بازدید 2498
برای انتخاب حریف تدارکاتی منتظر بازگشت کی‌روش هستیم

نبی: لغو اردوی آفریقای جنوبی بعید است

کد خبر: ۴۴۳۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴ 20 October 2014
دبیرکل فدراسیون فوتبال لغو اردوی تیم ملی فوتبال در آفریقای جنوبی را بسیار بعید دانست.

مهدی محمد‌نبی در گفت‌وگو با تسنیم در مورد احتمال لغو اردوی تیم ملی فوتبال در آفریقای جنوبی با توجه به شیوع بیماری ابولا، اظهار داشت: همانطور که می‌دانید این بیماری در غرب آفریقا شایع است و ژوهانسبورگ به عنوان محل برگزاری اردوی تیم ملی بسیار دور از منطقه خطر است. بنابراین احتمال لغو اردوی تیم ملی بسیار بعید است.

وی افزود: با این وجود کمیته پزشکی باید موضوع را پیگیری کرده و نتیجه را به فدراسیون فوتبال اعلام کند. گزینه اصلی ما برای اردو آفریقای جنوبی است اما به هر دلیلی که البته احتمالش بسیار اندک خواهد بود، خللی ایجاد شود، اردوی خود را در جزیره کیش برگزار خواهیم کرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اینکه یک دیدار تدارکاتی قبل از بازی با کره جنوبی در دستور کار تیم ملی قرار گرفته به تسنیم گفت: در حال حاضر بازی 18 نوامبر(27 آبان) با کره جنوبی قطعی است و در مورد تاریخ 14 نوامبر (23 آبان) به فکر بازی تدارکاتی هستیم اما هنوز با تیم و کشوری به توافق نرسیده‌ایم. البته منتظر بازگشت سرمربی تیم ملی هستیم تا برای انتخاب حریف تدارکاتی تیم ملی تصمیم‌گیری کنیم.

نبی در مورد اینکه 11 فروردین 94 به عنوان زمان بازی ایران و سوئد اعلام شده، خاطرنشان کرد: هنوز برگزاری این بازی در حال طی کردن مراحل اداری است و زمان دقیق آن مشخص نشده است.
وی درباره تیم ملی فوتبال ساحلی که برای حضور در مسابقات جام بین قاره‌ای آماده می‌شود و این سؤال که ایران توانایی تکرار عنوان قهرمانی جهان را دارد، تصریح کرد: بی‌تردید حفظ عنوان قهرمانی سخت است. با این حال فدراسیون در زمینه انجام دیدارهای تدارکاتی و برگزاری اردو برای این تیم نهایت تلاش خود را انجام داده است. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل