بازدید 3155

مجلس حق نظارت بر قوه قضائیه را دارد

کد خبر: ۴۴۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵ 21 October 2014
نماینده مردم تهران در مجلس، ضمن تأکید بر این‌که مجلس حق نظارت بر تمامی امور و قوه قضائیه را دارد، گفت: وقت آن رسیده که از سفرهای خارجی نمایندگان نیز تحقیق و تفحص به عمل آید.

به گزارش ایسنا، مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران در مجلس ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی، به وظیفه نظارتی مجلس اشاره کرد و گفت: مجلس حق تحقیق و تفحص در تمام امور کشور را دارد و نظارت مجلس محدوده ندارد و همه امور کشور را در بر می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در جایی که رهبری از تحقیق و تفحص از واحدهای زیرنظر خودشان استقبال می‌کنند دلیلی ندارد که مواردی را استثناء کنیم.

رحماندوست با تأکید بر این‌که مجلس حق نظارت بر قوه قضائیه را دارد، گفت: از رئیس قوه قضائیه مصرا می‌خواهم که بار دیگر متن کامل گزارش تحقیق و تفحص مجلس از این قوه را که اوایل خرداد 87 در صحن مجلس قرائت شد به دقت بخواند تا ببینند در شرایط فعلی این موانع حل شده است یا خیر؟

نماینده مردم تهران در مجلس همچنین به سفرهای خارجی نمایندگان نیز اشاره کرد و گفت: الان وقت آن رسیده که از سفرهای خارجی نمایندگان و میزان حق مأموریت پرداختی دلار و یورو به آنان تحقیق و تفحص به عمل آید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار