بازدید 5079

آقای روحانی به داد مردم اصفهان برسید

کد خبر: ۴۴۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵ 21 October 2014
نماینده اصفهان گفت: تبعیض هایی که بین مردم شهرستان های مختلف گذاشته می‌شود ناروا است و همه مردم حق دارند که از خدمات یکسانی بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حاجی دلیگانی در تذکری شفاهی خطاب به عثمانی نماینده بوکان گفت:‌ یادتان رفته است که مردم شهید پرور اصفهان در دفاع از کردها جان خود را از دست داده‌اند، حالا شما خلاف واقع علیه استان اصفهان صحبت می کنید؟ بیا بگویم دلارهای هفت تومانی کجا و درچه استانی هزینه شد.

وی در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به بخشی از نطق سعدون زاده نماینده آبادان نیزخاطر نشان کرد : از 23 هزار شهید و سردار استان اصفهان حیا کنید، آیا می دانید اکثریت آنها خونشان در سرزمین گرم خوزستان ریخته شده است؟ حالا این مردم شهید پرور را و این شهدا را با صدام مقایسه می کنید؟ آیا این جفا به شهدا و مردم شهید پرور اصفهان نیست؟

حاجی همچنین در تذکری به رئیس جمهور گفت: جناب آقای روحانی به داد مردم اصفهان برسید. جناب عالی مسوول اجرای قانون اساسی هستید بیایید و ببینید اصول مختلف قانون اساسی در منطقه ما اجرا نمی شود، بیایید ببینید با اینکه بند نه اصل سه قانون اساسی که تبعیض ناروا خلاف دانسته است ولی چه تبعیض های ناروایی علیه مردم ما انجام می‌شود.

وی ادامه داد:‌ در استان اصفهان تفاوت های فاحشی بین مردم شهرستان های مختلف گذاشته می‌شود، شش هزار نفر قرارداد امضا کرده‌اند و آب خریده‌اند، همچنین 600 هکتار از باغهای ما در حال خشک شدن است و 36 هزار هکتار زمین حاصل خیز بدون آب مانده و آبی هم به آنها داده نمی شود، این در حالی است 628 میلیون متر مکعب آب در استان اصفهان قرار است توزیع شود آیا با توزیع کردن 10 میلیون مترمکعب آب در یک مرحله برای منطقه ما زیاد است؟

حاجی با اشاره به امضای اسنادی توسط معاون وزیر نیرو افزود: این سندها اینجا هست ولی به تعهدهایشان عمل نکردند، بند نه مصوبه شورای عالی آب را که 3 /10/ 92 امضا شده نیز اجرا نشده است، معاون وزیر در تاریخ 24 /11/ 92 نامه کتبی نوشته ولی امضا نکرده است، همین طور مصوبات امضا شده ای هم وجود دارد که اجرایی نشده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار