بازدید 3783
رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران:

استانداردهای دکل و آنتن‌های مخابراتی تعیین شد

کد خبر: ۴۴۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۳ 18 October 2014
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، گفت: استانداردهای دکل و آنتن‌های مخابراتی تعیین شده است و آنتن و دکل‌های غیراستاندارد باارجاع به ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها جمع آوری می‌شوند.

به گزارش پرتال شورای شهر تهران، رحمت اله حافظی با اشاره به اینکه استانداردهای دکل و آنتن‌های مخابراتی توسط شرکت ارتباط شهر تهران و همراهی تیم کار‌شناسی تعیین و اعلام شده است، گفت: این استاندارد‌ها توسط مخابرات تهران به شرکتهای اپراتور ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه لایحه استانداردهای دکل و آنتن‌های مخابراتی توسط شرکت ارتباط شهر بزودی به شورای شهر تهران ارسال می‌شود، افزود: پس از بررسی این لایحه در کمیسیون‌های مربوطه و تصویب آن در صحن علنی، شورای شهر نسبت به نظارت این استاندارد‌ها اقدام خواهد کرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران همچنین اعلام کرد: بر این اساس جزئیات دکل‌ها و مشخصه‌های فنی بدرستی تعیین و تکلیف شده حتی درباره مکانیابی دکل و انتن‌های مخابراتی نیز ورود شده است. هم اکنون ایرادات درباره جانمایی دکل‌ها وجود دارد و حتی تعدادی از دکل و آنتن‌ها بدون اخذ مجوز از شرکت ارتباط شهر نصب شده‌اند از از این رو اطلاعات ریزی نسبت به آن‌ها وجود ندارد.

حافظی با بیان اینکه فرصت خوبی است تا اپراتور‌ها نسبت به استانداردسازی آنتن و دکل‌ها اقدام کنند، تاکید کرد: آنتن‌هایی که خارج از استاندارد باشند به کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها ارجاع داده می‌شود تا نسبت به جمع آوری ان‌ها اقدام شود.

حافظی گفت: بهتر است اپراتور‌ها از این فرصت استفاده کنند و با الویت ایجاد ایستگاه‌های مشترک کار را دنبال کنند تا علاوه بر کاهش 11 هزار آنتن‌ و دکل‌ مخابراتی از سطح شهر به زیبایی فضا و منظر شهری کمک شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار