بازدید 4187
پایان دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

کهکشانی‌ها در جهنم آنفیلد

کد خبر: ۴۴۳۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹ 21 October 2014
لیورپول و رئال‌مادرید در سومین دیدارشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آنفیلد به میدان خواهند رفت.

به گزارش ایسنا، چهارشنبه شب دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 8 دیدار به پایان می‌رسد و در حساس‌ترین رقابت لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان رئال‌مادرید است.

گروه A

آتلتیکومادرید – مالمو

المپیاکوس – یوونتوس

آتلتیکومادرید، نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا پس از برد روحیه‌بخش برابر یوونتوس باید در خانه از مالمو پذیرایی کند. شاگردان دیگو سیمئونه در این فصل نتوانستند نتایج خوب فصل گذشته خود را تکرار کنند. آنها در لیگا در رده چهارم قرار گرفتند و 5 امتیاز تا صدر جدول فاصله دارند. آتلتیکو در لیگ قهرمانان نیز شروع خوبی نداشت و در اولین بازی برابر المپیاکوس شکست خورد. حالا تیم متحول شده دیگو سیمئونه با ستارگانی چون گریژمان و مانژوکیچ امیدوار است 3 امتیاز خانگی این دیدار را کسب کند.

المپیاکوس و یوونتوس در یونان دیگر دیدار این گروه را برگزار می‌کنند. هر دو تیم فصل گذشته در لیگ‌هایشان به قهرمانی رسیدند. المپیاکوس که در اولین بازی موفق شد آتلتیکومادرید را شکست دهد، در دومین دیدار برابر مالمو شکست خورد. آنها فصل گذشته نیز در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشتند ولی در نهایت مغلوب منچستریونایتد شدند تا نتوانند به جمع 8 تیم برتر راه یابند. یوونتوس پس از شروعی توفانی در سری A و کسب 6 برد پیاپی، در هفته هفتم برابر ساسولو با تساوی یک بر یک متوقف شد.

گروه B

لیورپول – رئال‌مادرید

لودوگراتس – بازل

لیورپول و رئال‌مادرید یکی از حساس‌ترین بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان را برگزار خواهند کرد. دیداری که اهمیت زیادی برای دو تیم دارد و می‌تواند به یکی از زیباترین بازی‌های این مرحله تبدیل شود. لیورپول در جدال‌های رودررو با رئال موفق‌تر عمل کرده است. قرمزها در سال 2008 در مرحله یک هشتم نهایی برابر رئال‌مادرید به میدان رفتند و موفق شدند در دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی برسند. لیورپول در آنفیلد با نتیجه 4 بر صفر رئال را شکست داد که جرارد دو گل آن بازی را به ثمر رساند. در اسپانیا نیز لیورپول با یک گل صاحب برتری شد. در آن بازی آلوارو آربلوآ در ترکیب لیورپول به میدان رفت.

لیورپول در سال 1981 نیز در فینال جام باشگاه‌های اروپا برابر رئال مادرید به میدان رفت و در نهایت با گل آلن کندی موفق شد صاحب برتری شود و عنوان قهرمانی را کسب کند. رئالی‌ها هنوز نتوانسته‌اند لیورپول را شکست دهند و این از نظر روانی به ضرر شاگردان آنچلوتی خواهد بود.

در دیگر دیدار این گروه که اهمیت کمتری دارد لودوگراتس در بلغارستان پذیرای بازل سوئیس خواهد بود. این دو تیم تلاش می‌کنند تا بتوانند با قرار گرفتن در رده سوم به لیگ اروپا راه یابند. لودوگراتس در دو بازی قبلی خود در این رقابت‌ها با نتیجه نزدیک 2 بر یک از لیورپول و رئال‌مادرید شکست خورده است.

گروه C

موناکو – بنفیکا

لورکوزن – زنیت

موناکو در سومین دیدار خود در این رقابت‌ها برابر تیم بدون امتیاز بنفیکا به میدان خواهد رفت. موناکو که دیگر بازیکنان بزرگی چون فالکائو و خامس رودریگس را در اختیار ندارد، باید در سومین دیدار برابر بنفیکا به میدان برود. موناکو در لیگ فرانسه موفق شد با 2 گل اویان را شکست دهد تا شرایط خوبی در جدول پیدا کند.

لورکوزن و زنیت روسیه نیز دیگر دیدار این گروه را برگزار خواهند کرد. لورکوزن که در بازی قبلی خود موفق شد برابر بنفیکا برد روحیه‌بخشی را کسب کند، حالا در سومین دیدار برابر زنیت به میدان خواهد رفت.

گروه D

اندرلخت - آرسنال

گالاتاسرای - دورتموند

اندرلخت که تاکنون تنها یک امتیاز از این رقابت‌ها اندوخته است، در سومین دیدار برابر آرسنال به میدان خواهد رفت. توپچی‌های لندن این روزها شرایط خوبی ندارند و پس از شکست برابر چلسی در داربی لندن برابر هال‌سیتی هم متوقف شدند تا یازده امتیاز با چلسی صدرنشین فاصله داشته باشند. آرسنال که تاکنون 3 امتیاز از این رقابت‌ها اندوخته است باید در سومین دیدار برابر اندرلخت به میدان برود.

گالاتاسرای و دورتموند در حالی در ترکیه به میدان می‌روند که تیم ترک به چیزی کمتر از پیروزی فکر نمی‌کند. شاگردان چزاره پراندلی تنها یک امتیاز از این رقابت‌ها اندوخته‌اند و برای زنده نگه داشتن امیدشان به صعود باید برابر دورتموند به پیروزی برسند. تشابه دو تیم در هواداران پرشور آنهاست. هواداران گالاتاسرای نیز مانند هواداران دورتموند سروصدای زیادی در ورزشگاه ایجاد و از این راه به شدت تیمشان را تشویق می‌کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر