بازدید 4440
۲

اوراق خودروهاي سرقتي در «لانه ويلايي»

کد خبر: ۴۴۲۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵ 19 October 2014
يک مرکز اوراق خودروهاي سرقتي در حالي به محاصره مأموران عمليات ويژه پليس مشهد درآمد که همزمان با کشف مقادير زيادي مشروبات الکلي و قطعات اوراقي خودرو در لانه ويلايي، عمليات پليس وارد مرحله جديدي شده است.

 به گزارش خراسان، آخر هفته گذشته، مأموران عمليات ويژه پليس مشهد با به کارگيري منابع و مخبران، به اطلاعاتي دست يافتند که نشان مي داد افرادي در منطقه جاهدشهر مشهد، خودروهاي مسروقه را اوراق مي کنند.

در پي دريافت اين خبر، گروهي از مأموران زبده با هدايت سرگرد بهرام زاده (رئيس عمليات ويژه مشهد) فعاليت هاي اطلاعاتي غيرمحسوس خود را در اين باره آغاز کردند.

بررسي هاي مأموران در حالي از رفت‌و‌آمدهاي مشکوک به منزل ويلايي بزرگي در اين منطقه حکايت داشت که سرنخي نيز از تهيه و توليد مشروبات الکلي در اين لانه ويلايي به دست آمد. با تکميل تحقيقات غيرمحسوس و صدور دستوري از سوي قاضي درويش زاده (رئيس مجتمع قضايي شهيدقدوسي)، مأموران انتظامي اين محل را به محاصره در آوردند که در همين حال با هجوم ۱۰سگ از گوشه و کنار لانه ويلايي رو به رو شدند اما مأموران در يک عمليات منظم و هماهنگ و با مهار سگ هاي مهاجم وارد اين مرکز شدند و ۲جوان ۲۱ و ۲۲ساله را که در حال استعمال مواد مخدر صنعتي (شيشه) بودند به دام انداختند. همزمان با گره خوردن حلقه هاي قانون بر دستان متهمان، عمليات تجسس در لانه ويلايي آغاز و تعداد زيادي قطعات اوراقي خودرو کشف شد.

همچنين در بازرسي هاي بيشتر ۴۰ليتر مشروب در حال ساخت که داخل ظروف پلاستيکي قرار داشت به همراه ۹۰ پاکت آبميوه تاريخ مصرف گذشته که از آن ها براي تهيه و توليد مشروبات استفاده مي شد نيز به دست آمد که روند رسيدگي به اين پرونده را وارد مرحله جديدي کرد.

در اين عمليات تعدادي کارت شناسايي، شناسنامه، گذرنامه، چندين دستگاه ديش ماهواره و... نيز کشف شده است که همه اموال براي بررسي به عمليات ويژه پليس مشهد انتقال يافت. گزارش خراسان حاکي است: اين پرونده به شعبه ۸۲۴ مجتمع قضايي شهيدقدوسي مشهد ارجاع شد و توسط قاضي ثاقب دوست تحت رسيدگي قرار گرفت.

در حالي که متهمان اين پرونده مدعي هستند مشروبات الکلي را براي مصرف خودشان تهيه کرده اند و خودرويي را نيز پس از فروش، سرقت و اوراق کرده اند اما تحقيقات پليس حکايت از ارتکاب جرايم گسترده اي توسط متهمان دارد به همين دليل نيز مقام قضايي با صدور دستورات ويژه اي آنان را در اختيار مأموران عمليات ويژه قرار داده است تا بررسي هاي بيشتري درباره ديگر جرايم احتمالي و همچنين دستگيري فرد يا افراد مرتبط با اين پرونده انجام شود.

 بنابر اين گزارش، تحقيقات براي ريشه يابي اين پرونده و کشف زواياي پنهان آن همچنان در دستورکار نيروهاي انتظامي قرار دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
فقط اعدام
2 تا جوان20 و 21 ساله ، الان بجای اینکه دانشگاه باشن یا در حال کار و ورزش و زندگی باشن و از جوونی لذت ببرن داشتن شیشه میکشیدن ، مشروب تولید میکردن ، ماشین میدزدیدن و اوراق میکردن، واقعا چه آینده ای در انتظار اینهاست ؟ اگرجامعه و مسئولین امر همین امروز برای تادیب و نجات اینا برنامه ای منظم و کارامد نداشته باشه واقعا روزهای بسیار بدتری انتظار اینهارو میکشه ... خیلی تاسف برانگیزه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها