بازدید 12549

اقدام جالب ساندرلندی‌ها پس از باخت مفتضحانه

شکست سخت گربه‌های سیاه ساندرلند در ورزشگاه سنت‌مری در مقابل چشمان 2500 هوادار، دروازه‌بان این تیم، میتو مانوئه را به این فکر انداخت که او و هم‌تیمی‌هایش پول بلیط هوادانی که به خاطر تیمشان از شمال انگلستان به جنوب سفر کرده بودند را پس بدهند.
کد خبر: ۴۴۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵ 22 October 2014
هواداران ساندرلند که به ورزشگاه سنت‌مرری ساوت‌همپتون  سفر کرده بودند پس از باخت 8-0  روز شنبه تیمشان مقابل تیم ساوتهمپتون پول بیلیط‌شان را پس می‌گیرند.

به گزارش تابناک، شکست سخت گربه‌های سیاه ساندرلند در ورزشگاه سنت‌مری در مقابل چشمان  2500 هوادار دروازه‌بان این تیم، میتومانوئه را به این فکر انداخت که او و هم‌تیمی‌هایش پول بلیط هوادانی که به خاطر تیمشان از شمال انگلستان به جنوب سفر کرده بودند را پس بدهند.

باشگاه ساندرلند نیز رسما اعلام کرد که بازیکنان این تیم با ایده مانوئه موافقت کرده‌اند و حاضراند  برای جبران این خسارت حدود 60 میلیون پوند به هوادان‌شان پرداخت کنند.

اقدام جالب ساندرلندی‌ها پس از شکست مفتضحانه

کاپیتان جان اوشی اذعان داشته است که همه امکان برد برای ما که با بازیکنان و کارکنان و هوادان باشگاه یک تیم کامل را تشکیل می‌دهیم وجود دارد و ما بازیکنان تیم ساندرلند قصد داریم از هواداران تیم خود که این راه طولانی را سفر کردند و تا ما را تشویق کنند و تا سوت پایان بازی در ورزشگاه حضور داشتند تشکر کنیم.
 
در ادامه اعلام شد که هوادان برای بازپرداخت پول بلیط باید آن را به همراه داشته باشند و پول‌های باقی مانده احتمالی که به هوادان باز پرداخت نمی‌شود مستقیما به حساب خانه ی کودکان بی‌سرپرست ساندرلند واریز خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار