بازدید 3446

مهلت دو هفته‌ای دولت برای معرفی نامزد وزارت علوم

کد خبر: ۴۴۳۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷ 20 October 2014
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: نجفی در وزارت علوم به گونه‌ای در مورد برنامه‌ها و عملکرد این وزارتخانه گزارش می داد که به نظر می‌رسید تلاش دارد نظر نمایندگان برای ادامه حضورش در این وزارتخانه را جویا شود.

به گزارش مهر؛حجت الله درویش‌پوربا تاکید بر اینکه دولت پیام مجلس در استیضاح فرجی دانا را دریافت کرده است گفت: با برکنار فرجی دانا و روی کار آمدن نجفی، وزارت علوم با احتیاط بیشتری در عزل و نصب‌ها و اظهارنظرها عمل می‎کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، استیضاح توفیقی و حل و فصل مناقشه دولت و مجلس در زمینه پرونده بورسیه‌ها را از دیگر نشانه‌های دریافت پیام مجلس از سوی دولت خواند.

درویش پور درخصوص گزینه‌های احتمالی وزارت علوم نیز گفت:اخیرا آقای نجفی سرپرست وزارت علوم گزارشی را به کمیسیون آموزش ارائه داد. نوع رفتارشان در ارائه گزارش و محتویات گزارش به گونه‌ای بود که به نظر می‌رسد او قصد دارد برنامه‌های خود به عنوان وزیر علوم آتی را اعلام کند. البته نجفی تلاش داشت که واکنش نمایندگان را ارزیای کند، که نمایندگان واکنش‌های متفاوتی در این زمینه داشتند.
 
قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز از مهلت دو هفته‌ای دولت برای معرفی گزینه پیشنهادی وزارت علوم خبر داد و گفت: دولت یک ماه دیگر برای معرفی گزینه وزارت علوم فرصت دارد، اما با توجه به تعطیلات یک هفته‌ای مجلس و تصریح آئین‌نامه داخلی مبنی بر لزوم معرفی گزینه پیشنهادی وزارت یک هفته قبل از برگزاری جلسه رای اعتماد، دولت باید ظرف دو هفته آینده گزینه پیشنهادی خود برای وزارت علوم را معرفی کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی