتیان و مسوولین باید اعدام شوند که در جرم انها شریکند با رها کردن جامعه خصوصا جوانان بیکار و چسیبدن به مسایل پوچ هزینه بر برای جامعه مثل انرژی هسته ای
سوري
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
شهرام خان سلام معلومه خيلي با سواد و اهل مطالعه اي ها كلا تابلوئه در حقوقم سررشته داري !!!ببين با كيا شديم 75 ميليون
هر چه زودتر اعدامشون کنید برن
پاسخ ها
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
کجا برن تازه امدن
ابراهیم
| Spain |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
این نمک دوباره سروکله ش پیدا شد.
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
خوبی آقا ابراهیم
ایرانا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
عدالت جان تا حالا چقدر اعدام شده؟آیا درست شد؟ باید وضع اقتصادی درست بشه تا این قبیل جرمها کم بشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
این جناب شهرام برای اتفاقات خودشون هم همنطور بانمکند.
م .ن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
آقا شهرام اگر خدایی ناکرده این اتفاق برای خودت هم می افتاد بازم همین حرفا رو می زدی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
باید وضع اقتصادی درست بشه!!؟
طرف رفته طلا ها رو دزدیده خوب باشه چون فقیر بوده، ولی انجام عمل زنا با وجود متاهل بودن این جانی رو چطور با ربط دادن به وضع اقتصادی میشه توجیه کرد!!؟
در ضمن از دوستش هم خواسته که بیاد و این عمل شنیع رو انجام بده
حالا چقدر باید وضع اقتصادی تو کشور درست بشه تا این فرد به آغوش اجتماع برگرده!!؟
هیراد
| United States |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
ایرانا، یعنی چون وضع اقتصادی بده، کسی حق داره که این کارو بکنه؟ تجاوز چه ربطی به وضع اقتصادی داره آخه؟!!! منم الان یه جوون 28 ساله بیکارم. پس از دید شما هر غلطی بکنم، چون وضع اقتصادی بده دیگه! یکم راجعبه حرفهاتون فکر کنین.
مجيد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
هم وطن عزيز شايد اقتصاد رو بشه عامل دزدي دانست اما براي اين مسله كه دوتا نادون متاهل به يك خانم شوهر دار تجاوز مي كنند هيچ توجيهي وجود نداره
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
این نوع عمل جرم آمیز در آمریکا صد در صد اعدام می کنند
یک ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
اقا جان کار خیلی خیلی نادرستی کرده درسته.
ولی با اعدام مشکلی حل میشه؟
ایا بقیه خلافکارا رو سالهای قبل اعدام کردن مشکل حل شد؟

اول اینکه من و شما و دولت هم در این بزهکاری سهمی داریم. اینها از روز اول متجاوز به دنیا نیامدن. اگر در محیط درستی زندگی میکردن اینطور بار نمیومدن.
حالا هم این اتفاق افتاده.
اینها صد البته باید تاوانش رو بدن. اما نه با اعدام.

کاش ایران هم اردوگاه های کار اجباری داشت تا اینها رو میفرستادند اونجا تا به جای اینکه یک لحظه اعدام بشن و تمام لحظه به لحظه زجر بکشن و تاوان کارشون رو تا 20 سال پرداخت کنند و علاوه بر این ازشون در راه سازندگی برای کشور استفاده بشه.
ناشناس
| Ukraine |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
چه ربطی به وضع اقتصادی داره؟؟؟؟ بابا کمتر بی ربط بگین
ناشناس
| United States |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
آفرین به این خانم که مقاومت نکرد و اجازه داد تا مورد تجاوز قرار بگیرد و اگر نه الان شماها حکم اعدام را برای زن بدبخت میخواستین!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
ایرانا الان کشورایی که وضع اقتصادیش خوبه که آمارشون تو این کثافتکاریا بیشتره
حقشون حبس ابد با كار اجباري در معدن يا اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
فقط اعدام
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
حبس ابد کيلو چنده؟؟!! بايد دستهاي اينها رو اول قطع کنند و بعد 6 ماه اعدام کنند بخاطر سرقت و تجاور محسنه! هتما بايد درد و ضجر بکشند و الا اصلا فايده اي ندارد
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
حقوقدان برجسته ایالت ماساچوست وفارغ التحصیل از کمبریج لندن وبرنده 4 ،5 تا جایزه از کنگره های بزرگ دنیا جناب آقای ناشناس10:10کارشناسی خود را در مورد این واقعه اینگونه بیان کردند که یا حبس ابد یا اعدام یا هرچی که خودتون میدونید کاسه بشقاب کابینت خریداریم مبل وصندلی خرداریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
دقت کردید تمام متجاوزین جوانان بیکاری هستند که کاری بغیر جرم و فساد ندارند! با اعدام چند نفر مشکل حل نمی شه. باید ریشه یابی بشه و از پایه حل بشه.
من هم با اعدام این آشغالها موافق هستم اما واقعا راه حله!؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
داداش مگه آمریکاست؟ کار اجباری در معدن!!
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
اونهایی که منی میدن یا مخالف اعدام هستندیک لحظه به خواهر و مادر خودشان فکرکنند.ممکنه نظرشون تغییر کنه !
اگر اینها اعدام بشوند دیگر کسی جرات نمی کند چنین کاری را انجام دهد
پاسخ ها
مونا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
الان قبلیا اعدام شدند دیگه کسی جرات نکرد این کارو کنه؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
شهرام در لباس مونا... پسرجان.. خانم محترم بنظر شما آزادشون كنن برن تا سر از خانه و كاشانه شما.. ما و ديگران در بيارن؟.فقط بايد سخت تنبيه بشن كه بهترين تنبيه نابودي اين پس فطرت هاست
ه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
داریم از هندوستان بدتر می شیم،باید رو ی تربیت پسران جامعه بیشتر کار کنیم اونها باید بپذیرند که مسئول اعمالشون هستند،بفهمند که زنان انسانند نه شی و..بذار هیچی نگم که دلم پر از درده
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
آقاجان چرا سوءتعبیر میکنی کسی نگفت اعدام نکنند من میگم درواقع من نمیگم قانون میگه که چه مجازاتی باید بشه ،افتاد
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
دیگه کسی نمیمونه که یه همچین کاری را بکنه به جزء یک هموطن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
مونا اگر قبلیا اعدام نمیشدن الان وضعیت خیلی بدتر از این بود
دوستدار امنیت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
فقط اعدام.اسلام هم میگه متجاوز اعدام بشه مگه غیر اینه؟خودتونو بذارین جای اون خانواده.آبروی رفته عین آب ریخته هست ولی حداقل کمی تسکین پیدا میکنند.در ضمن برای بعداز این ها با اشتغال وآگاهی و... پیشگیری بشه والا اگر اینا اعدام نشن مردم ازدستگاه قضایی ناامید میشن
ناشناس
| United States |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
تقصیر خانم خانه بود که زیادی بیحجاب بوده
مبین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
باید بدن مردم مجازات کنن .مثل سنگ سار
حق اینها اعدام است و بس
پاسخ ها
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
قرار نشد اینجا تبلیغات محصولات (شامپو بس)رابکنی ساده جان
بخشش لازم نیست اعدام کنید
پاسخ ها
چارک میرزا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
این جمله تکراری و مربوط به 200 سال پیش است
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
قدیمی هست اما 200 سال پیش کلمه ای به عنوان بخشش هنوز تو زبان فارسی وارد نشده بود نهایتش مگفتند یواشتر
ناشناس
| Slovakia |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
گویی ویرگول را فراموش کردی
ناشناس
| Kazakhstan |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
بخشش ، لازم نیست اعدام کنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
چارک میرزا... لایک به شما
ناشناس
| Germany |
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
بخشش لازم نیست , اعدامش کنبد
مردم چقدر بی احتیاط هستند. چند وقت پیش یه خانومه زنگ زد که تبلیغات آوردم براتون از طرف سرای محله، گوشی رو گذاشتم، دیدم زنگ در واحدمون رو زد، که ظاهرا همسایه ها براش باز کرده بودن. منم اصلا جوابش رو ندادم.

یه بار هم یه پسر بچه اومده لباس کهنه خواسته که مامانم بی احتیاطی کرده و برده بهش داده، پسره 12-13 ساله داشته میومده توی خونه که مامانم هولش میده بیرون. البته این مورد توی حیاط خونه بوده که خدا به خیر گذرونده.

خلاصه حواستون باشه به گدای دم در خونه و هر کسی که نمیشناسین و به هر بهونه ای طلب کمک میکنه اصلا محل نذارین و در رو باز نکنین. به اینکه من مهمون همسایه بالایی هستم و زنگشون خرابه و نیستن و از این حرفها نباید اهمیت داد.
پاسخ ها
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
اصلا زنگ خونه را قطع میکنیم میشینیم پای تلویزیون تخمه میشکنیم به ما چه کی داره زنگ میزنه مگه ما مسئول زنگ زدن دیگرانیم میخواست کوچیک که بود ضد زنگش را میزد تا الان اینطوری زنگ نزنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
اتفاقن ی بار ی دزدی همینطوری چند بار در خونه مارو زده بود. ما ک درو باز نکردیم....
فرداش فهمیدیم خونه همسایه رو زده بود...
تا آخر ماه هم چند تا خونه دیگه رو...
البته بعدا پلیس دستگیرش کرد کرد... فکر کنم هنوز 20 سالش هم نبود...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
دقیقاً، متأسفانه زن‌های خانه‌دار این مسائل را اصلاً رعایت نمی‌کنند... اطلاع‌رسانی‌ها نیز در حد صفر هست... متأسفانه غالباً دسترسی به اینترنت‌هم ندارند.
خوبه حالا خودشون زن و بچه داشتن اينا ديگه كين دوست داشتن كسي با زن خودشون اينكارو بكنه
پاسخ ها
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
کم کم داری منشوری میشی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
لابد دوست داشتن که این کا رو کردن
اعداممممممممممممممممممممممممم
پاسخ ها
نجابت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
آخه به شما که منفی دادید چی میشه گفت؟
زندان با اعمال شاقه.... بهترین عامل بازدارنده
متاسفانه قبح اعدام ریخته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
اعدام اعدامه، قبح نداره.
اگه اين حادثه واسه خونواده خودت پيش ميومدبازم همين حرفو ميزدي؟
از اعدام كه بگذريم، من نمي دانم در داخل زندانهاي ما چه مي گذرد؟ مجرمان اين قضيه ، سابقه دار هستند. در زندان ، كاري براي اصلاح اين آدمها صورت مي گيرد؟ آيا زمان بازنگري در اين مورد فرا نرسيده است؟ تمامي حوادثي كه اتفاق مي افتد توسط افراد سابقه دار است!!!!!!. يا اصلاح زندانيان توسط افراد خبره و كارشناس صورت نمي گيرد و يا آن كه زندان صرفا محل گذراندن محكوميت است.

واقعا مسئولين اين اخبار را مي بينند و مي خوانند؟
پاسخ ها
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
من میگم خودت بلند شو برو اونجا یه سر بزن ببین همه چیز مرتب یا نه به حرف اینو اون نمیشه که اکتفا کرد من رفتم کمپوت بگیرم برای روز ملاقاتیت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
زندان دانشگاه است برای
بهتر سرقت کردن..
بهتر آدم دزدیدم..
بهتر قاچاق کردن..
کلا هرکی رفت زندان اگر کیف قاپ بود آدم ربا و متجاوز میشه..
زندان باید انفرادی باشه تا پدر طرف در بیاد و چیزی به هنرهای دیگه اش اضافه نشه..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
قیافه این دوتا را نگاه کن متوجه میشی در زندان فقط با اینها چه کرده اند ! فقط زدنشون ! و بیشتر وحشیشون کرده اند !
يكي دو سال ميرن زندان و حرفه اي تر از قبل آزاد مي شن...........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
زندان نه هتل اوین
باید این مفسدان فی الارض نابود شوند .
تا شما مردم باشید در خانه های خود طلا انبار نکنید، شما از این دو جوان جانی تر هستید حقتونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
بی ربط ترین نظری که ممکنه بعد از خوندن خبر کسی بدهد!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
رواني
طلادار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
نخوری به بلبل
amir
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
هموطن با غیرت...صحبت سر دزدی طلا نبود...صحبت سر ناموس بود!! ملت زنشونم باید بذارن تو بانک؟؟؟؟؟؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
ناشناس جون چیزی زدی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
اگه اتفاق برای خودت هم افتاده بود بازم مگفتی حقته?
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
یعنی مریض عقب افتاده به تو میگن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
خوب حالا اصلا حق با شما.
از این به بعد توی خونه طلا نگهداری نمی کنیم. خوب زنمون رو چیکار کنیم؟ اونم توی خونه نگهداری نکنیم؟
الف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
تو قطعا از طرف داران احمدی نژاد هستی .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
معلوم تو هم همدست اونایی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
خاک بر اون سر عقده ایت کنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
نکنه تو رفیقشونی !!!
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
اگر اون خانم، مادر یا خواهر یا دختر خودت هم بود این طوری حرف میزدی
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
نکنه سارق داداشته؟
خسرو خان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
خودتم این کاره ای. جناب ناشناس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
فکر کنم یک نسبتی بااین جانی ها داری؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
اینشتن:
به فرض که این خانوم تو خونه طلا نداشت. اون سارقها که به طلا اکتفا نکرده بودن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
خداشفات بده با این نظر دادنت.صدرحمت به دزدی.به قول امیر صحبت سرناموسه خوابی بیدار شو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
ناراحتی بهت گفتن طلا بخر، نخریدی گرون شد؟!!!
یا ناراحت چی هستی؟!!
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
ایشون درست میگه، اگه پول مول توخونه نباشه خلافهای بعدیش هم اتفاقه نمیوفتاد. خودما هم مقصریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
واقعا احمقی
حسین
| United Kingdom |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
خیلی به مغزت فشار آوردی این نظریه آبکی رو دادی؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
مثل اینکه مشکل داری ،‌بهتری بری دکتر یا بستری بشی.
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
خداييش شما با اين ميزان آگاهي بايد كانديداي جايزه فهم نوبل بشي.
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۰
اخه منگل خان بخون ببین چی شده اصلا بعد .....
....بخدا من كه از وقتى بچه هام از خونه مين تا وقتى بر ميگردند بدنم ميلرزه. بى كارى. اعتياد. دزد يهاى كلان. بلاى جان ما شده. ترا بخدا فكرى به حال مردم بكنيد.
پاسخ ها
شوکا
| Spain |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
بدنت میلرزه؟ قر میدی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
شوکا یخ نکنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
ببینید رفتار برخی مردم را. حیرت آور است. طرف دارد درد دل می کند و از نگرانی هایش می گوید یکی به نام شوکا میگه قر میدی؟ یعنی یه عده ذاتا لوده و بی تربیت اند
هستی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
شوکا برات متاسفم،تربیت ناصحیح گریبان جامعه رو بدجور گرفته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
برو به نزدیکای خودت بگو وقتی میترسند قر میدن؟
ابراهیم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
شوخی کرد بابا بنده خدا.
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
اون لرزش بدن احتمالا مال ویبره گوشی موبایلته بقیه چیزها هم درحیطه کاری من نیست که راهش را بگم ام ا میتونم به شما بگم که همه اینها را ما خود به وجود آوردیم وحالا باید تاونش را بدهیم
علی بابا و سندباد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
دیگه انسانیت مرده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
ايييييييييييييييييييييييييييييييينه! الگوي كشور هاي جهان.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
چه بزن بزنیه...
اخه یکی نیست به اون که دم از حقوق انسانی میزنن و اعدامو زیر سوال میبرن بگه اگه با خانواده ی خودتونم اینکارو میکردن چه خواسته ای از قوه قضاییه داشتید؟ اینجور ادمای بیرحمو باید چندین بار اعدام کرد
پاسخ ها
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
مگه قوه قضائیه با توجه به خواسته ما حکم میده
عدالت
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
اعدام. اعدام / اعدام .حق آدم متجاوز. یعنی چه؟ هرکه بیکاره. فقیره . پول نداره باید بره به زن مردم تجاوز کنه. قوه قضاییه لطفن اعدام اعدام.
Reza
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
نه پس با توجه به خواسته مجرمین حکم میدن
به این مرتیکه رو ندید فک کرده مث خدا بیامرز کاتوزیانه که دم از حقوق میزنه و تز میده
در ضمن شهرام جان به ناموس تو تجاوز کردن بیا بگو من از متجاوزین شکایتی ندارم چون اعدامشون میکنن و اعدام انسانی نیست
ده بار اعدام هم براي اين آشغال ها كم است.
پناه بر خدا
"یَوْمَ لَا یَنفَعُ الظَّالِمِینَ مَعْذِرَتُهُمْ"
پاسخ ها
ابراهیم
| Spain |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
جان؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
ابراهیم بی مزه. برو معنی شو بخون. لازم نیست نمک بریزی
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
میثم این نزدیکترین آیه ای بود که بهش دسترسی داشت گذاشتش رو کامنت جان من میثم معنی آیه را میدونستیو گذاشتی یا نه؟
ابراهیم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
عربی بلد نیستم خو را میزنی؟
كيان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
ابراهيم عاشقتم با اين نظرات
محمد
| Australia |
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
ريشه اين جنايت ها دوري ما از قرآن و عمل نكردن به دستورات مبين اسلام
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
احسنت
اين كلام قران است
حالا اگه حقوق بشر بفهمه میگه اعدام دو شهروند ایرانی بیگناه نمیگه دو متجاوز
بابا اعدامشون کنید....
پاسخ ها
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
نگران نباش حمید رضا جان خودت داری مییکی حقوق بشر اینام که بشر نیستند واگر هم اعدام کنندشون تو لیست چهارپایان اسمشون را رد میکنیم دیگه سازمان حمایت از حیوانات بیادو اعتراض کنه اون دیگه کار خودته با هشون صحبت کنی
اين حيوانات دو پا را بكشيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
حیوان بخدا باشرفتر از این کثافات است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
ای بابا. آقا دست از سر حیوانات بردارید . هرچی میشه میگن حیوانات. اونها همچین کثافت کاری نمی کنند. اتفاقا این موضوعات مخصوص بشر عقل کل است
دست نيروي انتظامي و باقي همكاران درد نكند اما چند روز ديگر در بيرون اندو از اين بدتر اما شما را قسم به اين ايام محرم اعدامشان كنيد يا بدين به اين داعشي هاي ملعون سرشان را از تنشان جدا كنن.
پاسخ ها
كردستان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
آقا حسن از يك طرف خوب ميگي ولي از طرف ديگر توهين ميكني البته خداي نخواسته مردم عراق وسوريه بي تاوان ميكشند خوب مثل اين دو كثافات نيستند
این کثافتها زنده موندنشون چه سودی برای جامعه داره. فقط اعدام ولی نه در ملاء عام (بخاطر اثرات مخرب روحی) بلکه سر چاه فضلاب.
پاسخ ها
مبارک میرزا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
چاه فضلاب یا فاضلاب ناشیناس
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
مبارک جون خیلی با سوادی خیلی
معتقدم همانگونه كه حشرات موذي را بدون ترحم از بين مي بريم جانوران درنده را نيز بايد از بين ببريم.در كشور ما سالانه حدود بيست هزار نفر بيگناه فقط در تصادفات رانندگي از بين مي روند. هيچ اتفاقي نمي افتد اگر سر هزار گناهكار هم به بالاي دار برود.
پاسخ ها
مسعود خان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
به عجب نكته اي اشاره كردي
قاتل يك نفر بايد اعدام بشه
قاتل بيست هزار نفر در سال (پرايد) بيگناهه
اعدام در ملاعام
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
مخالفم با اعدام در ملا عام. من که شهروند خوبیم چرا باید روحم مورد رنجش قرار بگیر. من میگم باید اینا رو در وسط کویر زندانی کنن به صورت انفرادی و بدون امکانات و از اب فاضلاب بهشون برای نوشیدن ( زهر مار کردن ) بدن و خیلی چیزای دیگه که قدر آزادی رو بدونن
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
بیا آقا پیمانکار بخش عمرانی سازمان زندانهاست بلندشیم بریم وسط کویر لوت زندان درست کنیم با این هزینه تا آقا جون روحش مورد رنجش قرار نگیره در ضمن روح تو اگه دست خودش بود تا الان 100 بار پیچونده بود رفته بود
اعدام همین در ملا عام اگه غیر این باشه قوه قضاییه مسئوله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
قوه قضائيه كه مسئول خيلي چيزاست. اگه قوانين قبلي اجرا ميشد الان شاهد همچين جرمهايي نبوديم.
اعدام در ملاء عام، كمترين مجازات براي اين دو كثافات
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
بابا اعدام چیه
به نظرم اینارو بفرستن برای جنگ با داعش که از یک قماشن
مسعود خان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
بنظرم اينا رو بايد به داعشي ها هديه كنن
ببخشید حکم ورود به خانه بدون اذن صاحب خانه چیست . حکم دروغ چیست. حکم دزدی چیست. حکم تهدید و ارعاب چیست . حکم تعرض به یک زن تنها در یک خانه که بشدت ترسیده چیست. من نظر عزیزان بالا را ندارم ولی قاضی با شرف این کشور بایستی حیوانات بی شرفی مانند اینها را که از خانواده هایی حیوان صفت متولد شده اند را در اسرع وقت با توجه به جرایم بالا و اجرای شرعی حکم هر کدام به جهنم راهنمایی کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
چقدر نظرت با بقيه فرق ميكرد!
باور بفرمایید اگر از پشت بام همان منزل اونهارو به پایین پرت کنند درضمن اون پایین از قبل چندتا میلگرد ضربدری به هم جوش داده ونوکاشون وتیز کرده باشند آماده برا فرشادومحسن لعین بی آبروهاییکه از زن وبچه خودشون خجالت نکشیدند.
خانم هاى خانه دار با شما هستم .هشدار ، هشدار:در خانه را به روى هيچكس باز نكنيد.اين همه جنايت ها را مى بينيم ، براى سلامت خودتان هم كه شده به افراد بيگانه هرگز اعتماد نكنيد.
تجاوز به ناموس يك نفر چقدر مي تونه دردناك باشه اما اگر خودمون را جاي شوهر اين زن بزاريم حتي فكرش هم ديوانه كننده است شهدا رفتند تا كسي به ناموس اين سرزمين نگاه بد نداشته باشه اما ... بنظرم جرم هايي از اين دست را مي توان با اعدام اين افراد در ملاء عام كاهش داد .
حضرت علي (ع ) مي فرمايد :
اجراي صحيح يك حكم الهي بركتش از بارش چهل شبانه روز باران بر روي زمين بيشتر است.
پاسخ ها
sama
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
بانظرتون واقعا موافقم.ولی کاش این بی شرفا زن و بچه نداشتن کاش کاش کاش باید یه عمر تو سری و نگاه مردم روشون باشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
این حدیث رو از کجات در آوردی؟؟؟
پرنیان
| United States |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
حدیث درست است.
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
چیارا میشه کاهش داد آدمها را یا جرم ها را
ناشناس
| United States |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
خاک بر سرت کنن که به فکر شوهرش هستی نه اون زن بدبخت! خدایا ببین تو چه مملکتی زندگی میکنیم!‌ بخدا سرچشمه افکار اون جنایتکاران با تو یکیه!
تو دهن ادم ٣٢تا دندونه وقتى يكيش فاسد ميشه و قابل درست شدن نيست اونرو ميكشن تا كل بدن راحت بشه. حالا تو اين مملكت قريب ٨٠٠٠٠٠٠٠ ادم زندگى ميكنند اگه در سال اول ٨٠٠ تا از اين اراذل را اعدام كنند ميشه يك صد هزارم جمعيت. و ٧٩٩٩٩٢٠٠ نفر با امنيت زندگى ميكنند ومطمين باشيد سال بعد ٨٠نفر هم لازم نيست اعدام بشن.
پاسخ ها
حمید کلباسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
فعلا که اکثر مردم بی دندان شده اند .
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
ریاضیات محض با تدریس استاد 10:40
80000000 منهای 800= 79999200 این شکل جدیدی از محاسبات ریاضی میباشد که استاد خود ابداع کننده آن میباشد ومحاسبه آن طوری طراحی شده که هیچ کس به جزءخودش قادر به حل آن نیست من فکر کنم بالایی را به ریال نوشته پایینی را به تومان یا با انگشتاش حساب کرده خیلی دقیقه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
شما جرم سياسي نكن. بقيه جرمها رو ميشه يه كاريش كرد.
natashaana
| United States |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
خیلی بی مزه ای حمید کلباسی
این دو نفر باید اعدام بشن انسان نیستند بی شرف و نامردند
آخه آدم چقدر باید نامرد باشه. بربریت تا کجا؟ تجاوز به ناموس دیگران؟ یعنی کسی که چنین کار وحشیانه ای میکنه یه لحظه فکر نمیکنه چه بلایی داره به سر اون فرد و خانواده و خاندانش میاره؟ یه لحظه فکر نمیکنه اگر دیگران این کارو با ناموس خودش بکنن چه حالی بهش دست میده؟ چرا انقدر این مسئله تو جامعه زیاد شده؟ خدا خودش رحم کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
شك نكنين كسي كه اينكارو ميكنه خودش حتما حرومزاده س.
فقط اعدام، فقط اعدام، فقط اعدام
این جور افراد فقط یک بار منفی بروی اجتماع اند حتی بدردبچههای خودشان هم نمی خورند چه بسا فرزندانشان را هم تشویق به بزه کاری کنند . حکم اعدام بهترین حکم است.
اگه امکانش هست صداو سیما مراسم اعدام را پخش زنده پوشش بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
تو باید می رفتی تلویزیون داعش رو میزدی...همین مونده اعدام رو واسه زن و بچه مردن زنده پخش کنند که نه دیگه قبحی ازش بماند وهم برای همه عادی شود
عشق ایران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
جواد خیابانی هم گزارش کنه چه میشه!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
اگه صدا و سیمای ماست که حق پخش تبلیغاتم میگیره پخش میکنه
انتشار عکس مجرمان در هر سطحی بسیار خوب است . چه بهتر حتی افرادی که جرم های کوچک دارند نیز با انتشار عکس به جامعه معرفی شوند تا از سوی اطرافیان و اقوام و خویشان و زن و فرزند و همسایه ها تحت فشار روحی روانی قرار گیرند. این موضوع سبب می شود تا آنان ازیک سو با کوچکترین تخلف و تحرک زیر نظر باشند و از سوی دیگر به خاطر آبرو و حیثیت خانوادگی به سمت تخلفات بیشتر و بزرگتر نروند.
پاسخ ها
sama
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
ولی این درست نیس شما از کجا میدونید خونوادشون دوس دارن که عکس ادم متخلف پخش بشه و ابروشون برا همیشه بره و جرات سر بلند کردن تو محله و دوست و آشنا رو نداشته باشن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
ایکاش عکس غارت گران بیت المال راهم به تصویر میکشیدن
ش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
جواد یه عکس 6در4 سریع بده میخوا م تو روزنامه بدم چاپ کنند چرا دیشب بدون اجازه پاکنم برداشتی هان...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
سما خانوم
شتر سواري دولا دولا نميشه. همون بهتر كه خونواده شونم انگشت نما بشن.
اینها انسان نیستند باید تکه تکه بشن واقعا باید متحمل دردناک ترین مجازات بشن
پاسخ ها
natashaana
| United States |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
کاملا موافقم بویی از انسانیت نبردند جوانمرد نیستند کسی که با این بی رحمی به زن تنهای بدبخت حمله می کنه باید به طرز فجیعی کشته بشه
به نظر من باید یه جزیره وسط دریا که هیچ امکاناتی نداشته باشه درست کرد اونجا انداخت که تا آخر عمرشون اونجا مثل سگ زندگی بکنن .
هر جوانی چه بیکار باشد و چه شاغل دست به این اعمال شیطانی بزند باید به شدت مجازات شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
به به! تاراج.
موافقم.
حیوان هم چهار پایش خوبه.
آخه شما ها فکر میکنید این آشغال هایی که این کار را میکنند از اعدام میترسند نه اینها را باید تا آخر عمر تو سلول انفرادی یا سیاه چاه زندانی کرد که هر دقیقش براشون زجرآور باشه و گرنه اعدام یه لحظه است و تموم میشه اینجوری زجر نمیکشن
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
ناشیناس جان سیاهچال است نه سیاه چاه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
حميد جان! ناشناس درسته. نه ناشيناس. دلبندم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
ناشناس جان! حميد خان درسته. نه حميد جان.
اعدام در زندان پس از حدااقل100ضربه شلاق.کمترین مجازاته.درآتش دوزخ بسوزن انشالا
سمت چبی رو نگاه کنید چطور گردن بر افراشته نگاه می کنه یعنی اگه یکی اونجا بتونه گردن این حیوون رو بشکونه ممنونش میشم.
به نظر من اعدام واقعا راه حل نیست
بابا این موجودات پست با اعدام راحت میشن باید پروتکلی طراحی کرد که این موجودات زجر بکشن تا آخر عمر به نظرم حبس ابد در جای وسط کویر لوت بدون امکانات بهترین راه حله، باید به شکلی بشه این موجودات قدر آزادیشون در جامعه انسانها رو بدونن نباید ما بذاریم این موجودات از ما سوء استفاده کنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
به نظر من اعدام واقعا راه حله.
هدف از اعدام، فقط حذف اين آدما از جامعه و عبرت براي بقيه هست. عذابشون با خداست. بخاطر همين شكنجه كار درستي نيست.
خاک سرا با اون زیر ابرو ورزداشتنشون ! خوش به حال اونی که چهار پایه رو از زیر پای این انسان نماها میکشه1
لعنت خدا بر این افراد که به حریم خصوصی خانواده وارد میشن.
خدا دونفرتون را لعنت کنه.
اینها از شیطان و داعشو... هم بدترند
ای اهالی منزل در رو به روی هیچ ناآشنایی باز نکنید.
خیر نبینه کسی که دست به این کارها میزنه
اینقدر محکومین به اعدام رو بخشیده اند و عفو کرده اند که این عمل متاسفانه بجای اینکه روحیه عفو، گذشت و انسانیت را به مردم و مجرمان یاد دهد، خلافکاران را در انجام اعمال ضد انسانی و منزجر کننده شان گستاخ تر کرده است. مجازات اعدام برای اینگونه اعمال لازم است و بایستی حکم مفسد فی الارض برای آنان صادر شود..... الان سرو کله یک عده قیافه بگیره حقوق بشری که ادای روشنفکر ها را در میاورند پیدا میشود!!!
پاسخ ها
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
بالاخره نلسون ماندلا هم برای تابناک از دیار باقی کامنت گذاشت خیلی مخلصیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
كاملا موافقم.
متاسفانه صدا و سيما هم بخشش رو تبليغ ميكنه و اولياي دم رو تحت فشار ميزاره كه كار كاملا غلطيه.
واقعا من نمیدونم مملکت ما داره به کجا میره
اینها هم اعدام شدند .چه چیزی حل می شود سه تا بچه داره اونها در آینده چی می شن. چرا چنین مریض هایی به وجود آمده اند را ه حل چیست مسلما اعدام راه حل نیست شاید زندان کردن با کار اجباری و....چون مرگ برای مریض های لا علاج آرامش است این آرامش را باید از آنها گرفت
اعدام در ملاء عام
وقتی در مقابله با دزدان کوتاهی میشه و جدیت در صدور حکم و برخورد نباشه آخرش اینه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
آخه دزدا رو اگه بخوان مجازات كنن، اتحاديه شون اعتراض ميكنه كه ما انگشت كوچيكه اختلاس كننده ها هم نميشيم. چرا اونا رو مجازات نميكنين؟]
با اعدام فقط شما از یک نفر انتقام میگیری و حذفش میکنی. که شاید خرابی اش همه تقصیر خودش نباشد. دوباره نفر بعدی. دوباره اعدام بیایی از زاویه ای و سطحی بالاتر به مسایل نگاه کنیم. تربیت، پرورش، فرهنگ، مطالعه و برنامه ریزی باید جوری باشه که یک انسان حتی اتهام کوچکترین عمل غیراخلاقی را توهین به خود و خانواده اش بداند و تا مدتی رنج روحی بکشد چه برسد به اینکه با برنامه ریزی و زور و... به زنی متاهل تجاوز و یک خانواده را داغون کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
هر اعدامی لایق اعدام(مانند اینهایی که در اینجا تصویرشان است= یک سلسله جرمها و جنایتهای کمتر در اجتماع
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
منفي دادم. چون خيلي ها بيكار و بيسواد و فقير و مشكل دارن. ولي همچين كارايي نميكنن.
وقتي كسي كاري كرد عاقبت طبيعي و درستش اينه كه نتيجه ش رو ببينه.
اعدام فقط ادمو از این دنیا خیلی زود راحت میکنه .
ولی کسایی که باعث ازار روحی و جسمی یه انسان میشن که تا اخر عمرش باهاشه باید تو همین دنیا نگهشون داشت و کاری کرد که بزرگترین ارزوشون اعدام باشه .
اگه بلد نیستن چیکار کنن که اینا ارزوی اعدام کنن بدنشون دست من .
اینظوری هم عبرتی میشه واسه بقیه هم دل اونی که اذیت شده یه ذره خنک میشه
پاسخ ها
sama
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
راست میگه بهخدا البته من نمیخام بدن دستم من فقط میتونم پیشنهاد بدم چیکارشون کنن .اینا باید اعدام یکی از آرزوهاشون بشه.
1- متاسفانه اعدام هم دیگه جواب نمیده
2- جز اعدام مجازات دیگه ای براشون قابل تصور نیست
3- باید یه فکر اساسی برای فرهنگ و وضعیت اجتماعی جامعه کرد که اوضاع خیلی خرابه
4- افرادی مثل زورگیر و کیف قاپ برای جامعه خطرناکن و بعد آزادی اکثرا" بدتر هم میشن و زندان بازدارنده نیست چرا اردوگاه کار اجباری درست نمیکنن تا کیف قاپ و... رو بفرستن اونجا و یه درس درست بهشون بدن
5- اعدام با طناب دار دیگه ظاهرا" خیلی برای اینا رمانتیک شده هر چندخشنه ولی این ناآدما رو باید یا تیرباران کرد یا گردن زد تا شاید میزان خشونت کمی بازدارندگی داشته باشه هرچند که امیدی به بازدارندگی این روش هم نیست
پاسخ ها
ابراهیم
| Spain |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
گزینه درست= گزینه 5
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
گزينه 4: آخه تو اين كشور كلا كار كردن مهم نيست، كه حالا اجباريشم درست كنن.
یک ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
گزینه 3
اینها خبیث به دنیا نیامدن. باید عامل الوده کننده روح این افراد از بین بره.
آقای قاضی باسلام . خواهشمندم دو عدد چشم هردوی آنها را از حلقه بیرون بیاورید تادیگر نتوانند بینایی داشته باشند تا درس عبرتی برای دیگران شود .
من هم مثل خیلی از جوونای شرافتمند ایران بیکار هستم ولی حاضر به انجام چنین اعمال کثیفی نیستیم . در ضمن این دو تا که ده تبر گردشون رو خورد نمی کنه اگه ادعاشون میشد جای دیگه دنبال حقشون می گشتند نه اینکه برای یه زن جوان قدرت نمایی می کردند.
توی دیگ بجوشونید بعدا شلاق بزنید !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
والا به نظر من اول شلاق بزننشون تا حسابي خونين و مالين بشن، بعدش بندازنشون تو يه كاميون نمك. اينجوري حسابي قرون وسطائي ميشه. البته اونوقتها كاميون نبود، ولي فكر كنم نمك بود.
اعدام
يكي از راه هاي پيشگيري و كاهش اين جور جنايت ها، اينست كه مقامات قضايي بايد تصوير اكثر سارقان و اوباش و .... كه داراي سوابق متعدد هستند را از طريق سايت هاي اجتماعي و خبري منتشر بكند. حتي بايد تصوير آنها را از طريق صدا و سيما پخش بكنند چطور كه بنده در بسياري از كشورهاي خارج اين مورد را به كرات ديده ام
اگه قاضی مرد باشه ، فقط باید حکم اعدام بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
ولي من فكر كنم اگه قاضي خانوم باشه حتما حكم اعدام ميده.
این افراد بایستی اول ارشاد بشوند بعد اعدام یا نه بهتره اول اعدام بشوند بعد اگر حال داشتند ارشاد
نتیجه بیکاری و فقر روز افزون جامعه از یک طرف، بی اخلاقی و بی اعتقادی به دین از طرف دیگر و بی توجهی به تربیت فرزندان....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
موافقم ولی باید علت و معلولی به جریان نگاه بشه
منم میگم باید چندین سال کار اجباری بفرستنشون با شرایط سخت اونقدر سخت که روزی هزار بار آرزوی مرگ کنن بعدم اعدامشون کرد.فقط این میون زن و بچه بیگناهشونن که زندگی براشون جهنم میشه ابرو و حیثییتشون از بین میره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
يعني به نظر شما يه آدم فاسد 21 ساله، زن و بچه داره؟ آدم سالماش تو اين سن ازدواج نميكنن. اينا حرفاي بيخوده.
ناشناس
| United States |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
تو غصه زن و بچه بیگناهشون را نخور همشون عین همند
یه عده که میان مثبت و منفی به نفع این انگل ها میدن اگه عمدی نیست و اگه از دوستان و نوچه ها و قوم خویشای اینا نیستند . در این صورت خودشون رو به یه روانپزشک معرفی کنند.
بفرستيد با داعشي ها بجنگند از زنده ماندن كه هيچ اگه مردن حداقل يه كار مفيدي كرده باشند
وقتی فیلمهای قرون وسطایی رو میبینم که یه مشت آدم بی فکر با چنگک و بیل یه سری آدم رو به حق و ناحق دوره میکنن و سریع حکم به اعدامش میدن با خودم میگم اینا کی بودن دیگه چقدر زندگی سخت و مسخره بوده . اما الان میبینم هر روز لابلای همین مردم محترمی که میانشان کار و زندگی میکنم بسیارند انسانهای قرون وسطایی . وقتی اسید پاشی بعد از یک هفته میشود تفریح یک عده ای شک نکن همین اعدامها در ملا عام هم سالهاست شوخی و تفریح شده .
اعدام
اعدام
من نمیدونم حتما این کیف قاپها و زورگیرها باید مرتکب قتل یا تجاوز بشن تا اعدام بشن؟بابا وقتی زورگیری یا کیف قاپی میکنن یه زندان تو کویرلوت بزنین با اعمال شاقه برن 15 سال اونجابیگاری کنن تا بفهمن زندگی سالم یعنی چی
پاسخ ها
خسرو خان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
مرحله اول که بخاطر سرقت دستگیر میشوند اگه انگشتشان قطع شه دیگه مسایل بعدی پیش نمیاد
تو را به خدا قسم اعدام در ملا عام هرچه سریعتر بهتر
این اشغالها را باید در دیگ روغن داغ انداخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
دیگ روغن قیمتش بالاست باید از یه چیز بی ارزش استفاده کرد.
این عکس مربوط به این دو انگل نیست و برای یه خبر دیگری در گذشته بوده!
بدبختی اش اینه این یارو رو بکشن یا زندانش کنن فرقی نداره چون زن و بچه اش آواره خیابونها میشن و اونها قربانیان بعدی این داستان خواهند بود ... بهتره در این مورد قاضی پیش از تصمیم در مورد سرنوشت این مردان متاهل متجاوز در مورد سرنوشت همسران و فرزندان این حیوانها نیز قدری فکر کنه چون اونها گناهی ندارن
فقط اعدام - الان ما سر کاریم خانواده هامون در خونه مون هستند پس این امنیت کجاست و چطور ما اطمینان کنیم خانواده مون را خطری تهدید نمی کند. الان این بی چاره خانم را گول داده و وارد خونه شده طول روز یکی میاد کنتور آب یکی میاد برای برق یکی میاد برای گاز یکی ادرس می پرسه ، بیچاره گناهش چیه شاید منم بودم در را باز می کردم.
اگر دفعه اول كه جرمي را انجام داده بودندمجازات سنگيني مي شدن امروز اين خلاف رو انجام نمي دادند اعدام براي اين افراد كمترين مجازاته
شدت عمل و تسریع در اجرای قانون
اعدام و برای متجاوزین،جریمه نقدی برای خانم خانه دار به دلیل بی احتیاطی و سهل انگاری،جریمه برای کلانتری محل به دلیل عدم انجام وظیفه در حفظ امنیت شهروندان،جریمه برای مالک منزل ومجموعه به دلیل عدم استفاده از سیستم هوشمند در مجموعه مسکونی،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
اين همه جريمه به حساب كي واريز بشه ؟
ناشناس
| United States |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
این زن بیچاره باید جریمه هم بشه بدبخت که شده
اعدام .
اگه در سال 91 كه كيف قاپي كرده بود دستش را قطع كرده بودن ( طبق آيه قران ) الان مرتكب اين تجاوز و سرقت نمي شد .بايد مثل عربستان رفتار بشه كه هيچكس جرات اين كار را نداشته باشه...
پاسخ ها
خسرو خان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
افرین
natashaana
| United States |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
درست گفتی متاسفانه باید مثل عربستان رفتار بشه این کشور امنیت نیست این خارجی ها هم با این حقوق بشر مسخره اشان بیان این دو نفر کصافت را ببینن
امیلی
| Canada |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
تناه با دستش جرم نکرده که! این بابا رو باید خیلی جاهاشو قطع میکردن!
خيلي بهم ريختم .اينا روبايد...................
آخه چی بگم ..........نمیدونم چی شد یه لحظه فکرکردم اون زنه ناموس خودمه دارم از شدت سردرد به خودم میپیچم خدایا دیگه بسه اقا را برسان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
منفي دادم. چون ربطي به آقا نداره.
آقا بياد، يه مشت بي عرضه كه نميتونن كشورشون رو اداره كنن ميخاد چكار؟
حتی یک ثانیه تاخیر اعدام در محل جرم هم دیر
اول شلاق بعد اعدام
اون هم از نوع سوزوندن
دیگه اعدام با حلقه دار براشون شده زنگ تفریح
اینجوری که شما میگی باید دستش قطع بشه اگه اینجوری برخورد میشد توی کشورمون 70درصد مردم یک دست داشتند.دزدی فقط از دیوار مردم بالا رفتن نیست راننده تاکسی کرایه اضافه میگیره مغازه دار جنسش رو گرون میفروشه درصدی از کارمندان ادارات رشوه میگیرن که کم هم نیستن برای مثال شما برو سازمان ثبت اسناد ......مدیران بالا رانت خواری زمین خواری و هزاران هزار دیگه دست چه کسی رو نباید قطع کرد.....
خدا لعنتشون کنه، فقط اعدام
فقط اعدام جرثومه فساد هستن
چرا روشهای شناسایی رو لو میدین؟ خوب با چهره نگاری کشفشون کردین یعنی دفعه بعدی دزدها تغییر قیافه بدهند نمیتونین کشفشون کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
پسر جان چهره نگاری از ابتدایی ترین و ساده ترین روشهای متداول شناسایی مجرمین است و هر دزد بی سرو پایی هم ازش خبر داره کار جدید و خارق العاده ای که نکردند! مگه میشه روز روشن و با چهره ی پوشیده بیان تو ساختمان و زنگ خونه هایی که اکثرا روی درهاشون چشمی هست بزنند و بگند طوطیمون گم شده ؟! تو بودی در رو باز میکردی؟
شیلا
| United States |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
پلیس ایران باید خودش را با روشهای پیشرفته تری مثل بانک اطلاعاتی ‌DNA هم مجهز بکند. مطمئنا تشخیص هویت از طریق چهره نگاری روش خیلی‌ مطمئنی نیست.
من تلفن غریبه رو هم جواب نمیدم چه برسه باز کردن در روی غریبه.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
باریکلا بابا جان...حالا برو مشقاتو بنویس
اعدام بهترین گزینه است لااقل مطمئن خواهیم شد که به هیچ عنوان مجددا به جامعه بر نخواهند گشت.
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
لااقل مطمئن خواهیم شد که به هیچ عنوان مجددا به جامعه بر نخواهند گشت. درسته چرا اعدامشان نمی کنند
اینها که قطعا" حکمشون اعدامه
اما زنه هم بی عرضه بوده حالا نفر اول غافلگیرت کرد نفردوم رو چرا گذاشتی
میتونستی همونموقع که ازت خواست جای طلاها رو نشون بدی به یه کلکی در بری یا همون موقع که خواست تجاوز کنه به یک کلکی با برداشتن کارد ازخودت دفاع کنی
اما ملت هم دیگه خیلی از ناموسشون دفاع نمیکنن و میگن حالا مجبور شدم و..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
قضاوت آسون‌ترین کاره وقتی از هیچی خبر نداری خدا بهت رحم کنه زمانی که مورد قضاوت قرار می‌گیری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
وقتی توی خونه تنها گیرت اوردند و چاقو بیخ گلوت گذاشتن و احتمالا دستاشم بستن چکار می تونسته بکنه. فقط اعدام
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
دوست داری خودتو تو یه همچین موقعیتی ببینی؟
میخوام ببینم تو عرضه ات چقده؟
انقدر ناعادلانه قضاوت نکنید:
بهتر است گاهی با کفش های دیگران راه برویم
بعد قضاوت کنیم
ناشناس
| Sweden |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
همه مثل جنابعالی که تا حالا نذاشتی در موقعیتهای مشابه بهت تجاوز کنند باهوش و شجاع نیستند
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
ريحانه جباري طبق فرمايش شما عمل كرد . الان دارند اعدامش ميكنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
يك خانم تنها بوده پرفسور رامبو نبوده كه!نشستي پاي كامپيوترت جو گير شدي؟ مثلا چجوري بايد از ناموسش دفاع مي كرد موقعيكه چاقو بيخ گلوشه؟؟يكي از ملت هم تويي كه احتمالا فيلم اكشن زياد مي بيني!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
چيزي خوردي كه اينطوري حرف ميزني؟
ناشناس
| United States |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
چرا سرزنشش می کنی وقتی سرت اومد می فهمی احمق
ناشناس
| United States |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
مثه که شما فیلم زیاد میبینی..چاقو زیر گلوش گذاشته بعد تو میگی بره کارد برداره از خودش دفاع کنه؟؟بهش تجاوز شده ، ترسیده چاقو زیر گلوشه چیکار میکرد بدبخت...
يكي مي گفت رفتم آگاهي دزد مغازه ام را كه حدود 20 ساله بود شناسائي كنم بيشتر از هزار تا عكس نشونم دادن گفتم اينها همه دزدن و آزادن؟ااين متجاوزين هم سابقه دار بودن و آزاد؟
آمنه بهرامی: مردم! پشیمانم که اسیدپاش را بخشیدم
اعدام در استخر اسید !
دوستان عزیزی که می گویند باید اینها اصلاح شوند یا تربیت شوند یا روی اینها کار فرهنگی کرد یا از بدبختی و بی کاریست باید بگویم خیلی ها بیکارند خیلی ها بی سواد هستند خیلی ها هم فرهنگ ندارند ولی خدا وکیلی از این کارها می کنند وبا غیرت و آبرو زندگی می کنند حاضرند نداری را به جان بخرند ولی .... به قول معروف نرود میخ آهنی بر سنگ
اعدام در استخر اسید !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
بابا اسيد مال خبر قبلي بود.
لطفا اول دستاشونو قطع کنن بعد در ملا عام اعدام....اگه چند تا اعدام صورت بگیره ریشه کن میشه
اون زن بیچاره تا اخر عمر با شوهرش عذاب داره تو رو خدا اعدام کنن
حبس در قفس شير گرسنه از همه بهتره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
با خوردن این ویروسها شیر بیچاره هاری میگیره!!!
ناشناس
| United States |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
باید در قفس طوطیهای گرسنه انداخته شوند که دنبالش رفته بودند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۳۰
شيرها به خورن نجاست عادت ندارند. ونجاست خور نيستند. مطمئن باش اگر شير گرسنه باشد و كار اين دو نجاست را بداند حاضر است از گرسنگي بميرد ولي اين دو نجاست را نخورد.
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
فکر کنم این ناشناس 18:01 طوطی باشه ها اینطوری میگه تو قفس شیرها نندازنش بندازنشون تو قفس طوطی ها
دست مامورين انتظامي و امينتي كشور درد نكنه تو رو بخدا بهشون رحم نكنيد همينجوري كه اين جلادان به خواهش و گريه زاري اين خانم رحم نكرده به تمام ملت مديونيد اگر زجر كشش نكنيد و بعد در ملاء عام اعدام با خفت
اصلا قصد بی‌احترامی به آقایون رو ندارم اما واقعا برام جای سواله چطور بعضی از شماها می‌تونه تا این حد رذل باشه؟؟؟؟؟ حتی تصور زجری که اون زن بیچاره کشیده برام دردآوره
تزریق سم به صورتی که یک ساعتی زجر بکشند.
اعدام با اسید. به صورت کم کم و ظرف مدت یک ماه. پخش زنده و لحظه به لحظه از تلویزیون سراسری و ماهواره برای کل دنیا. اینجوری بهتره.
بهترین مجازات غلطاندن در خورده شیشه و تیغ و همزمان پاشیدن نمک بر روی اونا , یعنی اگه میشد !
باید به ذلت بیفتند
بهترین مجازات غلطاندن در خورده شیشه و تیغ و همزمان پاشیدن نمک بر روی اونا , یعنی اگه میشد !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
چند سالته عمویی؟
اعدام در استخر اسید !
ناشناس 11:56هم راست میگه
به نطر من اعدام این افراد نتیجه خاصی نخواهد داشت.
ای کاش به همین تعداد که گشت ارشاد و امنیت اخلاقی داشتیم به همین تعداد هم مددکار اجتماعی داشتیم. من با اعدام این افراد موافقم ولی این مشکلات باید ریشه یابی بشه . بیکاری، تجاوز، خشونت، همه باید ریشه یابی بشه،
چند سال پیش خفاش شب را اعدام کردند تا مدتی خبری از این وقایع نبود.تمنا میکنم دوباره اعدام کنید
پاسخ ها
شهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
کیا خفاش شب را دوباره اعدام کنیم
اعدام اعدام اعدم هاعدام اعدام خدا از حالا لعنتشان كند اععععععععععععععدام
کسی که چنین کارهای غیر انسانی را مرتکب می شود ، قطعأ آنقدر سقوط کرده است که از انسانیت خارج شده است
اونایی که ادای روئشنفکری رو در می ارن و میگن زندان. میره زندان و 10 سال بعد با تخفیف و عفو و ... در میاد بعد میاد سروقت خودت ها. نگی نگفتم.
اونی که میگه مگه اعدام راه حل نیست، منم قبول دارم راه حل نیست. اما مگه کشورهایی که زندان رو جایگزین کردن به راه حل رسیدن؟؟؟ راه حل اصلی از بین بردن دلایل مثله فقر فرهنگی و مالی است. خوب تا اون روز فقط اعدام. کسی که توی خونه فرد به مال و ناموس فرد تعدی کرده، فقط اعدام (تازه دار کمه) باید یه روش خشن تر پیدا کنن. مثلا اول دستاشو بزنن بعد یک ماه بعد پاهاشو و بعد بذارن یکسالی بی دست و پا بمونه بعد اعدام.
درسي باشه براي خانواده ها كه بيجهت درب منزل را به روي افرادي كه نميشناسند باز نكنند اخه اينقدر ادم هالو !!!
البته مجازات اعدام براي متجاوز خيلي كمه
باید سریعا اعدام شوند تا با وجود متاهل بودن مثل حیوان رام نشده دیگر نتوانند دست به جنایت اجتماعی و تجاوز به عنف بزنند .
پیشنهاد من حبس ابد و از بین بردن قوای جنسی این دو نفر که اگر از زندان ازاد شدند یا فرار کردند دیگر تمایلی به تعرض نداشته باشند
اعدام جواب نمیده اگر در مملکت کار باشه از این بدبختییا پیش نمیاد دولت باید فکری به حال جوانان بکند که همه بیکارند از دیپلم گرفته تا دکترا و.......
اعدام در ملأ عام با قید محدودیت تماشا برای افراد زیر 14 سال
برای چنین کارهایی بایستی فوری مجازات شودفوری ظرف چندروزصورت بگیرداما جگرآدم ازاین جنایت میسوزدبااعدام آرام میشه اما فوری فوری/
مردم باید بیشتر احتیا ط کنند.
رئیس قوه قضائیه هرچه سریعتر اعدام اعدام درحضور مردم وخانواده خودشان
اععععععععععععععععدامممممممممممم
طرح حمايت از آمرين معروف رو تصويب كنيد درست ميشه
مجرماني با اين مشخصات ، اصلاح نمي شوند. اعدامشان كنيد تا فرد ديگري را قرباني نكنند
سلام
اجراي قانون و اصلاح سيستم قضايي ناكارامد كه مجرم را به سزاي اعمال برساند نه بعد از 10سال و اندي
زندانها هم پر شده اعدام هم جواب نمیده.
اگر آن خانم در خانه حجابش را رعایت کرده بود اینطوری نمی‌شد.
اینها گناهکارند و باید به سزای اعمالشون برسند
ایجاد ازدواج و کار تنها راه است.
حداقل مرکزی برای ارضای غریزه جوانان ایجاد کنید.
دوستان، نگران نباشيد. تا چند وقت ديگه به لطف زحمات انصار حزبالله و برنامه ى امر به معروف، ديگر شاهد اينگونه حوادث نخواهيم بود. انشاءالله.
ایرانیها:احساس 100.عقل 0
ميگن اعدام در ملا عام ، هرچند خوشايند نيست ولي حداقل مطمئن ميشي كه اعدام شدن درغير اينصورت اله و اعلم
هر کسی میخواد روشنفکرانه فکر کنه اول خودشو بذاره جای اون خانم یا شوهرش بعد قضاوت کنه.کثافتای لجن.......... اینجور حیوونا باید از روی زمین حذف بشن
هر کسی میخواد روشنفکرانه فکر کنه اول خودشو بذاره جای اون خانم یا شوهرش بعد قضاوت کنه.کثافتای لجن.......... اینجور حیوونا باید از روی زمین حذف بشن
موتور دست هر خلاف کار باشه همینه اولا چرا که باید پلیس موتوری ها را مدام رصد کنه با دوربین تا کاری از ولگرد مشخص شود تو این مملکت مدیریت شهری ناقص و غیر کار آمد است موتوری های خلاف کار را از ترددشان و تخلفاتشان می توان شناخت ورود ممنوع ، پیاده رو و سرعت غیر مجاز وعدم رعایت چراغ قرمز قابل استناد است و تماما با دوربین قابل شناسایی هستند
آقا پارسا!
البته من هم مثل شما کاملا موافق اعدام این گونه افراد هستم!
منم نظرم قصاصه اصلا غیر این باشه مسخره میشه ...
1-شمارابه خدا قیافه اون رذل ونامرد سمت چپی را نیگاه کنید ، عین کفتاری است که حیوان ضعیفی رادریده ومنتظر بعدی است .این نه حیوان بلکه گونه ای موجود است که به هیبت انسان درآمده شاید گونه ای دایناسور نجاست خوار است که در طی زمان تغییر شکل پیدا یافته وشور بختانه به ظاهر انسان درآمده .از مسئولین قضایی اجرای حکم الهی را در مورد این دو موجود نجس اجرا کنند چرا که حیف است از هوا ،آب و.. را حرام کنند.
چه قیافه های شریرانه ای؟بیچاره زنه چطور این عوضی ها رو تحمل کرده/
همه اینا به کنار، بچه ها یه دقیقه خودتون رو بذارید جای شوهر، پدر یا برادر این خانم. واقعا اصلاً نمیتونم فکرشو بکنم. ای خدا یعنی واقعا اینارو نمیبینی ؟ یعنی من برای ازدواج استرس نداشته باشم ؟ آخه چجوری دختر مردم رو تو خونه تنها بذارم برم سر کار
منم میگم اعدام.
«کارآگاهان ابتدا از دو متجاوز چهره‌نگاری کردند و سپس با بهره‌گیری از بانک اطلاعات مجرمان سابقه‌دار یکی از این افراد را که جوانی 21ساله به‌نام «فرشاد.ق» است، شناسایی کردند» با اين جملات جمله ساز سابقه دار- قوه قضائيه- پليس- زندان- عبرت - اعدام - ترس
دقت كرديد مردم رواني شدن . خشونت تو وجودشون موج ميزنه.اين عاقبت كار فرهنگي نكردنه اين عاقبت وضعيت بد اقتصاديه و ...
نیروی محترم انتظامی می بایست از طریق صدا وسیما و...آموزش های لازم را به مردم ارائه دهند.تا اوباش وارازل به بهانه مامورآب و برق و همسایه بغلی وغیره به حریم خصوصی افراد وارد نشده و ناموس آنها رامورد تعرض قرارندهند.
حالا زياد تند نرين!!! شايد تمام شاكي ها رضايت دادند!!!
اونایی که میگین اعدام فایده داشته منم میگم نداشته و ندارد. ولی من برای ادعای خود شاهدی نشان میدهم و اون این که آمار اعدام در ایران بعد از چین با دومیلیارد جمعیت تو دنیا اوله. ولی قتل و تجاوز و ... هم اینجا بیداد میکنه. نتیجه این که انقدر اصرار به اعدام کردن هر جانی و قاتلی که به نوعی فرار از مسئولیت های سخت تره نداشته یاشین
اعدام همه ایرانیان ووارد کردن انسان سالم از خارج
جالبه که یکیشون در 22 سالگی سه فرزند هم داره ... طفلک بچه هایی که باید با خاطره چنین پدری بزرگ بشن و احتمالاً (چون حمایتی نیست) نقش پدر را سالها بعد تکرار کنن
تبعید به جزایر خلیج فارس برای کار اجباری
سیستم کشورداری جمهوری اسلامی ایراد داره که نتیجه اون این میشه . فقر و بیکاری سبب بزه اجتماعی میشه .
ای کاش گروه گروه پلیسی که در خیابان ها ایستادن تا با کوچکترین بهانه ای ماشین مردم را جریمه کنند در سطح شهر گشت میزدند و اوضاع را بیشتر کنترل میکردند
اینها را سریعا طبق قانون و با ادله کافی محاکمه و سپس اعدام کنید نام و پرونده اشان را ترجمه کنید و بفرستید برای مدعیان حقوق بشر که با اعدام مخالفند
اقای قاضی نمی خواهم بااحساساتت بازی کنم خدا وکیلی اگرشما جای شوهر این خانم باشی چه حکمی را انتظار داری؟
شاید از اعضای داعش باشند
اعدام نه ولی زندانی ابد در یکی از جزیره های بد آب وهوا در خلیج فارس و با کمترین امکانات که روزی هزار بار از مسئولین برای خود طلب اعدام ومرگ نماید
انداختن در استخر پر از کروکودیل که چند روز گرسنه نگه داشته شده اند.
اینا بین سارقین هم منفورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
اينو راس گفتي. نون برن ديگه.
اول چشمای هیزشون و در بیارن * بعد به جرم دزدی دستاشون و قطع کنن * بعد به جرم زنای به عنف آلتشون و ببرند *در آخر طناب دار و بندازن دور گردن نجسشون و مثه سگ بکشنشون بالا * بی بته ها رو * فلان فلان شده ها
اعدام هم واسشون کمه
این از خدا بی خبرا چجوری به خودشون اجازه میدن با ناموس مردم این کار رو بکنن
لطفا ابتدا ريش اين ارازل را بتراشيد بعد عكس انها را پخش كنيد
اعدام کنید سریع
اعدام .اعدام .صدبار.
باید اعدام آنها رسانه ای شود ودر تلویزیون پخش کنند تا دیگران در س بگیرند.
فکر میکنم اینها میتونن سرمایه های خوبی برای داعش باشند . برای اشرار چی از این بهتر که داعش بهشون جواز هرگونه تجاوز و قتل ، بیشترین حقوق و پشتیبانی مالی و درنهایت امنیت جانی و مالی رو بده . خیلی از این اشرار جذب اونها خواهند شد .
محسن الف -فرهاد ق ، این بچه بازی ها چیه؟ عکس یارو رو زدین اونوقت اسمشون مخفف می نویسین. این اراذل رو باید کامل معرفی کنین تا مردم بشناسن
بریدن سر الان مد روزه!
"...فرشاد در سال1391 به اتهام کیف‌قاپی توسط پلیس آگاهی شهریار دستگیر و روانه زندان شده بود...."

زندان های ما انگار فقط نون مفت می دن به مجرمان و تربیت شون می کنن برای مدارج بالاتر !!

صد بار اینجا گفته شده که اینا رو بفرستین به یک جزیره بد آب و هوا و کار اجباری اما کو گوش شنوا ؟!!
1- اگر اعدام شوند اول بهای دیه آنها را از آن خانم مى گیرند! !!!
2- اگر آن خانم از خودش دفاع مى کرد و به آنها آسیبی میزد حالا باد متناسب پاسخگو مى بود!!!!! این مورد پشت آمده و دزد آسیب جدی دید خانمی که از خود دفاع کرده بود به حبس و پرداخت دیه متهم شده.
بعضی از دوستان مثل اینکه متوجه نیستند این اشخاص در همه اجتماعات چه در ایران امریکا یا آفریقا هستند اینها هیچ زمانی درست بشو نیستند ذاتشان کثیف است و به نظر من باید از بین برده بشوند تجربه نشان داده که آنهایی که به زن و بچه مردم تجاوز میکنند بعد از زندان های طولانی باز هم وقتی آزاد میشوند به همان کار ادامه میدهند
اعدام
خداوند لعنتشون کنه حکم برابر قانون وشرع
اعدام اشتباه بزرگی است
تنها کاری که برای این اشخاص میشه باید حبس ابد باشه
الان اون شوهر بنده خدا و هیمنطور زنه تا اخر عمرشون عذاب روحی دارن
اگر به تمام تجاوزا نگاه کنید همشون توسط مجرم های سابقه دار هست
وای خدا لعنتشون کنه زن بیچاره
اول قطع الت تناسلی بعد از یگسال هم اعدام با شمشیر بصورت زجر کش....
هر حکمی میدن در موردشون فقط سریع و قبل از خاموش شدن گرمای آتش انتشار خبرش
متاسفانه اینقد احکام دیر صادر میشه و دیر اجرا میشه که گذشت زمان مانع از تاثیر مثبت و بازدارندگی احکام داده شده میشه.
محمد جعفر كم بود محمدتقي هم اضافه شد!!!!
پاسخ ها
عسل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
خخخخخخخخخ
زندگییک زن واحتمالا بچه اش وهمه دنیایش تباه شده وباهیچ مجازاتی جبران نمی شه.آنوقت اعدام برای اونها زیاده؟
سمت راستیه داعشیه
فقط اعدام در ملا عام .
اسید بپاشن روی صورتشون
درست میگن ، اردوگاههای کار اجباری هم مورد بسیار خوبیه ولی از این مردمی که همه جا پارتی بازی می کنند بر میاد که اردوگاه کار اجباری را هم لوث کنند.
بایدزن بیچاره طلاق بگیره باتشکر
علاوه بر کار فرهنگی و اقتصادی برای از بین بردن بیکاری و فقر،برخورد شدید قضایی با این افراد و بالا بردن هزینه ارتکاب جرم می تواند نقش مهمی در کاهش جرم و جنایت باشد.
از بعد از انقلاب تا حالا چند تا آدم به این جرم اعدام شدند؟
شما به چهره نفرسمت چپی تو عکس نگاه کنید عمق پس فطرتی و شرارت از صورتش میریزه آخه با اینا مگه میشه با ارشاد و نصیحت و کارفرهنگی درستشون کرد. من موندم اینا چه جوری زن گرفتن. یعنی چجوری به اینا زن دادن
از این نامردها همه جا هستند. حالا بیاین بگویید اگه مامور برق یا گاز یا اب بیاد ملت باید چکار کنن. آیا راهکاری نیست. یه فکری باید بشه
برنامه مستند تلویزیونی به آگاهی مردم وجلوگیری از جرم کمک بزرگی می کند.
بیچاره اون 3تا بچه بعدا نمیگن پدر ما کی بود! این دوتا اصلا اندازه یه جوجه هم فکر نداشتن
دیوثا اگه بار اول که به اتهان سرقت گرفتنشون انگشتاشونو طبق گفته اسلامتون می زدن دیگه به اینجاها نمی کشید.
فقط از اسلام نماز و روزونو یاد گرفتن.
باید پلیس پیشگیری فعالتر باشه ..
اصلا پلیس تو خیابان گشت میزنه که افراد مشکوک که تو جیبشون سلاح سرد دارن رو بازداشت کنه ؟
آب برده خبر نداریم ؟!!!
بهترین مجازات بریدن دست ، آلت تناسلی و در آوردن چشمهایشان و زبانشان است که تا آخر عمرشان زجر بکشند. چون با اعدام یکدفعه می میرند و زجری بابت گناهشان نمی کشند
وقتی که گاها فیلمفارسی های قدیمی را نگاه میکنم با توجه به سادگی تمام که در فیلم ها مشاهده میکنم میبینم در تمامی قصه های فیلم های قبل از انقلاب بگونه ای ارتباط با زن شوهر دار را قبیح و عملی زشت نشان میدادند .
بنده زماني با بخش خبر روزنامه اي همكاري مي كردم و در دادسرا با بعضي از اين افراد برخورد داشتم.مشكل اكثر اينهااينست كه يا سواد درست حسابي ندارند و يا اصلا پيگير اخبار و اتفاقات داخل ايران نيستند كه بفهمند مثلا چه كسي را قبلا به خاطر همين جرمي كه اينها مرتكب مي شوند اعدام كردند
بخدا این جور ادمها رو که با زور و تهدیت ناموس مردم را مورد تجاوز قرار میدهند باید اعدام کرد و اگر اعدام نکنند خیانت به مملکت کرده اند و لی متاسفانه مالک اشتر کم داریم ...من که قاضی نیستم تا حکم اعدام بدهم ولی ای کسی که تواناییداری تا حکم اعدام را صادر کنی اگه نکنی فردا نوبت ناموس توست
دست گل بنیاد های فرهنگی با بودجه های ده ها میلیاردی که هیچ ارگانی نه حق و نه جرأت بررسیشان را نداد درد نکند!!! نوش جانتان هرچه خوردید و امروز وضع فرهنگ مردم را اینچنین تحویل دادید!!!!
اعدام نه من با اعدام انها مخالفم چرا؟
ناراحت نشید اما با اعدام می شود جلو این کارها را گرفت مه باور کنید این راهش نیست اگر راه درست بود با این اعدامها باید این کارها دیگر تکرار نمی شد راهمان اشتباهست باید فکر چاره بود ؟ یک چاره اساسی ؟ این مشکلات نشأت گرفته از کجاست این بی بند باری دزدان چرا اینجوری برای اینکار توضیحات زیادی باید داد اینجا جا این توضیحات نیست فقط متاسفم برای این خانم واقعا متاسفم فقط
چرا تعرض وچرا دزدی؟ ریشه یابی کنید متوجه خواهید شد اگراینگونه مسائل تو جامعه حل شود هیچ انسانی حاضر به زندانی شدن واز دست دادن جان خودش نیست حتی همین جنایتکارها
این وحشی ها را باید زنده زنده سلاخی کرد تا درس عبرتی با برای کسانی که قصد تعرض به نوامیس مردم دارند.
دزدها ی بی ناموس به بهشت نمیروند.
درسته که روزگار سرناسازگاری میذاره بعضی وقتها ولی یکی به این اشغالها بگه اگه پول روبردید کوفتتون شه دیگه چرا به اون زن تعرض کردید.فقط وفقط اعدام اونم در ملا عام.
به قول مرحوم طالقانی هر خانه توالت هم لازم دارد.
در ملا عام وبصورت پخش زنده از همه شبكه هاي سيما درون قفس با ده گرگ گرسنه مطمئن باشيد جواب ميده
پاسخ ها
اندیشه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
اما کو گوش شنوا؟؟
به نظر من پدر ومادر این دونفر هم باید اعدام بشن تا منبعد خانواده ها بیشتر مواظب بچه هاشون باشن ودرست حسابی تربیشون کنن
برای چی این خانم دررا باز کرده؟ در را که نباید به روی هرکسی باز کرد پس خدا این عقل را برای چی داده
این دونفر از مصادیق بارز بهم زدن امینت جامعه و محارب محسوب می شوند.
در لائیک ترین جوامع این عمل (تجاوز به عنف ) جزء بزرگترین جرمهاست سوال این است درصد وقوع اینگونه جرائم در ایران عزیز با کشوری مانند عربستان چقدر تفاوت دارد وچرا ؟؟؟
باید همون دفعه اول که میگرفتنش، مجازات میشد تا از این غلط ها نکنه. الان هم فقط اعدام سزای این حیوانات پست و کثیف هست
به نظر من باید برای جهادنکاح برن داعش تا بفهمن
اينها بايدسنگ سار بشوند
بايد اعدام شوند
متاهل و دارای 3 فرزند.خاک بر سرت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
حالا یعنی اگه مجرد بودن اشکال نداشت؟ خداوکیلی فکر کن بعد نظر بده
اعدام.اعدام.اعدام
چرا تجاوز در ایران زیاد شده است؟
متاسفم برای خودم
من که بعضی نوشته ها رو میخونم می بینم که تو ذات خیلیها داعش بودن وجود داره مثلا قطع دست و .....
خیلی خطرناکه حسن!!!!!!!!!!!
اعدام شووووووووووووووووووووووووووووووووووووند
اعدام راه چاره نیست چون معضلات بعد از آن دامن یک خانواده بی سرپرست را میگیرد تنها راه قطع انگشت به جرم دزدیوعقیم کردن این اشخاص به جرم تجاوز بهترین راه است
به نظر من باید اینجور ادما رو برد توی جنگل تا با حیوون های وحشی زندگی کنه .
اعدام به نضر من بی اثره.
البته بنده با ریشه یابی اینگونه وقایع و از بین بردن و رفع عوامل این جنایات موافقم اما بعداز اینکه این گونه حوادث رخ می دهد باید به چند چیز حتما توجه کرد :
1- رسیدگی سریع و دقیق به پرونده های از این دست.
2- اجرای حکم این گونه افراد بدون فوت وقت
3- اجرای حکم این گونه جنایات در ملاء عام.
سعی کنیم احساسی برخورد نکنیم .اگر مثل کشورهای پیشرفته مجرم تا اخر مدت زندانش تو زندان بمونه .نه مثل اینجا که با خود شیرینی عده ای در مناسبتی بعد چند ماه ازاد نشه .بهترین کار حبس طولانی مدته نه اعدام .بر عکس اعدام اسانترین مرگ برای چنین مجرمانی است .چرا که دوستانشان هر وقت به ملاقاتش بروند ازش این جمله رو میشنوند که مثل من گرفتار نشیدواما اگر بخواهند به روشهای مرسوم این چند ساله ازاد شن .خوب مشکل دیگه مجرما نیستن
کارآگاهان ابتدا از دو متجاوز چهره‌نگاری کردند و سپس با بهره‌گیری از بانک اطلاعات مجرمان سابقه‌دار یکی از این افراد را که جوانی 21ساله به‌نام «فرشاد.ق» است، شناسایی کردند. فرشاد در سال1391 به اتهام کیف‌قاپی توسط پلیس آگاهی شهریار دستگیر و روانه زندان شده بود
خانم محترم صاحبخانه در هر حال اشتباه کرده که در را باز کرده اما اشتباه بزرگتر را شرکای سارق سابقه دار یعنی پلیس و نهادهای قضایی کرده اندبه نظرم باید پلیس و قضاتی که در نهایت باعث آزادی سارق سابقه دار (که مطمئنا منظور از سابقه دار سابقه دزدی نیست، همان شرارت تجاوز و .. است) شده اند همه محاکمه واقعی بشوند تا از این به بعد کارشان را درست انجام دهند
زناي محسنه / اعدام
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
زنای محصنه است ، ناشیناس .
اینهمه اعدام بازدارنده نبوده و اینگونه حوادث به هیچ وجه اتفاقی نیست که بتوان گفت در هر کشوری ممکن است رخ دهد!! همین مجرم های امروز سربازان فردای گروههای تروریستی خواهند بود. کیفیت جمعیت یک کشور آینده آن را تعیین میکند و نه کمیت آن..
خير به هيچ وجه قبح اعدام ريخته نشده اگه قوه قضاييه در اجراي حكم اعدام تعلل نفرمايد و سريعا مجرمان را اعدام كند و اين سرعت اجراي حكم را به تمام مردم اطلاع رساني نمايد تاثير گذاري آن بيشتر خواهد شد . در ضمن بايد كار فرهنگي گسترده انجام شود كه كمتر مردم به سراغ چنين اعمالي بروند كه عاقبتش اعدام باشد . در ضمن يك مشكل ديگري كه در مملكت ما وجود دارد حقوق پايين 2 قشر از افراد موثر در جامعه است كه در كارهاي فرهنگي و اجتماعي بسيار تاثير گذارند 1)معلم ها كه اولين آموزه ها را به بچه هاي ما ياد مي دهند 2) نيروي انتظامي كه بايد حافظ ناموس و اموال مردم باشد كه با اين حقوق پايين انگيزه اي براي آنها نيست هم بايد متخصص شودند هم بايد از نظر مالي آنقدر تامين باشند كه ديگر دچار فساد نشوند
فقط اسيد صددرصد.
تو که طلاها رو بردی دیگه چرا باهاش نزدیکی کردی آخر پستی
واقعا این همه جوان دادیم که ناموس مملکتمون و خودمون حفظ بشه حالا این بی ناموسها از کجا پیداشون می شه را نمی دونم .دیگه اون مرد که ناموسش مورد تعرض قرار می گیره چه باید بکنه کمترین حکم اعدامه .
واقعا نمی دونم چی بگم یکی شون هم که 3 تا بچه داشته بچه هاش را بیارید جلوش و پدرشون را معرفی کنید بهشون
شهرام
از این چهارپایان باید جهت آبادی کویر تا آخرعمرشان استفاده شود و فیلم زجر کشیدنشان در اردوگاه کار اجباری باید پخش شود تا مایه عبرت خلافکاران شود.اعدام برای اینها به منزله هدیه وپاداش است.
پاسخ ها
natashaana
| United States |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
خدا لعنتشون کنه کاملا موافقم کشتن برای اینها به منزله هدیه وپاداش است.
خیلی بده اینکارها
دلسوزی برای مجرمین هزینه ها رادر اجتماع بالا میبرد اگر همان زمان که به خاطر دزدی دستگیر شد دستش قطع می شد حالا خانوادهای اسیب نمی دیدن
از منظر قرآن حکم اعدام است تمام،وظیفه دولت در اینجا چه نقشی دارد خواهش میکنم ریشه یابی کنید تا چنین جنایتهای دلخراش وهولناک نباشیم
از قیافشون معلومه در بچگی مورد آزار و اذیت فراوان قرار گرفتن.خضوضاً اون که زیر ابرو برداشته.
اعدام هرچه زودتر
اقا باید اسید بریزن از سرشون تا پاشون . فقط اسیداسسسسسسسسسسید
به نظر من باید جامعه را از وجود چنین انسان های بد ذات پاک کرد و تنها راه اعدام است اگه یه مدت حبس بکشند بعد ازاد بشند دوباره مرتکب جنایت های وحشتناک دیگر می شوند پس فقط اعدام......
سلام به همه
توی بعضی از نظرات دیدم که گفتن مگه اعدام این افراد کمک میکنه!!باید جامعه درست بشه و از این حرفا!!
اگر حرف آنهائی را که معتقدند این جانوران پست فطرت برای مشکل مالی دست به این کارزدند قبول کنیم تعرض به ناموس مردم را با اینکه آنها متأهل بودند چه گونه توجیه کنیم سزای این جانیان فقط اعدام در ملأ عام است تا عبرتی باشد برای دیگران .
باز هم بالا ترین آمار بازدید!
بیش از 40000 بازدید تا این لحظه
آقایان قاضی اگراین اتفاق برای شما می افتاد چه کار می کردید باز جریمه و2سال زندان واقعاکه........
[جالبه متهم سال 91 به جرم کبف قاپی بازداشت شده من موندم بهتر نیست تو زندان برای این متهمان برنامه اموزشی و نیز بهتر نیست این مجرمان رو به توبه دعوت کنیم آیا باید یک مجرم به راحتی از زندان ازاد شه و نباید تحت نظر باشه من واقعا شک دارم که مسولین قضایی و انتظامی در این زمینه بخوان کاری انجام بدن و دوست دارن که که فضای جرم بیشتر و بیشتر بشه
اعدام اعدام اعدام فقط اعدام و لاغیر
دار زدن از مد افتاده از این به بعد باید سر ببرین
خاک بر سرشون
چرا سازمانهاي مسئول علل چنين وقايع را كه تعدادشون رو به افزايش گذارده برسي نميشود ؟ اگر شده چرا علل آن اعلام نميشود؟ و چرا براي علاج ان اقدامي صورت نميپذيرد ؟
آقایانی که کامنت میگذارید به یک نکته دقت کنید کسی که ریشه اش مشکل دارد با کل تسهیلات و امکانات هم می اید فسادش را انجام میدهند مثلا 3 هزا میلیارد، مثلا تامین اجتماعی پس این مساله ربطی به مشکلات جامعه ندارد، ادم هم وجود دارد با تمام مشکلات صبوری به خرج میدهند
نباید درو باز میکرد
در صورت اعدام اگر اطلاع رسانی شود شاید تا مدتی از جرایم اینچنینی جلوگیری شود ولی روح وروان زن مظلوم همیشه پریشان است وحتی اعدام باعث
فراموشی حادثه نخواهد بود صد در صد زندگی مشترک وی نیز تحت تاثیر واقعه آسیب خواهد دید.اعدام مجرمان به نفع سلامت جامعه خواهد بود
آخه چرا اینرا امروز میگیرید فردا آزاد میکنید مقصر ...
بگذارید برن بیچاره ها زن وبچه دارن رفته بودن واسه در اوردن یه لقمه نون حلال
این نمونه ای از مشکلات روانی افراد جامعه است.
چه دزدهای ابله و احمقی اند. این همه فیلم پلیسی میبینند ولی هنوز نمیدانند که نباید بدون نقاب دزدی کنند و یا دوربین تصویرشان را ضبط میکند.
باید جرم تعرض با و یا بدون تجهیزات پیشگیری متفاوت باشد .
به نظر من کاری که دولت باید بکنه اینه که هر مجرمی که جرمش ثابت بشه رو مشخصات و عکسشو پخش کنند این خودش یه عامل بازدارندس. متاسفانه این اتفاق خیلی کم میفته. در ضمن هیچ مجازاتی که این دو نفر رو به سزای عملشون برسونه نمیشه تصور کرد.
اعدام اعدام اعدام اعدام فقط اعدام
اعدام اعدام اعدام اعدام فقط اعدام
اینارو نباید اعدام کنن، باید زجر کششون کنن
اعدام
متاسفم . واسه این مردم . برید بقیه اخبار ها رو نگاه کنید و تعداد نظراتو ببینین . بیشترین نظرات برای این سبک اخباره . انگار فهم مردم در همین حده . شکی نیس ای مسائل زشت و دور از انسانیت . اما خواهشا سعی کنید در مسائل مهمتر اقتصادی سیاسی اجتماعی هم نظر بدین . همین انتقادات به ظاهر بی اثر اربابان به ظاهر خادم رو متوجه نارضایتی ها و انتقادات می کنه
انتشار این خبر با جزئیاتش قبح جنایتو میشکنه
اونایی که وام میلیاردی گرفتن و پس ندادنم بگیرید ممنون
افراد مجرم قطعا ذات و سیستم روانی داغونی دارند و جز اعدام نمیشه کاری کرد
اگر دزدی تنها بود نه. اما حالا حتما اعدام
باید به وحشتناک ترین وجه ممکن شکنجشون کرد اعدام مجازات کمی برای تجاوزه این بی مذهبای وحشی رو باید تا آخر عمرشون شکنجه کرد هربار نیمه جون شن دوباره تا پای مرگ برن این اعمالم باید در ملا عام باشه چرا تو عربستان کسی جرئت نمی کنه دردی کنه ار بس دست دزدا رو قطع کردن کسی در مجازاتش شکی نداره
اگه وقتی به جرم سرقت و کیف قاپی ازشون شکایت شده بود تحت پیگرد قرار میگرفتند و دستگیر میشدند شاید دیگه این حادثه اتفاق نمی افتاد.متاسفانه د رکشور ما سرقت گویا جرم محسوب نمیشه و توسط پلیس ؛مگر در موارد خیلی استثنایی ؛پی گیری جدی نمیشه
خاک بر سر صدام اگه اینا پشت در خونمون بودن عمرا درو باز میکردم .................
اینها را باید زیر شکنجه کشت
اعدام درملا عام
چه عجب تصویر واقعی چند خلافکارا دیدیم این ها که نه شاخ دارن نه دم ولی مجرم هستند .
وقتی گنداب درست بشه برای ازبین بردنش دونه دونه میکرب هارامیکشیدیامحیط راپاکسازی میکنید
تبعید به جزایر خالی از سکنه هم چیز بدی نیست البته بدون قایق که نتونن برگردن .
حبس ابد در اردوگاه کار اجباری و انفرادی تا روزی 1000 دفعه آرزوی مرگ کنند .
اینکه آدم متاهل با سه بچه دست به این جنایت می زنه واقعا" جای تامل داره
باس بمدت حداقل 2 ماه در مرحله اول چرخ جلو و در صورت تکرار هر دو چرخ موتور سیکلتشونو بگیرن اگه جواب نداد بوقم وا کنن
به نظر من همانطور که اونا با اون خانم کردند باید با اونا هم همان کار را کرد وفیلم تهیه ودرمعرض همسایهها قار داد
هرقوهی میخواهد بخورد لااقل با ناموس مردم کاری نداشته باشد البته سرقت هم جرم است اما تجاوز به عنف حسابش جداست .
نظر همه محترمه همه اعدام میخان
ولی هیچکی به اون سه تا بچه که یتیم میشن فکر نکرد.
دو تا احمق باعث شدن چند تا زندگی از هم بپاشه
فقط اعدام. کارهای فرهنگی را برای دیگران انجام دهید.این مجرمان باید اعدام شوند.
آقايان رسيدگي كننده مخصوصا قضات
لطفا فكر كنيد اين اتفاق خداي ناكرده به خانواده خودتان افتاده
هر گونه كه تصميم مي گرفتيد
الان همون تصميم را بگيريد
اگر اين گونه بود
امروز شاهد اين اتفاق نبوديم
اين حيوان درنده قبلا هم سابقه داشته
اگر آن موقع مجازات مي شد
اين اتفاق شايد نمي افتاد
اميدوارم هر چه سريعتر براي تسلي خاطر همه كساني كه از اين گونه خبرها و اتفاقات آزرده شدند اقدام عملي صورت بگيرد.
انشاءالله
فرشاد در سال1391 به اتهام کیف‌قاپی توسط پلیس آگاهی شهریار دستگیر و روانه زندان شده بود.

پس يه جاي كار ميلنگد كه اين دزد باسابقه پس از آزادي دوباره اقدام به دزدي كرد و بدتر از اون اقدام به تجاوز.
يعني نه تنها اقدامات بازدارنده نيست بلكه طرف را حرفه اي تر و كثيف تر ميكند.
بعضی ازدوستان گفتند اعدام بعضی هم گفتند جواب نمیده دلیلش اینه که برای سارق ودزد ناموس مرگ راحتترین مجازاته ولی اگرحکم قصاص که بریدن دستان است اجراشود شما به من بگید این فردچطورمی تونه سوارموتوربشه
اعدام در استخر اسيد پر از كروكوديل.
اعدام برایشان کم است!بایدقیمه قیمه شوندآنهم زنده زنده!
اکر سابقه دارند جرا ازاد میشوند و چرا کنترل نمیشوند ما هم مقصریم
که این چانیان را در مرذم رها میکنیم
هی نگید اعدام های قبلی چه نتیجه ای داشت .با شرایط فعلی اگر اعدام نبود وضع بدتر از این میشد
بایدکاری کرداینگونه افکارریشه کن بشه این میمیره فرزندانش میمونندبابی بدری بزرگ میشندجایگزین میشندبایستی بی کاری ریشه کن بشه بخدافاصله طبقاتی خیلی زیادهستش
اعدامشود
به نظر من دستگاه تناسلي اونا را ببرن. و لذت يك عمر را از اونا بگيرن. زناشونم بدن شوهر اون زن قصاص كنه.
اعداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
بی شرفای نامرد.
کثافت های آشغال خانوادگی باید اعدام شوند تاهیچ اثری ازوجودکثیفشان باقی نمانه لاشخورها
یکبارهم که شده حکم الهی را اجرا کنند.
بي ناموساي كثيف زندگي براي اينا ننگه بهترين درمان مرگه كثيفاي بي شعور
گور پدر هرچی حقوق بشر ! اعدامشون کنید آشغال ها رو
نه اعدام خیلی کمه
باید تیکیه تیکشون کرد
باید روزی صدهراز بار تا دمه مرگ برن
باید تا اخر عمرشون شکنجه بشن کثافتای بی شرف
ببرید بندازید قطب جنوب ودریا .یه جای دور افتاده
دوست عزیز این اعدام نشه اون زن رو چجوری آروم میکنی که هر شب خواب تجاوز این 2 نفر به خودش رو میبینه؟؟؟؟؟؟؟
نامممممممووووووووس داریییییی؟ اگر داری فکر نکنم حتی حاضر بشی توی وهم و خیالت هم ناموست رو جای اون زن بگذاری کاسه داغ تر از آش؟؟؟؟؟؟!!!!!! متاسفم برای کسانی که ترحم میکنند بر پلنگ تیز دندان
برادر من اردوگاه اجباري چيهه بعده يه ماه چنان قوي ميشه كه انگار داره اب ميخوره از كار كردن لذت ميبره...اعدام نكنن دستو پاهاشو قطع كنن چشاشم كور كنن اختشم كننن اينارو باور كنيد همچين حكمي بازدارنده تر از اعدامه طرف ميگه ميكشن تموم ميشه ميره اينجوري بدن دسته خانوادش
فقط اعدام . آخ اگر گناه نمیداشت اومردی که زنش مورد تعرض قرار گرفته در مقابل آن کفتار به زنش تعرض میکرد که ببینه چه طعمی داره . ولش کن شدنی نیست . فقط اعدام
در جواب دوستانی که مخالف اعدام و اعدام این 2حرامزاده هستن باید بگم اگه این کارو با خونه خود شما انجام میدادن چه حکمی صادر میکردید اعدام ما مشکل داره میبرن پشت هفت پرده دار میزنن یا صبح سحر در خیابان که کمتر کسی میبینهوخابن چرا در عربستان که در حضور همه ودر اواسط روز گردن میزنن از 1000 تا 1نفر جرم کنه ولی اینجااز 1000 تا نصفشون جرم کنه این 2 کوله حرام باید زنده زنده سوزانده شوند با عرض تسلیت به اقایان غیرتی و خانواده این زن بدشانس صد افسوس
سرشان را با چاقو ببرید ,این داعش .
اعدام تکراری شده .
تنها راه کنترل خلافکاران اجرای کامل حدود اسلامی است و اردوگاه کار اجباری برای همیشه
گر حکم شود که مست گیرند//در شهر هر انجه هست گیرند ولی افسوس.......
این هم یک پیشنهاد جدید برای دزدی اینچنینی قطع یک دست تا آرنج و برای تجاوز قطع خودت آلت تا بیخ و وازکتومی بدون برگشت و دهسال حبس
در جواب شهرام بگم کافیه افکار ودرکی مثل شهرام باشه تا تمام خلافکارها نوکرش باشن خخخخخ اخه اگه غیرت داری خودتو بزار جای شوهر این بدشانس روزگار اح اح اح
سه بار اعدام در ملا عام و هر چه سریعتر
زمونه بدی شده و اصلا نمیشه اعتماد کرد..اعدام بهترین راه هست..در صورتی که اعدام بشن و خبر رسانی هم بشه نمیگم کلا تموم میشه اما مسلما و قطعا خیلی کمتر میشه و تاثر گذر هست
با سلام :
اعدام کار خوبی نیست و چیزی خوبی نیست بگردید خواهر مادرش را پیدا کنید و ....تا درس عبرتی برای خانواده ها باشد تا بدانند وقتی توله سگ میارن مواظب رفتار گفتارشان باشند تا چنین سگان ولگردی در جامعه کمتر دیده شود .
دوستان عزيز مشكلاتي كه جنبه اجتماعي واقتصادي دارد با اعدام حل نمي شود اينهمه تا الان اعدام كرده اند آيا جرم وقتل و تجاوز و اعتيادكاهش داشته
هرچه سریعتر اعدام شوند .در ملائ عام . با نهایت مجازات . بدون هر گونه بخشش.
امنیت روانی و اجتماعی جامعه مسلمین را برهم زده اند!!!!!
ریاست محترم قوه قضاییه سلام برشما
لطفا مطابق با قانون مجازالت اسلامی اشد مجازات را در نظر بگیرید.
دوستان 90% این بدبختیها ناشی ازبیکاری هستش و10% آن برمیگردد به جامعه یا سادیسم و غیره اگرجوان کارداشته باشد و صبح تا غروب کارکند دیگه حال ندارد شام بخورد چه برسد دزدی و ......
من به شخصه از اعدام بیزارم، اما یه جاهایی یه اتفاقاتی میفته که شخص تصمیم به این کار نداشته، مثل نزاعهای که پیش میاد و بی اختیار کسی کشته میشه، و کسی هم تصمیم و اختیار به این کار نداشته، ولی در مقابل یه جاهایی اختیار وجود داره مثل همینکار و یا اسید پاشی و یا کارهایی که با جان و ناموس مردم سر و کار داره اونجا باید با امنیت مردم شوخی نکرد و سریع ریشه را خشکوند و عطوفتی به خرج نداد.
شاید ده بار اعدام کم باشد راستی حکم اسلام نه اینکه سنگ سار است پس منتظر حکم گرفتن از چه منبع ای هستید لطفا دنبال راه گریز از قوانین اسلام نباشید فقط معدوم کردن این افراد مضر جامعه راه نجات مردم و عبرتی برای دیگران
زناي به عنف حكمش اعدام است. اينها هم كه اعتراف كردند ولي فكر كنم يك سالي بگذره تا اعدام بشوند.
ثانيا اشتغال مانع همه مفاسد است.
اینارو باید تا آخر عمر فرستاد زندان با اعمال شاقه!!
هم بدتر از اعدامه
هم هزینه نداره
هم درآمد داره واسه دولت
اصلا باید به جای برده بفروشن به کشورهایی که هنوز برده داری میکنن
اين عوضيا چقدر گستاخ شدن كه به راحتي به جرمشان و تجاوزشان اعتراف مي كنن براي اين قبيل افراد بايد حبسهاي بالاي 20 سال بدون مرخصي و عوف بدن تا دهنشون تو زندان سرويس بشه
در هر جامعه ای بعضیها اینطور هستند هرکاری کنی باز دست به سرقت و تجاوز می زنند و بهترین کار اعدام است تا هم خودشان راحت بشن و هم جامعه ای از دست شان .
سلام آفرين مقام قاضي كارت درسته بايد چهره شان نمايان بشه تا مردم به راحتي شناسايي كنند و ديگر ازاين جور وحشي ها كم بشوند
آقا طلا و جواهر رد گم کردن مسئله است، اعدام یعنی چی، وایبر و ماهواره و لاین و... ریشه خانواده را خشکانده-عدم آموزش در مدرسه و صدا و سیما مردم را به جون هم انداخته - تا یه اتفاقی می افته بعضی می نویسند اعدام- پاک کردن صورت مسئله که که راه حل نیست، فقط ارضای نیاز های خدادادی با برنامه توسط مسئولان و مردم.
خود مسئولین و ثروتمندان هر کاری می خوان می کنن-جوان بی کار و بیسواد و جامعه پر تحریک چه کند.؟؟؟؟
۱)بریدن دست
۲)بریدن الت تناسلی
۳)بعد از یک سال زجر اعدام شوند
قضات حکم علی وار بدهند تا درس عبرت ی بشود حکم اینان در قران امده چرا استناد به قران نمیشود
فقط و فقط اعدام عمل این ملعونها وحشیگری در حق کل بشریت است
این متجاوزان فرزندان ناخلف پدران و یامادران فاسدوخلافکارند، البته اختلاف شدیدطبقاتی هم نقش بسیارعمده ای دراین سرقت ها دارد.
اینایی که اینقدر منعطف با ملاحظه قضاوت میکنند اگه اینکار سرخانواده خودشون بیاد هم اینجوری فکر میکنند. اینگونه افراد اعدام باید شوند اصلاح برای دیگران با درس عبرت.
چقدر اعدام؟ اعدام چه مشکلی را حل کرده؟
تیر باران
اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام اعدام...................... هرچه سریعتر
حالا محاکمه اینا انقدطول میکشه که طرفو راضی به رضایت میکنن.سریع اعدامشون کنید این کثافتارو دیگه.اینکه همه چیش محرزه دیگه پیچیدگی نداره پروندشون.
من رشته جامعه شناسی خونده ام در کنار مجازات مجرمین که حتما" باید انجام شود
1- باید ریشه ای بروز و ظهور بزه کاری هم مورد توجه مسئولین قرار گیرد.
2- اگر میزان بزه کاری و انحرافات از حد خارج شد تبدیل به مسئله اجتماعی خواهد شد که حل کردن آن بسیار مشکل خواهد بود.
پس تا اانحرافات به مسئله تبدیل نشده باید چاره ای اندیشید.
اینا کع ریحانه نیستن که اعدام بشن،اینا مردن و احتمالا به غربزه عمل کردن.پ]]\\\
فرداازادمی شوندفقط یکمی جریمه نقدی می شوندومیرن سراغ دیگرلقمه هایشان!
خدایی وقتی نظرات رو میخونم متوجه میشم چه استعدادی این ملت ما در انواع زجر دادن افراد و کشتن ادمها دارن. یعنی همه این استعداد بالقوه هستند که ممکنه بعدا سر خودمن به بالفعل تبدیل کنن
یکی نیست بگه آخه بابا به شماها چه ربطی داره مملکت قانون داره و قانون باسه این افراد تصمیم میگره
خوکهای کثیف.... جانی های وحشی.... باید در آب جوش اینا رو بپزن اون هم یواش یواش... تا درس عبرتی بشه واسه بقیه جنایتکارها....
از رئيس قوه قضايي عاجزانه استعدعا داريم اعدام اينها را زياد كش ندن تا فراموش شه ..
بخدا تنم لرزید .چقد میتونن پست باشن .من دیگه میترسم تنها تو خونه باشم
ماشاالاه همه همه قاضی هستن .بله که باید مجازات بشن .مجازات فقط اعدامه .بی تعارف مردمی شدیم تشنه خون ولذت بردن ا ز تماشای اعدام
مردم ببینید ما چقدر پیشرفت کردیم
چه خبره .............؟؟؟؟؟؟؟؟؟هر دم از این..........
هردو متهم پرونده متاهل هستند و «محسن.الف» سه‌فرزند دارد
طبق شرع اسلام زنا و تجاوز صورت گرفته و باید سنگسار شوند.
حکم تجاوز به ناموس مردم و سرقت مسلحانه جز اعدام چیزی نیست ترحم بر این وحوش تشویق دیگران به این قبیل اعمال است حکم اسلام را در مورد انها اجرا کنید و لا غیر
اگر وقتی که دزدی می کردن دستشون رو قطع می کردند کارشون به ایجا نمی کشید


حالا هم باید سنگسار بشن. دار زدن به نظر من بازدارنگی بسیار کمتری نسبت به سنگسار داره .
حکم زنای محصن هم سنگسار هست
دار زدن فايده نداره هيچ ترسي در دل اين جانيان ندارد بايد سرشون بريد يا زنده سوزاند
فرشاد در سال1391 به اتهام کیف‌قاپی توسط پلیس آگاهی شهریار دستگیر و روانه زندان شده بود
پس چند وقت زندان بوده؟!!!
واقعا اعدام برایشان کمه
باید اعدام شوند
با سلام.
از اینکه به ناموس دیگری تجاوز شده اعدام خیلی کم هست برای این دو .
ولی از انجایی که با اعدام این نفرات این پایان راه نیست ،باید ریشه یابی بشه که علت اینکه این گونه مسایل در یک کشور اسلامی پیش میاد چیست؟
اعدام را همه میتوانند انجام بدن ولی ایا اگر علت یابی بشود تا دیگه در جامعه از این نوع حرکات زشت نبینیم بهتر نیست؟
از یه طرف فقر از طرف دیگر نیاز جنسی از طرف دیگه کمبود آموزش.
منطقه اکبر آباد و نسیم شهر پر از اینجور آدم هاست.
با سلام
واقعيت است که منطقه مهرآباد نا امن بود ،اما مثل اينکه ناامن ترهم شده ترابخدا مسئولين يه فکري براي امنيت مهرابادجنوبي بکنند .باتشکراز فرمانده قبلي کلانتري 119مهرآباد جنوبي واقعا"خيلي زحمت کشيدند اما متاسفانه مثل اينکه برش داشتند و...
مرتب می گن ریشه یابی، ریشه یابی. بابا یارو زن و بچه داره، تعرض می کنه ریشه یابی یعنی چی؟ حالا سرقت رو ریشه یابی می شه کرد عوامل اقتصادی و ... اما وقتی میاد سرقت میکنه بعد تعرض هم می کنه با اینکه متاهل هم هست به نظرم باید تیرباران بشن. اونهم با جند خشاب پر
فقط اعدام در ملا عام
موندم چطوره که اسید پاشا رو به این زودی نگرفتن. حتما تصویری ازشون ندارن ..... چون پلیس فقط تصویر خلاف کارا رو داره
کسی متاسفانه
دولت برای این منظور باید مراکز کار اجباری تاسیس کرده وهزینه این مراکز وتامین معاش خانوادهای این جانیان نیز از عواید این چنین مراکزی تامین گردد اعدام برای اینها موجب اسیب دیدن خانوادههای اینان میشودلطف در حق انهاست
اگر در اجرای حدود الهی و هنگام دزدی برای چندمین بار حداقل انگشتان آنها قطع می شد امروز شاهد چنین اقدامی از سوی آنها نبودیم.
اميدواريم كه قوه قضائي محكم در مقابل اي جرايم عمل كنه و حكم اعدام را صادر و بدون نگاه كرم به خانواده مجرم اجرا كنه ، نداشتن پدر بهتر است از داشتن پدرم مجرم است
فقط اعدام نه ! با اعدام تمام ابعاد تمام شده میشود.
اینها را حبس ابد کنند . تا پس از گذشت سالها متوجه شوند که زندان ها پر شده اند . آنگاه شاید چاره ای برای جلوگیری از فاسد شدن جوانان کنند..
جوان اگر کار و زندگی داشته باشد اینگونه نمی شود.
مایه افتخاری حیوان در برابراین انسانها چرا اعدام پس چی فقط اعدام ان هم در کمترین زمان نه با یکسال تاخیر و در ضمن حمایت از خانواده و بچه های انها
بی شرف ها ! باید تحقیقات کامل بشه بعد به سزای اعمالشون برسون ،‌شخم زدن زمین کشاورزی با یوغ و درآمد حاصله برای خانواده بیچاره ایکه زندگیشون تباه شده تا آخر عمر این آشغالها حداقل تنبیه است.
بی شرف ها ! باید تحقیقات کامل بشه بعد به سزای اعمالشون برسون ،‌شخم زدن زمین کشاورزی با یوغ و درآمد حاصله برای خانواده بیچاره ایکه زندگیشون تباه شده تا آخر عمر این آشغالها حداقل تنبیه است.
ماموران نیروی انتظامی کلاهتون رو بالاتر بزارید!


متاسفانه تنها یاد گرفتید به جوان های مردم گیر بدید
تو رابه خدا دست از ارشادو درست کردن این حیوانات بردارید اینان همون کسانی هستن که فرصت کنند میشوند داعش اینان در زندان درست نمیشوند چون نطفشان خراب است اعدام هم کم است برایشان باید ازارشان داد تا مثل سگ بمیرند
بايد هرچه سريع تر زن رااعدام كنند
روزانه از کنار کودکان خیابان مگذریم امروز گدایی میکنند فردا باخشم بدنبال مطالبات خود از چامعه هستند.اگر انتظار داشته باشیم دختران و پسران اواره خیابان که امروز مورد تچاوز هستند فردا به دیگران محبت کنند در خواب هستیم امروز به فکرفردای سالم باشیم
جالبه که همه اینجا ادعای انسان بودن دارن و با عصبانیت میگن فقط اعدام. پس محاکمه و تفهیم جرم چی؟!
مملکت با احساسات و تعصب اداره شده که وضع اینه.
1000بار اعدام
این افرادی که برای این افراد پلید دلسوزی میکنن و میخوان همه چیز رو سیاسی کنن و باندی و جناحی حرف میزنن , اگه واقعا خواهر و مادر خودشون این بلا به سرش اومده بود , باز هم همینجوری ژست روشنفکری میگرفتن و همینجوری نظر میدادن ؟!!!!
کم کم داره حرفای مسولان باورم میشه که ایران امن ترین کشور جهانه
تقریبا میشه گفت اینایی که اینجا نظر میدن وحکم اعدام صادر میکنند..خیلی خطرناک هستند خوبه کاریه نشدید..هیچ وقت حادثه به صفر نمیرسه ولی میشه ایمنی رو اجرا کرد تو محیط کا و درصد بروز حادثه رو پایین اورد.جرم رو هم هم چنین مثل همین مورد..خوب جفتشون هم جوون هستند و....و متاسفانه غریزه به عقل چیره شده واین حاصل همون مدیریت وتفکری است که به این روز مردم رو اورده
با سلام و خسته نباشید با نظر دوستان در خصوص اعدام موافقم البته می شود آنها را زنده زنده در آتش سوزاند تا درس عبرتی برای مزاحمین به ناموس مردم باشد.
از اینکه باید این دو نفر را اعدام کرد که حرفی در ان نیست ولی اخه کدام خری در خانه اش را به روی کسی که نمی شناسه باز می کنه ان هم به خاطر اینکه طوطی طرف رفته پشت بام. اخه احمق حالا طوطی طرف رفته پشت بام خانه تو مگه طوطی همینطور می شینه که این بابا بره بگیرش؟ به درک که طوطی طرف رفته ان بالا. یعنی این خانم نمی خواست حتی یک جیغ هم بزند؟ من که فکر می کنم ایشون بدش نمی اومده یه حالی هم بکنه.
حالا مسئله رو یک جوره دیگه در نظر بگیرید اگر این خانم برای دفاع از خودش این جوان را می کشت الان مثل ریحانه اعدام شده بود .
چرا این خلاف کارهایی که بازدداشت می شن همه سابقه دارن ؟؟؟؟؟ چطور با این همه سابقه ی خلافکاری همیشه آزاد هم هستن تا یک جنایت بزرگ انجام دهند ؟
به نظر من باید در مورد والدین این نفرات خیلی بیشتر تحقیق شود و همچنین لقمه ای که خوردن تا بزرگ شدن.آدم نطفه پاک و لقمه حلال خورده بعید به نظر میاد از این کارها کنه
به نظر من باید در مورد والدین این نفرات خیلی بیشتر تحقیق شود و همچنین لقمه ای که خوردن تا بزرگ شدن.آدم نطفه پاک و لقمه حلال خورده بعید به نظر میاد از این کارها کنه
یک خبر در سال 1340: دونفر متجاوز به عنف که 7 سال پیش .... بالاخره اعدادم شدند.

متاشفانه روند رسیدگی به پرونده های اینچنینی و اسیدپاشی و غیره به قدری طولانی میشوند که خود عامل تشویق هستند.
واقعا در کجای دنیا پرونده های جنایی چندین سال !!!! طول میکشند.
ازتون خواهش میکنم نظر منو بزارید اول تا همه ببین!

قابل توجه کسایی ک میگن باید مشکلات ریشه ای اینا حل بشه:
دوست عزیز. تو جامعه ای ک امثال این حیون بزرگ شدن کلی دکتر و مهندس و ادم دلسوز و انسان هم بزرگ شدن.حتی تو همون منطقه هایی ک اینا بودن!

ادمی ک دنبال شرارت باشه هیچوقت درست نمیشه. رفته دزدی کرده زن بنده خدا رو چیکار داشته!

باید اعدام کنن تا درس عبرت بشه. هرچند ک اگه اعدام کنن باز یه عده دلسوز پیدا میشن ک میگن تقصیر جامعه س. در صورتی که اگه این اتفاق برای ناموس خودشون بیفته به ده بار اعدام مجرمم رضایت نمیدن

تقصیر جامعه نیست. تقصیر خودشونه ک کثافت کاری و اوباش گری رو انتخاب کردن

اینا انسان نیستن
سلام
حالا شما که دارید قانون وضع میکنید یکی میگه اعدامشون کنیدیکی میگه نه وجدانا کسی هست که قسم بخوره تا حالا زنا نکرده
اینها از گروه داعش هستندمنتهی از نوع دیگر !!!
به نظر من اول بايد بهشون تجاوز كرد بعد ببينيم قانون چي ميگه .
اکثر کسانی که زیر این خبر کامنت گذاشتن قاتل و بزهکار و جانی بالقوه هستن
انواع و اقسام مجازات های وحشیانه رو هم بلدن
عزیزان شما خودتون به یک پروسه ی طولانی روان درمانی نیاز دارین.
الان ینی شما خیلی سالِمین؟
صلوات بفرستيد
همين
كاري ندارين
خدافظ
این فاسدهای بی بند وبار تمام شهرها را به لجن کشیده اند وباعث اذیت وازار مردم شده اند واقعا دستگاه قضائی نباید کوچکترین ترهمی بنماید چون حق مردم از بین میرود . اینها نطفه ای ناپاک دارند
اعدام والسلام
فقط باید به دستور اسلام عمل کردو سنگسار کردو بعدش اگه شانس اوردش زنده موندش بدن دست شوهر زنه که هر کاری و جنایتی که خواستش باهاش بکنه
دوستان یکم منطقی باشین ! اگر کسی آدم بکشو و جریمش مثلا 100 سال سختی باشد کسی که آدم کشی و شرایط کشتن رو فراهم میکنه جریمش 1000 ساله . قبول ندارین ؟؟؟ چون اولیه یک و یا دو آدم رو میکشه ولی دومی یک نسل رو میسوزونه

اینا باید مجازات بشن هیچ شکی توش نیست!
ولی باور کنید کار رو باید از ریشه درست کرد !
بلافاصله بعد از مجازات اینا باید این نکته بررسی بشه چرا باید اینا همچین جرأتی پیدا کنن که چنین کارایی بکنن؟؟؟؟
چی شده که خلاف کردن اینقدر راحت شده؟؟؟
این بررسی بشه !! و فکر اساسی براش بکنید!!!
همین!!
سنگسار بهترین مجازات
اعدام
محکوم به بیست سال زندان باکار طاقط فرسا بدون عفو
صد بار اعدام حد اقل جرم این افراد باشه. خوبه
دوستان عزیز همه ی شما درست میگید ولی تا وقتی بیکاری هست فسادهم هست هر فسادی که رخ میده هشتاد درصدش به بیکاری بر میگرده ریشه ی بیکاری رو خشک کنن فساد هم خود به خود کم خواهد شد نه اینکه دیگر فسادی رخ ندهد ولی خیلی کمتر وکمتر از این اتفاقات وامسال اینها می افته
این پست فطرت هابایداعدام بشن
هرچی زینال بگه
متاسفانه اینگونه اعمال ناشایسته گذشته از اینکه باعث نابودی خانواده ها میگردد .باعث عدم اعتماد مردم به مسئولین و نیروی نظامی نیز میگردد .اینگونه اعمال نشان میدهد که قوانین جاری موجود برای پیشگیری این دفتارهای ناروا کافی نمی باشند.
ابروي رخته شده با اعدام جمع نمشود
یعنی دروغ گفتن طوطی هست؟!
باید به بد ترین وضع کشته شوند چون حیوان هستند
به محمد جعفر بگید بره گم شود تا ادای روشنفکران کثیف را در نیاورد.
این مفسدین را هر چه سریعتر اعدام کنید. تابناک منتشر کن
سلام نمی دانم نظر بنده برای کسی اهمیت دارد یا نه خصوصا این سایت محترم
اولا متاسفم بابت این کار و عمل زشت و شیطان پسنده
ان شاالله که خداوند اینگونه افراد رو اصلاح بگرداند البته قبل از هر کار خلافی,
دوما ماها نباید به هر بهانه ای اجازه ورود به هر شخصی به حریم خصوصی بدهیم چه اپارتمانی یا جایی دیگه
متعسفانه زندانهای ما شده هتل و جنبه با زدارنده ندارد زندان باید سخت و همراه با کار اجباری باشد
فقط اعدام در ملا عام
اگر احکام شرع اجرا شود جنایت کم می شود
خاک تو سرشان به نظر من باید اینا رو زنده به گور کنند البته در ملع عام
این عوضی ها صبح امروز اعدام شدند وبه درک واصل شدند
از کسانی که چیزی برای از دست دادن ندارند باید ترسید.
چون به خانم شوهردار تجاوز کردند وازطرفی با اسلحه سرقت کردند محارب محسوب میشوند مجازاتشان اعدام است
من حقوق دان نیستم ولی اینها به حریم تجاوز کردند دوم به ناموس وبه خانم ابرومندوشوهردار جهت عبرت به اشد مجازات تنبیه شوند
تا وقتی زندانها هتل باشه و توش انواع مواد مخدر هم باشه کدوم مجرمی از زندان واهمه خواهد د‌اشت در ضمن اعدام حکم ترسناکی نیست بالخره هر آدمی روزی میمیرد و باید بدترین مجازات را برایشان در نظر گرفت
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی