بازدید 6608

رییس رژیم صهیونیستی به تندروها: آدم باشید!

رییس رژیم صهیونیستی در سخنانی اذعان کرد که جامعه اسرائیل بیمار است و از خشونت‌های مزمن رنج می‌برد.
کد خبر: ۴۴۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۶ 20 October 2014
رییس رژیم صهیونیستی در سخنانی اذعان کرد که جامعه اسرائیل بیمار است و از خشونت‌های مزمن رنج می‌برد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری راشا تودی، روون ریولین، رییس رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در کنفرانس بیگانه‌هراسی دانشگاه علوم قدس گفت: زمان آن رسیده است که صادقانه اذعان کنیم جامعه اسرائیل بیمار است و این وظیفه ماست که این بیماری را درمان کنیم.

وی افزود: تنش میان یهودیان و عرب‌ها در اسرائیل به بالاترین حد خود رسیده است و رابطه میان تمام طرف‌ها در پایین‌ترین حد خود. همه‌ ما شاهد ادامه حوادث و خشونتی که دو طرف مرتکب آن می‌شوند، هستیم.

ریولین گفت: خشونت مزمن مربوط به یک بخش نیست بلکه در هر حوزه‌ای دیده‌ می‌شود و هیچ عرصه‌ای بی‌نصیب نمانده است. خشونت از استادیوم‌های فوتبال تا حوزه آکادمیک وجود دارد. این خشونت در رسانه‌های اجتماعی و حتی بیمارستان‌ها و مدارس هم دیده می‌شود. خودم شخصا در صفحه فیس‌بوک با خشونت لفظی روبرو هستم و در برابر آن تحمل می‌کنم.

رییس رژیم صهیونیستی درباره خشونت‌هایی که صهیونیست‌ها مرتکب می‌شوند، گفت: آیا آنها فراموش کرده‌اند که چطور باید سخن بگویند؟ من از آنها نمی‌پرسم که چطور فراموش کردید که همانند یک یهودی عمل کنید، بلکه از آنها می‌پرسم که چطور فراموش کردید همانند یک انسان رفتار کنید. در این میان شخصیت‌های دانشگاهی باید این شکاف را از طریق آموزش دوطرفه فرهنگ از میان بردارند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان