بازدید 2468

لزوم ثبات بلندمدت نرخ خوراک پتروشیمی

کد خبر: ۴۴۳۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱ 20 October 2014
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات به هیچ عنوان خواهان افزایش قیمت خوراک پتروشیمی نیست.

غلامرضا کاتب در گفت و گو با خانه ملت گفت: همان طور که می دانیم افزایش قیمت خوراک پتروشیمی باعث کاهش سرمایه گذاری در این بخش خواهد شد و این مهم به نفع اقتصاد کلان نیست.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در لایحه ای که به دولت داده ایم از او خواسته ایم فرمولی در بخش خوراک پتروشیمی مشخص کند.

وی افزود: فرمول مدنظر کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات باید حداقل به مدت ده سال ثابت باشد.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در خصوص این فرمول ثابت بیان کرد: این ثبوت قیمت منجر به آرمش روانی در افرادی خواهد شد که در بخش خوراک پتروشیمی سرمایه گذاری می کنند.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از دیگر اثرات مثبت این ثبوت قیمت، ثبات اقتصادی سرمایه گذار است.

کاتب تصریح کرد: چنانچه سرمایه گذار در مناطق محروم، اقدام به سرمایه گذاری در پتروشیمی کرد و به او تخفیف داده شد، تشویق به سرمایه گذاری خواهد شد و این مسأله نه تنها آثار فردی بلکه آثار مثبت اجتماعی به دنبال خواهد داشت.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: تمام تلاش کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات در این است که مردم به سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی تشویق شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی