بازدید 5115

دستگیری آدم ربایان مالکان املاک گرانقیمت

کد خبر: ۴۴۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۹ 21 October 2014
 آدم ربایانی که با ربودن مالکان املاک و باغ‌های گرانقمیت در ملارد قصد اخاذی داشتند، در عملیاتی ضربتی توسط پلیس شهرستان ملارد غرب استان تهران دستگیر شدند.

به گزارش آرمان، سرهنگ برزو همتی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام ربوده شدن مرد میانسالی در ملارد تحقیقات پلیسی در این زمینه آغاز و مشخص شد این مرد به قصد فروش یکی از باغ‌هایش به همراه مدارک و اسناد مربوطه از منزل خارج و دیگر مراجعه نکرده تا اینکه شب بعد، شخصی با تلفن همراه فرد ربوده شده با خانواده‌اش تماس گرفته و مبلغ یکصد میلیون تومان در عوض رهایی گروگان طلب کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد ادامه داد: تحقیقات پلیسی در این رابطه با انجام اقدامات اطلاعاتی و چهره‌نگاری از متهمان برابر اظهارات مدیر مشاور املاک، به سرنخ‌هایی رسید که منجر به شناسایی متهمان در روستایی نزدیکی شهرستان قدس شد.

وی افزود: با تحت تعقیب قرار گرفتن آدم‌ربایان طی هماهنگی با مراجع قضائی، ماموران دایره جنایی پلیس آگاهی شهرستان ملارد توانستند عملیات تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس را به نتیجه رسانده و در کمتر از ۴۸ ساعت از زمان ربایش، فرد به گروگان گرفته را صحیح و سالم از چنگ آدم ربایان نجات دهند.

سرهنگ همتی با اشاره به اینکه تحقیقات از دو متهم پرونده ادامه دارد، گفت: با اعلام خبر دستگیری آدم ربا‌یان، شخص دیگری از پلیس آگاهی تهران بزرگ به شهرستان ملارد معرفی و اظهار داشت در کمتر از یک ماه قبل توسط همین افراد ربوده شده و مبلغ پنجاه میلیون تومان در قبال آزادی‌اش پرداخت شده است.

 این مقام انتظامی تصریح کرد: با کسب اطلاعات لازم از شاکی و مواجه حضوری با متهمان توسط شخص مدعی شناسائی و پرونده دیگری نیز تحت عنوان آدم ربایی ازسوی متهمان همین پرونده در دست رسیدگی است.

سرهنگ همتی در ادامه بیان داشت: متهمان در بازجویی‌های پلیس شگرد خود را این چنین گفتند: برای شناسایی افراد ثروتمند به نیازمندی‌های روزنامه‌ها رجوع کرده و املاک و باغ‌های گران قیمتی را که برای فروش گذاشته شده بود شناسایی و با مالکان آنها تماس گرفته و به بهانهٔ نهایی کردن قیمت و یا اخذ تخفیف اعتماد وی را جلب کرده و پس از حضور در محل قرار، به صورت چهار نفری قربانی را غافلگیر و پس از بستن دست و پایش، او را به باغ متروکی برده و با تلفن همراه خودش و یا گوشی‌های سرقتی با خانواده قربانی تماس گرفته و درخواست وجه نقد می‌کردند.

رئیس پلیس شهرستان ملارد خاطر نشان کرد: با شکایت جدید احتمال بروز اقدامات مجرمانه دیگری در کارنامه سیاه متهمان متصور است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار