بازدید 3909

زنان اصلی‌ترین پایه کانون خانواده هستند

کد خبر: ۴۴۳۳۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹ 20 October 2014
طی بیانیه بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت روز خانواده آمده است: جایگاه واقعی زنان نقش آنها به عنوان اصلی‌ترین پایه‌های کانون خانواده است.

به گزارش تسنیم، بسیج جامعه زنان به مناسبت روز خانواده بیانیه‌ای صادر کرد که در این بیانیه آمده است: مقام معظم رهبری می‌فرمایند" انتقال فرهنگ‌ها و تمدن‌ها و حفظ اصول و عناصر اصلی یک تمدن و یک فرهنگ در یک جامعه و انتقالش به نسل‌های پی‌در پی، به برکت
خانواده انجام می‌گیرد.

این بیانیه می‌افزاید: سوره هل اتی نازل شد تا ما انسان‌ها به برکت نزول این سوره  از اهمیت نهاد مقدس خانواده غافل نمانیم و بدانیم خانواده، نخستین و مهم ترین نهاد تربیت آدمی است. آغازی برای صعود به قله‌های انسانیت و پیمودن پله‌های تعالی است و فضایی که در آن ارزش‌های اخلاقی و اجتماعی از نسلی به نسل دیگر منتقل می‌شود و اسباب رشد و تعالی انسان به وجود می‌آید. خانواده، چتر عطوفت و کانون مهرورزی است.

باغستانی است که در آن، باغبان تربیت با سخت کوشی و تلاش دائمی، فرزندان را از گزند آفات روحی، روانی و محیطی دور می‌سازد و با تربیت و آموزش درست، در باروری استعدادها و استقلال شخصیت
تأثیر به سزایی ایفا می‌کند.

در این بیانیه ذکر شده است:‌خانواده مرکز اصلی شکل‌گیری افراد یک جامعه است لذا اگر پایه و اساس خانواده بر پایه فضیلت و اخلاقی نیکو استوار باشد روح همکاری، برادری و محبت بر آن جامعه حاکم خواهد شد و آن جامعه با اتحاد و انسجام به پیش خواهد رفت.

لذا ما زنان ایران اسلامی بر خود لازم می‌دانیم تا جایگاه واقعی زن را به عنوان اصلی‌ترین پایه کانون خانواده شناخته وحفظ نمائیم و از خداوند مهربان می‌خواهیم که عزت خانواده‌های این سرزمین مقدس را روز افزون نماید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر