بازدید 4425
اطلاعات درخشان درباره خلیل‌زاده کامل نیست

خلیلیان:یک شرکت هواپیمایی عامل حذف سپاهان است

کد خبر: ۴۴۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵ 20 October 2014
مدیرعامل باشگاه سپاهان اعتقاد دارد که عدم تعهد یک شرکت هواپیمایی از عوامل اصلی حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی است.

مهرزاد خلیلیان در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص شکست تیم فوتبال سپاهان مقابل گل‌گهر سیرجان در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور عنوان کرد: سپاهان به گل‌گهر باخت اما چهره یک تیم شکست‌خورده را نداشت. البته این پیروزی را به مدیران، کادرفنی و بازیکنان گل‌گهر و مردم سیرجان تبریک می‌گویم که افتخار بزرگی را کسب کردند.

وی افزود: درست است که ما از جام حذفی کنار رفتیم اما باخت ما یک عامل اصلی داشت و آن هم یک شرکت هواپیمایی است که قرار بود ما را از اصفهان به کرمان ببرد اما به دلیل تأخیر بیش از حد باعث شد بازیکنان و اعضای تیم ما از ساعت 6:30 صبح تا 7 شب در فرودگاه اصفهان باشند و بیش از 12 ساعت معطل شوند. این شرکت هواپیمایی به تعهداتی که داده بود، عمل نکرد و برنامه‌های ما را به هم ریخت.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه بعد از پیگیری‌های زیاد یک هواپیما توسط این شرکت هواپیمایی مهیا شد تا مسافران را به کرمان ببرد، اظهار داشت: با مدیرکل حراست و مدیران ارشد این شرکت هواپیمایی تماس گرفتیم و در نهایت یک هواپیما ساعت 7 شب برای مسافران فرستادند تا به کرمان بروند. از کرمان هم با اتوبوس به سیرجان رفتیم که ساعت 11 شب به این شهر رسیدیم. شاید اگر مانند قدیم سفر می‌کردیم زودتر به سیرجان می‌رسیدیم!

خلیلیان خاطر نشان کرد: نمی‌دانیم با این اتفاقات به چه کسی پناه ببریم. هواپیمای قبلی که با آن سفر می‌کردیم و پرواز‌های‌مان با آن اختصاصی بود سقوط کرد و این بار هم که با چنین مشکلی مواجه شدیم. با این همه هزینه، دست آخر هم با مشکل به سیرجان رفتیم. تیم ما در حالی به سیرجان رسید که دو نفر از بازیکنان شرایط مناسبی نداشتند و ملی‌پوشان‌مان هم که با توجه به خستگی سفرشان وضعیت‌شان از همه بدتر بود.

وی در خصوص اینکه خوروش، سرپرست سپاهان پیش از بازگشت تیم ملی هشدار داده بود وضعیت ملی‌پوشان این تیم با توجه به سفر طولانی مدت مناسب نخواهد بود، عنوان کرد: مطمئناً این مسائل وجود دارد و ما هم دنبال بهانه‌جویی نیستیم اما دلیل اصلی حذف‌مان از جام حذفی را به صورت کامل گفتم. ما با وجود سختی‌های سفرمان ساعت یک بعدازظهر ناهار خوردیم و ساعت 2 نیز بازی‌مان بوده است. با تمام این مشکلات مشخص است که تیم تن به شکست می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره اینکه فرکی برای نیم فصل به بازیکن جدیدی نیاز دارد یا نه، گفت: دنبال یکی دو بازیکن داخلی و خارجی هستیم که یکی از این بازیکنان را برای پست هافبک دفاعی می‌خواهیم و بازیکن دیگر را هم آقای فرکی به ما اعلام خواهد کرد تا با نظر نهایی او جذب شود.
خلیلیان با اشاره به دیدار چهارشنبه این تیم مقابل راه‌آهن در تهران یادآور شد: باید ببینیم که تیم در ادامه مسابقات لیگ چه کار می‌کند. در اولین بازی پس از تعطیلات باید به مصاف راه‌آهن برویم که امیدوارم این دیدار با پیروزی ما همراه باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که وضعیت خدمتی علی حمودی و شجاع خلیل‌زاده به کجا کشیده شد، اظهار داشت: به ماندن حمودی تقریباً امیدی نداریم و وضعیت خدمتی‌اش هم با توافق سردار باران‌چشمه و آقای مهدی تاج مشخص خواهد شد. اما برای ماندن شجاع خلیل‌زاده امید زیادی داریم و کارش مسیر قانونی خود را در نظام وظیفه طی شده است. شجاع چون باید وضعیت خدمتی‌اش را اعلام می‌کرد مدارکش را به نظام وظیفه داده و در کمیسیون موردنظر مدارک او تأیید شده‌اند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص صحبت‌های حمید درخشان مبنی بر اینکه خلیل‌زاده بازیکن سرباز بوده که مقابل پرسپولیس بازی کرده است، خاطرنشان کرد: این صحبت‌ها درست نیست و اطلاعات درخشان کامل نبوده است. خلیل‌زاده به دنبال مدارک وضعیت خدمتی‌اش بوده اما سرباز نیست.

خلیلیان همچنین درباره شصتمین سالگرد تأسیس باشگاه سپاهان گفت: روز دوم آبان‌ماه را خودمان روز ملی سپاهان نامیده‌ایم که قرار است به مناسبت شصتمین سالگرد تأسیس باشگاه جشنی هم برپا کنیم. در این بین ماهنامه سپاهان به چاپ رسیده، اولین رستوران با نام باشگاه را افتتاح خواهیم کرد و تابلوی باشگاه را هم اجاره خواهیم داد که این کارها به منافع اقتصادی باشگاه کمک خواهد کرد. همچنین قرار است بازیکنان تیم هر هفته به میدان جلفای اصفهان بروند و در رستوران سپاهان با مردم شهر و هواداران شام بخورند و در کنار آنها باشند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان