بازدید 3622

رژیم عربستان ضددینی است

کد خبر: ۴۴۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴ 20 October 2014
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی رژیم عربستان را یک رژیم ضددینی دانست و گفت: مجلس جلوگیری از اعدام شیخ نمر را پیگیری می‌کند.

به گزارش فارس؛حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خانه ملت با محکومیت حکم اعدام شیخ نمر گفت: برخی از سران کشورهای اسلامی بی‌غیرتند. حاکمان برخی از این کشورها برای امیال صهیونیست‌ها حکومت می‌کنند.
وی سازمان کنفرانس اسلامی را یک سازمان آمریکایی توصیف کرد و افزود:‌ این سازمان توجهی به حقوق مسلمین ندارد اما ملت‌های مسلمان بیدار هستند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، رژیم حاکم در عربستان را یک رژیم لائیک دانست و مسلمان خواندن این رژیم را دروغ توصیف کرد و در همین زمینه گفت:‌ رژیم عربستان یک رژیم ضددینی است و رژیم سنی و شیعه محسوب نمی‌شود.
 
کامران با تأکید بر اینکه آل سعود نه شیعیان و نه سنی‌ها را تحمل نمی‌کند، تصریح کرد: عربستان با اسلام آمریکایی‌ همراه است و اسلام آمریکایی در مقابل شیعیان و سنی‌ها قرار دارد.
 
وی در همچنین تصریح کرد: ما در مجلس جلوگیری از اعدام شیخ نمر را پیگیری می‌کنیم که در این مسیر از وزارت خارجه کمک خواهیم گرفت البته آقای امیر عبداللهیان در این زمینه موضع‌گیری داشت و ما نیز در مجلس موضوع را پیگیری خواهیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها