بازدید 4452

قرباني آبميوه مسموم سارق حرفه‌يي شد

کد خبر: ۴۴۳۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶ 19 October 2014
مرد سارقي كه كلكسيوني از جرايم را در كارنامه‌اش داشت پس از اينكه قرباني سرقت به روش آبميوه مسموم شد تصميم گرفت از اين روش براي سرقت استفاده كند.

به گزارش اعتماد، مرد ميانسالي تيرماه امسال به كلانتري بازار رفت و از فعاليت يك سارق خطرناك خبر داد كه با آبميوه مسموم طعمه‌هايش را بيهوش كرده و اموال‌شان را سرقت مي‌كند.

با تشكيل پرونده مرد مالباخته به ماموران پايگاه هفت پليس آگاهي گفت: روز حادثه در باغ پرندگان پارك شهر بودم كه مردي 60 ساله كنارم نشست و سر صحبت را باز كرد.

دقايقي بعد مرد ناشناس به بهانه گرمي هوا دو آبميوه خريد و يكي از آنها را به من تعارف كرد. بعد از چند دقيقه صحبت آن مرد رفت و من براي رفع تشنگي آبميوه را خوردم. بعد از آن چيزي يادم نمي‌آيد اما وقتي به هوش آمدم خودم را در بيمارستان ديدم و زمان ترخيص متوجه شدم يك ميليون و 400 هزار تومان پول نقدم به همراه گوشي تلفن همراه و دو انگشتر فيروزه به قيمت 400 هزار تومان سرقت شده است. تحقيقات براي شناسايي متهم ادامه داشت تا اينكه هفدهم مهر مرد مالباخته سارق پول‌هايش را در پارك شهرشناسايي و با كمك ماموران كلانتري او را دستگير مي‌كند.

متهم به نام محرم 61 ساله در تحقيقات اوليه منكر سرقت به عنف مي‌شود اما دو مالباخته ديگر نيز از اين فرد به اتهام سرقت به شيوه آبميوه مسموم شكايت كردند و متهم سرانجام به ارتكاب سرقت‌هاي به عنف اعتراف كرد.

سارق سابقه‌دار كه 11 سابقه كيفري دارد در بازجويي‌ها اعتراف كرد: يك سال قبل مردي 40 ساله با دادن آبميوه مسموم مرا بيهوش كرد اما به دليل اينكه چيزي همراهم نبود نتوانست از من سرقت كند. من بعد از به هوش آمدن تصميم گرفتم از اين شيوه براي سرقت استفاده كنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار