بازدید 11655
پس از قطع همکاری با اسپانسر؛

اسپانسر استقلال به کمک پرسپولیس می‌آید

گویا روزهای همکاری پرسپولیس و حامی مالی آن به پایان نزدیک شده ‌و امیررضا خادم، نماینده تام‌الاختیار وزیر در واگذاری دو باشگاه این روز‌ها به دنبال جایگزین اسپانسر جدید برای پرسپولیس است.
کد خبر: ۴۴۲۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰ 18 October 2014
اسپانسر استقلال به کمک پرسپولیس می‌آیدمجموعه اتفاقات رخ داده در پرسپولیس، نشان می‌دهد که صدای زنگ تغییرات در این باشگاه به صدا درآمده و حتی برخی رسانه‌ها امروز از قطعی بودن رفتن حمیدرضا سیاسی از هیأت مدیره این باشگاه خبر داده بودند. اما این تنها تغییرات این روزهای پرسپولیس نیست. گویا قرار است داستان دنباله‌دار و پر‌مسأله اسپانسر باشگاه پرسپولیس که در این روز‌ها گریبان‌گیر این تیم شده در روزهای آتی یکسره شود.

به گزارش «تابناک»، گویا روزهای همکاری پرسپولیس و حامی مالی آن به پایان نزدیک شده ‌و امیررضا خادم، نماینده تام‌الاختیار وزیر در واگذاری دو باشگاه این روز‌ها به دنبال جایگزین اسپانسر جدید برای پرسپولیس است.

امیر رضا خادم که در ماه‌های اخیر از سوی برخی رسانه‌ها به حمایت از برخی افراد و اسپانسر‌ها متهم شده بود، گویا پس از سه ماه تلاش برای حفظ و حل اختلاف طرفین در باشگاه پرسپولیس، با به نتیجه نرسیدن آن مجبور شده به دنبال اسپانسر جدید برای باشگاه پرسپولیس باشد.
 
البته خبر‌ها رسیده حاکی از آن است که شاید بهترین گزینه برای جایگزینی اسپانسر پرسپولیس، حامی مالی استقلال خواهد بود که تا کنون بدون حاشیه برای استقلال پیش رفته است؛ اما هواداران پرسپولیس نگران نباشند امورات پرسپولیس با تزریق ۵۰۰ میلیون در هر هفته سیاسی فعلا می‌گذرد تا حامی مالی جدید وارد میدان شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی