بازدید 8415
سومین روز بازی‌های پاراآسیایی اینچئون

تعداد طلاهای ایران دو رقمی شد

در حالی که کاروان ورزشی ایران در مسابقات پاراآسیایی اینچئون در دو روز اول 42 مدال رنگارنگ کسب کرده و در جایگاه پنجم جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفته است ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان روز سوم را هم پر فروغ آغاز کردند و تا اینجای کار مدال‌های رنگارنگی در صبح روز سوم این رقابت‌ها کسب کردند.
کد خبر: ۴۴۳۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵ 21 October 2014
در حالی که کاروان ورزشی ایران در مسابقات پاراآسیایی اینچئون در دو روز اول 42 مدال رنگارنگ کسب کرده و در جایگاه پنجم جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفته است ورزشکاران جانباز و معلول کشورمان روز سوم را هم پر فروغ آغاز کردند و تا اینجای کار مدال‌های رنگارنگی در صبح روز سوم این رقابت‌ها کسب کردند.

به گزارش تابناک، کاروان ورزشی ایران که در دور گذشته این رقابت‌ها در جایگاه چهارم جدول توزیع مدال‌ها قرارگرفته بود این دوره هم به قصد دفاع از عنوان چهارمی و ارتقا آن قصد دارد نمایش پرفروغی را ارائه دهد.

نهمین مدال طلای کاروان غدیر به نام امینی

مهناز امینی به مدال طلای رقابت‌های پرتاب وزنه بازی‌های پاراآسیایی دست یافت. در ادامه رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی که از صبح امروز در ورزشگاه اصلی مسابقات آغاز شده است، در روز سوم بازی‌ها اولین طلای کاروان غدیر توسط بانوان به دست آمد.
دو پرتابگر وزنه کشورمان در کلاس F57 سکوهای اول و دوم را از آن خود کردند. مهناز امینی با ثبت رکورد 7 متر و 92 سانتی متر به مقام قهرمانی رسید و فاطمه منتظری با رکورد 7 متر و 66 سانتی‌متر نایب قهرمان شد.اعظم خدایاری در همین ماده پنجم شد.
فائزه کرمانی هم برنزی شد

فائزه کرمانی هم برنزی شد

در ادامه رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی و در روز سوم این مسابقات فائزه کرمانی در رشته پرتاب نیزه کلاس F33 -34 یک مدال برنز دیگر به افتخارات کاروان ایران اضافه کرد. کرمانی با ثبت رکود 14 متر و 59 سانتی‌متر به مقام سومی رسید. ورزشکار چینی در این ماده به قهرمانی رسید و پرتابگر اماراتی دوم شد. مریم سلطانی دیگر نماینده کشورمان در همین ماده به عنوانی بهتر پنجمی نرسید.

کشتکار نقره‌ای شد

وحید کشتکار امروز با ثبت رکورد 2:40 در این ماده پس از نماینده ازبکستان قرار گرفت و دوم شد. کشتکار در روز اول این مسابقات مدال طلای 200 متر آزاد را از آن خود کرد و نخستین مدال آور کاروان غدیر شد. در این ماده محمد حسین کریمی با زدن رکورد 2:42 در مکان سوم قرار گرفت و بار دیگر برنز گرفت. کریمی پیش از این یک مدال نقره و سه برنز کسب کرده بود.

دهمین مدال طلا برای ایران

پرتاب‌گر وزنه ایران در بازی‌های پاراآسیایی 2014 اینچئون یکی دیگر از طلایی‌های کاروان ایران شد. یونس سیفی‌پور، ورزشکار شایسته ایران در رشته دوومیدانی، ماده پرتاب وزنه در کلاس F32 با ثبت رکورد 6.85 موفق به کسب مدال طلا شد. او در این کلاس دو رقیب دیگر از کشورهای کویت و کره‌جنوبی داشت که در نهایت رقیب کویتی‌اش دوم شد و کره‌جنوبی به برنز رسید.

این دهمین طلای کاروان غدیر بود که توسط سیفی پور به دست آمد.

مرتضی مختاری طلایی شد

مرتضی مختاری به مدال طلای رقابت‌های پرتاب وزنه بازی‌های پاراآسیایی دست یافت. در ادامه رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های پاراآسیایی و در روز سوم این مسابقات که از صبح امروز در ورزشگاه اصلی مسابقات آغاز شده است مرتضی مختاری در پرتاب دیسک مردان کلاس F54/53 با ثبت رکورد 8 متر و 83 سانتی متر به مدال طلا دست یافت. علیرضا مختاری در همین ماده با 6 متر و 60 سانتی‌متر صاحب مدال نقره شد. پرتاب‌گر هندی هم بر سکوی سوم ایستاد.

مهناز امینی دوازدهمین طلای ایران را کسب کرد

مهناز امینی در پرتاب نیزه کلاس اف 57 به مدال خوشرنگ طلا دست پیدا کرد. مهناز امینی که صبح امروز در پرتاب وزنه به مدال طلا رسیده بود در پرتاب نیزه هم مدال طلا گرفت. در این ماده امینی با پرتابی به میزان 21 متر و 57 سانتی متر به مدال طلا دست پیدا کرد.


این خبر تکمیل می‌شود...

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها