بازدید 4987
۲

سرقت با انار مسموم

کد خبر: ۴۴۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳ 21 October 2014
سارقی که با انار مسموم، سرقت کرده بود، به دام افتاد. مردی چندروز قبل به کلانتری ترمینال جنوب رفت و به ماموران گفت: در ترمینال جنوب بلیت برای مشهد گرفته و منتظر اتوبوس بودم که مردی جوان با قدی بلند و موهای طلایی به من مراجعه و خود را غلام معرفی کرد و گفت اتوبوس تاخیر دارد و در این فاصله می‌توانی ناهارت را میل کنی، اگر تمایل داشته باشی، می‌توانیم به فضای سبز برویم و آنجا غذا بخوریم.

به گزارش شرق، شاکی افزود: قبول کردم و به فضای سبز رفتیم. غلام در بین راه سوال کرد، برای رفتن به مشهد پول همراهت هست، اگر پول نداری، می‌توانم قرض بدهم که البته جواب دادم به میزان کافی پول دارم.

 پس از صرف ناهار غلام به من انار تعارف کرد و با یکدیگر خوردیم و من بیهوش شدم و پس از اینکه هوشیاری خود را به دست آوردم، متوجه سرقت چمدانم که داخل آن 62میلیون‌ریال وجه نقد بود، شدم.

به‌دنبال اظهارات مالباخته ماموران ضمن بررسی صحت و سقم موضوع و اطمینان از گفته‌های مالباخته، به‌سرعت طرح مهار در محدوده ترمینال جنوب را به اجرا گذاشتند. سرانجام متهم شناسایی و دستگیر شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
عجب...!!!!
آخه چرا....
بابا مردم, الان پدر به بچش پول مفت نميده, چه برسه يه نفر تو خيابون يا ترمينال يا هر خراب شده اي بهت بي دليل تعارف پول كنه؟؟؟؟ آخه چرا اينقدر زود به همه اعتماد ميكنيد؟؟؟؟ واقعا هرچي سرتون بياد حقتونه!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل