بازدید 6657
۲

سارق ECU خودروها دستگير شد

کد خبر: ۴۴۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲ 21 October 2014
 رييس کلانتري 159بي سيم از دستگيري سارق ECU خودروهاي ساخت داخل در تهران خبر داد.

به گزارش ابتکار، سرگرد محمدحسين اميني در اين‌باره گفت: در راستاي اجراي طرح هاي محله محور در حوزه استحفاظي و برخورد قاطع با مجرمين سابقه دار و سارقين حرفه اي حوزه استحفاظي و نيز دستگيري يکي از مجرمان سابقه دار به نام "ناصر” به همراه يک دستگاه ECU مسروقه و اعتراف به سرقت آن، شناسايي و دستگيري ساير سارقين و همدستان وي در دستورکار ماموران قرار گرفت.

وي با بيان اينکه در همين راستا فردي را به هويت "فرزاد” معروف به "فري” در آدرس خ شوش مورد شناسايي قرار گرفت، گفت: بعد از هماهنگي با بازپرس دادسراي ناحيه 14 شهيد محلاتي دستور قضايي براي ورود به منزل و مخفيگاه وي اخذ شد و پس از هماهنگي ماموران تخصصي و پرسنل عمليات در ساعت 9 صبح روز 22 مهرماه به محل اختفا اين فرد اعزام شدند.

رييس کلانتري 159بي سيم ادامه داد: ابتدا ماموران در پوشش انتظامي و اطلاعاتي محل به صورت نامحسوس متوجه شدند که محل منزل مادري وي است و نامبرده در محل حضور ندارد که در بازرسي از منزل و قسمتهاي مختلف تعداد دو دستگاه ضبط و پخش سرقتي خودرو از جا کفشي منزل در جلوي در ورودي واحد، تعداد دو دستگاه ECU سرقتي خودرو 206 کشف و... کشف شد.

وي افزود: همچنين با همکاري و راهنمايي متهم دستگير شده از قسمت باربند يک وانت نيسان در گاراژ مخروبه اي تعداد ديگري ECU سرقتي که به صورت حرفه اي جا سازي شده بود کشف و ضبط شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
يك سال و نيم پيش در منطقه شوش ECU ماشين من رو هم بردن

جالب اينجا بود كه كساني كه توي محله بودن همه ميدونستن و داشتن من رو نگاه مي كردن!!!!!
یعنب ممکنه دزد ecuماشینم منم این دزده باشه..اما پلیس که به همون هنوز زنگ نزده..خونه ی ما کجا شوش کجا...اعدام باید بشه...به خدا نمیدونید ما چی کشیدیم..تا دوباره ای سی یو خریدیم..
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار