بازدید 2350
هفته هشتم بوندس‌لیگا

توقف خانگی هامبورگ در شب پیروزی پادربورن

کد خبر: ۴۴۳۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶ 20 October 2014
در شبی که شاگردان ژوزف زینباوئر در خانه خود مقابل هوفنهایم تن به تساوی دادند، پاردبورن میهمانش، اینتراخت فرانکفورت را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش تسنیم، پرونده هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های آلمان موسوم به بوندس‌لیگا شب گذشته (یکشنبه) با انجام دو دیدار بسته شد. در یکی از این بازی‌ها هامبورگ در ورزشگاه ایمتچ آره‌نا میزبان هوفنهایم بود ولی در پایان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک دست نیافت. هوفنهایم در دقیقه 15 بازی با گلی که آنتونی مودست به ثمر رساند خیلی زود از میزبانش پیش افتاد ولی این پایان کار نبود، چرا که پی‌یر میشائیل لاسوگا در دقیقه 34 گل تساوی هامبورگی‌ها را وارد دروازه تیم میهمان کرد.

شاگران ژوزف زینباوئر با این تساوی خانگی شش امتیازی شدند و با یک پله صعود در مکان شانزدهم جدول 18 تیمی بوندس‌لیگا قرار گرفتند. هوفنهایم هم با 14 امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به ماینتس در رده چهارم جدول ایستاد.

در دیداری دیگر پادربورن تازه صعود‌کرده در دیداری خانگی با نتیجه 3 بر یک از سد اینتراخت فرانکفورت گذشت. برای پادربورن در این مسابقه ماروین داکش (66)، اووه هونمیر (79) و استفان کوتشکه (85) موفق به گلزنی شدند و در مقابل دروازه‌شان توسط الکساندر می‌یر در دقیقه 57 باز شد.

پادربورن با کسب این پیروزی 12 امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها ایستاد. اینتراخت فرانکفورت هم که هدایتش را توماس شاف بر عهده دارد با 12 امتیاز در جایگاه هشتم جای گرفت.

پس از پایان هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های آلمان بایرن مونیخ همچنان با 20 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های بورسیا مونشن‌گلادباخ و ماینتس به ترتیب با 16 و 14 امتیاز مکان‌های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس