بازدید 22564

سقوط مرگبار دختر پس از مشاجره با پسر جوان

پسر جواني كه در حادثه سقوط مرگبار دختر 25 ساله دستگير شده در بازجويي‌ها مدعي شد دختر جوان خودكشي كرده است.
کد خبر: ۴۴۳۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸ 21 October 2014
پسر جواني كه در حادثه سقوط مرگبار دختر 25 ساله دستگير شده در بازجويي‌ها مدعي شد دختر جوان خودكشي كرده است.

به گزارش اعتماد، سقوط مرگبار دختر 25 ساله از طبقه سوم ساختمان مسكوني سكوت ظهر يكشنبه خيابان مولوي تهران را در هم شكست و قاضي جنايي را در برابر پرونده جديدي قرار داد. با اعلام سقوط مرگبار دختر جواني از طبقه سوم به داخل حياط به ماموران كلانتري مولوي، ماموران براي بررسي صحنه به محل حادثه رفتند. ماموران در تحقيقات اوليه متوجه شدند دختر 25 ساله ساكن طبقه سوم است و پس از سقوطش همسرش سراسيمه خانه را ترك كرده است. با اعلام موضوع به قاضي جمشيدي، بازپرس ويژه قتل تهران تحقيقات براي دستگيري پسر جوان آغاز شد تا اينكه ماموران او را ساعتي بعد در خانه پدرش دستگير كردند.

صبح دوشنبه با انتقال جمال به دادسراي امور جنايي او در بازجويي‌ها مدعي شد: پنج ماه پيش از طريق يكي از دوستانم با مهسا آشنا شدم و پس از چند ماه ارتباط به او علاقه‌مند شده و تصميم گرفتيم ازدواج كنيم اما خانواده من با اين ازدواج مخالف بودند و مجبور شدم چندين شب را در ماشينم شب را به صبح برسانم. بعد از گذشت مدتي تصميم گرفتم خانه‌يي اجاره كنم و با مهسا زير يك سقف زندگي كنيم. خانه‌يي را در نزديكي خيابان مولوي اجاره كردم و مهسا كه تازه از كارش اخراج شده بود به بهانه كار صبح‌ها به خانه‌ام مي‌آمد و عصر‌ها نيز او را به خانه‌شان مي‌بردم. دوبار به خواستگاري او رفتم اما خانواده‌اش با ازدواج ما مخالفت كردند. يك بار به دادگاه مراجعه كرديم تا از اين طريق بتوانم با او ازدواج كنم. اما دادگاه بار اول با اين درخواست مخالفت كرد و درخواست دوباره‌يي براي اين موضوع داديم.

پسر جوان در مورد روز حادثه و علت سقوط دختر 25 ساله گفت: روز حادثه با مهسا برسر موضوعي دعوا كرديم و او قصد داشت از خانه برود كه من جلوي او را گرفتم. با سر و صداي ما همسايه‌ها به سراغمان آمدند و از آنجا كه فكر مي‌كردند ما زن و شوهر هستيم هر دوي ما را به آرامش دعوت كردند. وقتي مهسا را از رفتن منصرف كردم او وارد آپارتمان شد و قبل از اينكه من بتوانم وارد خانه شوم در را روي من بست.

چندباري با لگد خواستم در را باز كنم كه موفق نشدم. وقتي براي آوردن كمك به طبقه پايين رفتم متوجه صدايي در داخل حياط شدم. وقتي به آنجا رفتم ديدم مهسا خودش را به پايين پرت كرده است. از ترس بلافاصله از آنجا فرار كردم. با اعترافات پسر 30 ساله، قاضي پرونده با صدور قرار بازداشت متهم را براي روشن شدن زواياي پرونده در اختيار پليس آگاهي قرار داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۱۰
به جاي اينكه به فكر ديگران باشيم و ديگران را مورد نقد و بررسي قرار دهيم به فكر جوانان كشورمان از نظر تعليم و تربيت باشيم تا هر روز از اين موارد را نبينيم و نشنويم
به نظر من پسره درو بروش بسته كه خونه رو ترك نكنه ودختره هم خواسته از راه پنجره خارج شه كه اين اتفاق افتاده،وپسره داره دروغ ميگه....
واقعیت جامعه ما همین است!! و نبود برنامه ایی مشخص برای حل مشکلات جامعه جوانان را سر در گم کرده است.
من هیچ چیز نمیتونم بگم.چون چیزی معلوم نیست.
چه موجوداتي!
يعني سراسر زندگي اين دختر و پسر پر از دروغ بوده!!!
لابد انتظار خوشبختي هم داشتن!!!
چطور بايد فهميد راست مي گه يا دروغ؟!
اگه هلش داده باشه هم هيچ مدرکي وجود نداره و گناهکار تبرئه ميشه
البته فرضيه است
به به به این اوضاع.حالا صدا و سیما رواج بی اخلاقی و بی عفتی در انگلیس و امریکا را گزارش کنه.
پرت شدن تقصیر جاذبه زمین است
چه جالب مجردها هم متوانند با جنس مخالف خود زیریک سقف زندگی کنند چه فرهنگ جالبی دارد در این مملکت جا می افتد.
این هم عاقبت ازدواج های به اصطلاح سفید . خانم ها عبرت بگیرند .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل