بازدید 3356
۲

عامل توزيع مواد مخدر شمال پايتخت دستگير شد

کد خبر: ۴۴۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱ 20 October 2014
مواد فروشي به نام «فرهاد» که عامل توزيع مواد مخدر در مناطق شمال پايتخت بود در يک قرار صوري با مامور کلانتري دستگير شد.

به گزارش مردم سالاری، در پي دريافت اخبار و گزارشات مردمي مبني بر فعاليت گسترده يکي از مواد فروشان سابقه‌دار و حرفه‌اي محدوده شمال پايتخت که با نام مستعار «فرهاد» در امر تهيه و فروش مواد مخدر در حاشيه اتوبان چمران و محدوده ده ونک اقدام به فروش مواد افيوني مي‌کند طرح امنيت محله محور در قالب دستگيري فروشندگان مواد مخدر حاشيه اتوبان چمران به اجرا درآمد.

در همين راستا ساعت 13 شنبه ماموران عمليات اين يگان پس از انجام کار اطلاعاتي و کشف شماره تلفن همراه متهم و ترتيب دادن قرار صوري با مشاراليه و پس از خريد 13 گرم مواد مخدرحشيش از وي، متهم که با خودرو در محل حاضر گرديده بود پس از حضور و اطلاع از قرار صوري اقدام به فرار و قصد زير گرفتن پليس و مامورين را داشت که با تير اندازي به موقع به لاستيک خودرو متهم زمين گير شد.

 گفتني است: از داخل داشبورت و جاي باند خودرو ميزان 685 گرم حشيش با لفافه، 232گرم ترياک با لفافه، 70 گرم شيره ترياک با لفافه و 14 گرم گراس با لفافه کشف گرديد.

سرگرد مجيد عسگري نيا رييس کلانتري 145ونک درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: متهم طي بازجويي‌هاي به عمل آمده معترف به جرم خود گرديد و متهم که هويت اصلي خود را «ح. ک» معرفي نمود پس از انتقال به کلانتري جهت تحقيقات تخصصي‌تر در اختيار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر فاتب قرار گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
وقتی از اتوبان چمران رد میشویم بسیاری از این افراد در حاشیه اتوبان دیده میشوند
نگران نباشيد حداكثر تا سه ماه ديگر دوباره در محله اورا خواهيد ديد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار