بازدید 7850
۴

دستگيري دزدان بهشت زهرا (س)

کد خبر: ۴۴۳۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱ 21 October 2014
دو دوست که با همکاري يکديگر اموال زنان داغدار را در مراسم خاکسپاري سرقت مي‌کردند، توسط ماموران شناسايي و دستگير شدند.

به گزارش مردم سالاری، در پي وقوع سرقت‌هاي متعدد محتويات داخل خودرو در قطعات بهشت زهرا(س) و اعلام شاکيان و مالباختگان مبني بر اينکه سارقان با يک دستگاه خودروي وانت اقدام به سرقت لوازم خودرو در اين محدوده مي‌کنند، پرونده‌اي در اين رابطه تشکيل و عوامل پيشيگيري کلانتري 205 صحن مطهر با بکارگيري کليه امکانات اقدام به اجراي طرح و گشت و زني نامحسوس در سطح منطقه کردند.

عمليات‌هاي پليسي ادامه داشت تا اينکه روز يک شنبه ماموران با شناسايي وانت و تعقيب و مراقبت خودرو اطمينان حاصل کردند که سرنشينان اين خودرو‌‌ همان سارق محتويات داخل خودروي محدوده بهشت زهرا(س) هستند.

به دنبال اين موضوع ماموران با انجام عمليات ضربتي، خودروي مورد نظر را توقيف و 2 سارق را دستگير و به کلانتري 205 صحن مطهر منتقل کردند. در کلانتري مشخص شد، اين افراد با شيوه زاغ زني، سوژه‌هاي خود را از ميان خانواده‌هاي داغدار و بستگان متوفيان که در مراسم خاکپساري بودند، به دليل روحيه ضعيف به خصوص بانوان که کيف و لوازم خود را در خودرو قرار مي‌دادند، انتخاب مي‌کردند و در فرصتي مناسب اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو و اموال بستگان متوفي مي‌نمودند.

در تحقيقات پليسي از متهمان که پژمان و جمشيد نام داشتند، در بازجويي‌هاي پلسي به جرم خود اعتراف و در بازرسي از خودروي آنان آلات و ادوات سرقت و مقاديري اموال مسروقه شامل چندين کيف زنانه، کيف پول و ضبط و... کشف و ضبط کردند. در ادامه با تعدادي از شاکيان تماس گرفته شد که آنان ضمن حضور در کلانتري اموال خود را شناسايي کردند.

سرگرد ولي الله سعيدي رئيس کلانتري 205 صحن مطهر با تائيد اين خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهمان با اخذ دستور مقام قضايي با قرار صادره بازداشت و جهت تحقيقات تکميلي و کشف و ساير جرايمشان در اختيار کارآگاهان پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفتند و کساني که در يک ماه گذشته به ابن صورت از آنان سرقت شده است مي توانند به پايگاه مربوطه واقع در شهرري ، خيابان آستانه مراجعه کرده و طرح شکايت کنند.

 گفتني است، احتمال مي‌رود تاکنون متهمان مرتکب ده‌ها مورد سرقت در محدوده بهشت زهرا شده باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
ببين كار به كجا كشيده
نیروی انتظامی متشکریم
دوستان تا شش ماه راحت باشید این سارقان شش ماه دیگر دوباره به شغل شریف خود بازمی گردند،
این که خوبه من یک توله سگ کوچیک تو ماشین گذاشته بودم (داشتم میبردم باغ) رفتم مغازه 2 دقیقه هم طول نکشید . 2 تا موتوری بلندش کردن و در خلاف جهت خیابون در رفتند. وقتی به هاپو رحم نمیکنن میخوای به آدما رحم کنند؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار