بازدید 3300

وزارت علوم را از برزخ بی‌وزیری نجات دهید

کد خبر: ۴۴۳۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵ 21 October 2014
نماینده مردم بجنورد در مجلس درخواست کرد که هر چه سریعتر وزیر علوم جدید جهت رای اعتماد به مجلس معرفی شود و گفت: این وزارتخانه را از برزخ بی‌وزیری نجات دهید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قاسم جعفری در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی، گفت: حمایت رسوای نظام سلطه از تروریست‌ها در عمل و اعلام ائتلاف تبلیغاتی ضد داعش و در عوض تلاش در جهت شکست جبهه مقاومت می‌طلبد که با اراده‌ای ایمانی و تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و با الگوگیری از معارف قرآنی در برابر آن ایستاد.

وی همچنین به حکم صادر شده عربستان برای اعدام عالم مجاهد نمر، گفت: ورود عربستان در این مساله و از سوی دیگر کاهش قیمت نفت مصداق بارز یاری ظالم و دشمنی با مظلوم است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس افزود: کاهش قیمت نفت می‌طلبد که هم هزینه‌های جاری را کاهش دهیم و هم بودجه‌ها را منطقی در سال 94 تنظیم کرده و به اقتصاد مقاومتی عمل کنیم.

جعفری به تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای نیز گفت: در جاده تقسیم شده مقام معظم رهبری مقاومت کنید.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در مورد پذیرش دانشجوی دوره دکتری دانشگاه آزاد، اظهار کرد: پذیرش بی‌سابقه بیش از دوازده هزار دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد دغدغه‌ای جدی است که به رغم نبود هیات علمی کافی و زیرساخت‌های لازم باید کار تحقیقاتی انجام شود.

وی همچنین درخواست کرد که وزارت علوم را از برزخ بی‌وزیری و گرفتاری در چنبره روزمرگی نجات دهند و گفت: کسی را معرفی کنید که دوباره نفرمایید استیضاح حق مجلس است اما ما متاسفیم.

نماینده مردم بجنورد در مجلس با اشاره به اینکه واگذاری مدارس دولتی تحت عناوینی چون بسته حمایتی از مدارس غیردولتی چالشی جدی است، گفت: انتظار می‌رود دغدغه فرهنگیان در نظام رتبه‌بندی معلمان، بیمه تکمیلی و طلایی و سایر موارد مورد بازنگری قرار گیرد که این موضوعات به همراه عدم گرمایش مدارس و بازسازی نشده از چالش‌های جدی حوزه آموزش و پرورش است.

وی تصریح کرد: عزل و نصب‌های بدور از منطق و تشکیل ستادواره تبلیغات انتخاباتی از چالش‌های آموزش و پرورش می‌باشد.

جعفری در ادامه اظهار کرد: ترویج شوهای تبلیغاتی نظیر عنوان مجعول اسیدپاشی زنجیره‌ای همزمان با بررسی طرح حمایت از آمران به معروف و نهی از منکر در مجلس معنادار است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس در پایان به برخی از مسائل حوزه انتخابیه‌اش اشاره کرد و گفت: اجرایی نشدن پروژه راه‌آهن بجنورد گرگان و بجنورد مشهد و همچنین نافرجام ماندن راه‌های روستایی راهی جز طرح سوال از

وزیر راه و شهرسازی و اعمال مراحل بعدی حق قانونی یک نماینده را نگذاشته است.

وی همچنین بحران آب در روستاها و نرخ بیکاری استان را از مشکلات حوزه انتخابیه‌اش عنوان کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار