بازدید 3623

معلم ورزش در مدارس کم داریم

کد خبر: ۴۴۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲ 18 October 2014
معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه در حال حاضر کمبود معلم ورزش در آموزش و پرورش داریم اما کلاس بدون معلم ورزش نداریم گفت: بیش از ۸۰ درصد مدارس کشور قابلیت اجرای المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای را دارند و در اکثر مدارس این طرح کلید خورده است.

به گزارش مهر، مهرزاد حمیدی در حاشیه افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر 35 هزار معلم متخصص تربیت بدنی داریم که 15 هزار نفر تازه جذب شده‌اند.

وی افزود: بسیاری از مدارس جدید الاحداث الزام دارند که در کنارشان سالن ورزشی داشته باشند. اکنون بیش از 80 درصد مدارس کشور قابلیت اجرای المپیاد درون مدرسه‌ای را دارند و در اکثر مدارس این طرح کلید خورده یا تا آخر هفته تربیت‌بدنی کلید می‌خورد.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: یکی از بندهای 27 گانه تفاهم‌نامه‌ای که اخیراً بین آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان امضاء شده، استفاده مشترک از اماکن ورزشی است که این امکان را به مدارسی که امکانات ورزشی مناسب ندارند را می‌دهد تا فعالیت ورزشی خود را گسترش دهند. در حال حاضر کمبود معلم ورزش در آموزش و پرورش داریم اما کلاسی بدون معلم ورزش نداریم.
 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار