بازدید 46375

روزنامه نگار سربریده آمریکایی زنده شد!

یک روزنامه عربستانی مدعی شد، خبرنگار آمریکایی که سر وی توسط تروریست‌های داعش بریده شد، زنده است.
کد خبر: ۴۴۳۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵ 19 October 2014
یک روزنامه عربستانی مدعی شد، خبرنگار آمریکایی که سر وی توسط تروریست‌های داعش بریده شد، زنده است.

به گزارش ایسنا این روزنامه عربستانی مدعی است که استیون ساتلوف، خبرنگار آمریکایی اخیرا در "الخرج"، 77 کیلومتری جنوب ریاض، پایتخت عربستان دیده شده است.

پیشتر تعدادی از کارشناسان در امر مبارزه با تروریسم درخصوص صحت فایل ویدئویی سر بریدن این گروگان آمریکایی تردید نشان داده بودند. در همین حال، کارشناسان رسانه‌ای نیز تاکید کرده‌اند که این فایل ویدئوئی دروغین بوده و با هدف ایجاد رعب و وحشت در جوامع غربی است.

اخیرا گروه تروریستی داعش تصاویری را از سر بریدن چند خبرنگار آمریکایی و یک تبعه انگلیسی در فضای مجازی منتشر کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۱
انتشار یافته: ۱۰
چقدر هم روزنامه های عربستان قابل اعتمادن- از شیخ نمر چخبر؟؟
یک روزنامه عربستانی بی نام و نشان بدون ارائه کوچکترین مدرکی و احتمالاً برای دفاع از داعش ادعایی کرده و شما هم باور کردید و این شایعات را به مردم دچار توهم توطئه انتقال می دهید!!
داعش بدستور آمريكا اين كار را ميكند تا شيطان را وارد مركه كند تمام اينها فيلمه وبهانه شيطان نامش بد دررفته اينها به شيطان آموزش ميدهند
من که همون اول گفتم این صحنه ها واقعی نیست.
خواه بریدن سر خبرنگار آمریکایی توسط داعش صحت داشته باشد یا نه؛ در هر صورت تأثیری در نمایشی بودن مبارزه با تروریسم توسط شیطان بزرگ ندارد.
انگلیسی ها هم زنده اند؟
شايد اين فيلم امريکا بوده براي مجوز حمله چون اميکا سابقه فتوشاپ را دارد جنگ بوسني را همينطور شروع کردند وانهمه کشتن اينجا هم همينکار را ميکنند وان احمقهايي که فريب ميخورند ومزدور اين ها ميشوند ولي روزي خواهد رسيد که همه کارهايشان را بايد جواب بدهند انشا اله
کدام روزنامه ؟ منبع
من که گفتم از اول این دورغه . آدم بخواد بمیره اونم به اون طرز اونقدر ریلکس حاضر میشه ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟
پس سر کی رو بریدن؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها