بازدید 2986

دولت نباید درباره وضعیت دریاچه ارومیه سرزنش شود

کد خبر: ۴۴۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰ 19 October 2014
نماینده مردم تبریز ، اسکو و آذر شهر گفت : برخی از نمایندگان در خصوص وضعیت دریاچه ارومیه اظهار نظر های تندی می کنند اما باید از این نمایندگان پرسید که آیا مجلس، قانون و اعتبار مورد نیاز را در اختیار دولت قرار داده است که اینگونه دولت را در این خصوص مورد سرزنش قرار می دهند؟

به گزارش خانه ملت، مسعود پزشکیان در جلسه شورای اداری شهرستان آذرشهر پیش بینی کرد ؛ سیستم سلامت با روند موجود برای سال آینده با مشکل مواجه شود.

نماینده مردم تبریز ادامه داد: 30 هزار میلیارد ریال در بودجه برای فصل بهداشت و درمان روستا ها و شهرهای زیر 20 هزار خانوار پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: این اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده تامین می شود و سهم استان آذربایجان شرقی با توجه به سرانه جمعیتی رقم قابل توجهی است و در این بین مدیران استانی موظف هستند که پیگیر سهم استان و بخصوص سهم هر روستا و هر شهر از این اعتبارات باشند.

پزشکیان با اشاره به تزریق این مبالغ به بدنه بهداشت و درمان کشور تصریح کرد: در صورت برنامه ریزی صحیح برای هزینه‌کردها، شاهد تحول بزرگی در عرصه بهداشت و درمان کشور خواهیم بود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم سهم روستاها و شهرهای کوچک در شهر های بزرگ هزینه شود چرا که وظیفه حاکمیت توجه به فقرا و دردمندان جامعه است.

پزشکیان با تاکید بر لزوم تخصص گرایی در بین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه عده ای در مجلس در هر زمینه ای که مطرح می‌شود اظهارنظر می کنند و نتیجه این موضوع تصویب قانونی است که پشتوانه تخصصی ندارد.

وی ادامه داد: برخی از نمایندگان در خصوص وضعیت دریاچه ارومیه اظهار نظر های تندی می کنند اما باید از این نمایندگان پرسید که آیا مجلس، قانون و اعتبار مورد نیاز را در اختیار دولت قرار داده است که اینگونه دولت را در این خصوص مورد سرزنش قرار می دهند؟
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل