بازدید 4218

بیمارستان‌ها مانند هتل‌ ستاره‌دار می‌شوند

کد خبر: ۴۴۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸ 20 October 2014
معاون درمان سازمان تامین اجتماعی از ارتقاء هتلینگ بیمارستانهای این سازمان خبر داد و گفت: بیمارستان‌های تامین اجتماعی مانند هتل‌ها ستاره دار می‌شوند.

به گزارش تسنیم، محمد علی همتی اظهارداشت: در حال حاضر ستادی را در معاونت درمان تامین اجتماعی تشکیل دادیم که برای سال آینده طرح ارتقاء هتلینگ بیمارستان‌های تامین اجتماعی را کلید بزنیم.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در تشریح این طرح عنوان کرد: یعنی تمام بیمارستان‌های تامین اجتماعی تا یک سطحی از ارائه خدمات ارتقاء می‌دهیم و تمام بیمارستان‌ها به درجات سه ستاره ارتقاء خواهند یافت.

همتی بیان داشت: هم اکنون بیمارستان‌های تامین اجتماعی ستاره‌ای ندارند ولی براساس ارتقاء هتلینگ بیمارستان‌ها در قالب طرح تحول سلامت، هماهنگ با این طرح هتلینگ بیمارستان‌های تامین اجتماعی ارتقاء خواهند یافت.

وی در توضیحات بیشتر عنوان کرد: در طرح تحول سلامت آمده است که با ارتقاء هتلینگ‌ها؛ بیمارستانها نیز به درجات سه ستاره، چهار ستاره و پنچ ستاره تقسیم می‌شوند، هم اکنون چنین تقسیم بندی وجود ندارد، براین اساس سعی ما این است که خدمات تمام بیمارستانهایمان را به جایگاه درجه سه ستاره ارتقاء دهیم.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به این پرسش که آیا با درجه بندی بیمارستانها و ارتقاء هتلینگ‌ها هزینه پرداختی بیماران افزایش می‌یابد، خاطرنشان کرد: خیر، به هیچ وجه؛ ما در این راستا بودجه سازمان را به سمتی می‌بریم که برای ارتقاء هتلینگ هم بودجه دریافت کنیم ولی هنوز بودجه آن مصوب نشده است، فعلاً استارت اولیه که برگزاری جلسات آن است برگزار شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر