بازدید 2201

راهکار مجلس برای تعیین تکلیف احکام غیربودجه‌ای

کد خبر: ۴۴۳۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱ 21 October 2014
عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به جلسه امروز هیات رئیسه مجلس گفت: مقرر شد یا طرحی از سوی نمایندگان برای تصویب این موضوع تدوین و ارائه شود و یا اینکه بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس حدود 50 نفر از نمایندگان مجلس بار دیگر درخواست بررسی لایحه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت را به مجلس ارائه بدهند.

حسین سبحانی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز (دوشنبه) هیأت رئیسه مجلس، گفت: در آغاز نشست برخی موضوعات داخلی، تحولات منطقه بین‌المللی و مذاکرات هسته‌ای مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی، از حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی در نشست هفته آینده مجلس خبر داد و گفت: ربیعی برای پاسخگویی به سؤال سیدناصر موسوی لارگانی درباره وضعیت بخش تعاون در مجلس حاضر می‌شود.

وی با اشاره به بررسی موضوع تعیین تکلیف لایحه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در نشست امروز هیأت رئیسه مجلس، گفت: در نشست امروز مقرر شد که یا طرحی از سوی نمایندگان برای تصویب این موضوع تدوین و ارائه شود  و یا اینکه بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس حدود 50 نفر از نمایندگان مجلس بار دیگر درخواست ارائه لایحه تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت را به مجلس بدهند، البته چند ماه پیش طرحی در مجلس از سوی نمایندگان در این رابطه تهیه شد که شاید همان طرح در اولویت قرار گیرد.

سبحانی‌نیا ادامه داد: در نشست امروز همچنین موضوع سؤالات برخی از نمایندگان از پورمحمدی وزیر دادگستری و اینکه آیا سوالات مذکور در حیطه کاری این وزیر است، بررسی و گزارشی در این رابطه قرائت شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس، گفت: همچنین مقرر شد که در صحن علنی مجلس هم زمان با آغاز ماه محرم، یکی از مداحان اهل بیت در آغاز نشست به نوحی‌خوانی بپردازد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس