بازدید 11003
پزشک "کیم ایل سونگ"، بنیانگذار کره شمالی مدعی شد

تزریق خون جوانان برای رسیدن به عمر طولانی

پزشک "کیم ایل سونگ"، بنیانگذار کره شمالی مدعی شد این رهبر اسبق کره شمالی برای زنده ماندن تا سن 100 سالگی، خون زنان و مردان 20 ساله را به خود تزریق می‌کرد و ساعت‌ها به تماشای کودکان می‌نشست.
کد خبر: ۴۴۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸ 21 October 2014
پزشک "کیم ایل سونگ"، بنیانگذار کره شمالی مدعی شد این رهبر اسبق کره شمالی برای زنده ماندن تا سن 100 سالگی، خون زنان و مردان 20 ساله را به خود تزریق می‌کرد و ساعت‌ها به تماشای کودکان می‌نشست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه دیلی میل، اما هنگامی که کیم ایل سونگ دو سال پس از فرار پزشک شخصی‌اش به کره جنوبی، در سال 1994 میلادی و در سن 84 سالگی درگذشت، این تلاش‌های جمهوری خلق دموکراتیک برای "رئیس جمهور ابدی" بی‌نتیجه ماند.

این مساله در بحبوحه شایعات مربوط به کیم جونگ اون، نوه وی و رهبر کنونی کره شمالی افشا شده است. این شایعات حاکی از آن است که کیم جونگ اون برای عمل کوچک کردن معده‌اش به چین رفته بود تا با اعتیادش نسبت به پنیر "امنتال" مبارزه کند.

کیم سو یئونگ، پزشک کیم ایل سونگ به شبکه خبری سی ان ان گفت، مشکلات سلامتی که کیم جونگ اون دارد ظاهرا شبیه به همان مشکلاتی است که پدربزرگش با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کرد.

این پزشک افزود، کیم ایل سونگ و کیم جونگ ایل، پدر رهبر کنونی کره شمالی از دیابت، بیماری‌های قلبی و استرس رنج می‌بردند؛ بیماری‌هایی که نسل به نسل منتقل شده است.

وی همچنین تصریح کرد، اخیرا به کیم جونگ اون تزریق‌های هرمونی کرده بودند تا بیش از پیش شبیه پدر بزرگش که در کره شمالی شخصی محترم است، به نظر برسد.

دکتر کیم سو یئونگ پیش از فرار به کره جنوبی به مدت 10 سال در "مرکز طول عمر" تحقیقات انجام داده است. این مرکز جایی است که دانشمندان برای جوان نگه داشتن کیم ایل سونگ تحقیق و روش‌های جدید را آزمایش می‌کردند.

وی افزود، کیم ایل سونگ در اواخر عمرش تمایل داشت تا خون شهروندانی که در دهه 20 عمرشان بودند، به وی تزریق شود چرا که معتقد بود خون جوانان به بدن وی کمک می‌کند تا بیشتر عمر کند. پس از آنکه "مرکز طول عمر" گفت، شادی باعث سلامت بیشتری می‌شود، وی ساعت‌ها به دیدن کارهای خنده‌دار کودکان یا کارهای بامزه‌ای که باعث خنده وی می‌شد، می‌نشست.

این پزشک ادامه داد: او می‌خواست سال‌های بسیاری حکومت کند. فکر می‌کنم او به خاطر رضایت شخصی می‌خواست مدت طولانی زندگی کند.

افشاگری‌های این پزشک کمی پس از آن منتشر شد که کیم جونگ اون طی یک هفته برای دومین بار در ملاء عام حاضر شد.

تصاویر تازه منتشر شده کیم جونگ اون و همسرش را در حال دیدار با برندگان مدال طلا در بازی‌های آسیایی اخیر و مربیانشان در پیونگ یانگ نشان می‌دهد.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل