بازدید 6532

باهنر رحلت آیت‌الله مهدوی کنی را تسلیت گفت

کد خبر: ۴۴۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹ 21 October 2014
نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی را تسلیت گفت.

به گزارش خانه ملت، محمدرضا باهنر در نشست علنی امروز (سه‌شنبه 29 مهر) مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت آیت‌الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت و افزود: با کمال تاسف و تاثر خبر رحلت عالم وارسته و مجاهد بزرگ حضرت آیت‌الله مهدوی کنی توسط مقامات بیمارستانی تایید شد و روح بلند ایشان به ملکوت اعلی پیوست.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به حقیقت ایشان یاوری صدیق برای نظام و رهبری بود و خدمات کم‌نظیر و بعضاً بی‌نظیری به انقلاب و کشور در مقاطع مختلف داشت. بی‌تردید خدمات این یار سفر کرده از اذهان ملت رشید ایران پاک نخواهد شد.

وی ادامه داد: مدیریت مجلس خبرگان رهبری، در تاسیس و اداره دانشگاه امام صادق (ع)، مسئولیت جامعه روحانیت مبارز تنها بخشی از زحمات این فقیه عالیقدر بود و به حق می‌توان ایشان را عضو هیات امنای انقلاب اسلامی برشمرد. ایشان تکیه‌گاه استوار برای نیروهای دلبسته به انقلاب، امام و رهبری بود که قطعاً از این به بعد نبود ایشان بیش از پیش در میان آنها احساس می‌شود. این ثلمه را به ساحت مقدس حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده ایشان تسلیت عرض می‌کنم و برای آن روح عالی علو درجات مسئلت دارم.

گفتنی است در پایان این پیام نمایندگان به قرائت فاتحه برای روح بلند آیت‌الله مهدوی کنی پرداختند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل