بازدید 2868

تلاش‌های دولت در زمینهٔ کاهش تورم مطلوب است

کد خبر: ۴۴۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۵ 18 October 2014
نماینده مردم شهرستان‌های قیروکارزین، فیروزآباد و فراشبند در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به آمارهای موجود، تلاش‌های دولت در زمینهٔ کاهش تورم تا اندازه‌ای مطلوب بوده است.
خبرگزاری فارس: تلاش‌های دولت در زمینهٔ کاهش تورم مطلوب است

نادر فریدونی امروز در حاشیه آیین گشایش طرح‌های مخابراتی قیروکارزین در گفت‌وگو با فارس در این شهرستان اظهار داشت: مشکلات اساسی کشور ما در بحث اقتصاد و فرهنگ است که رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال جاری به اهمیت کار اساسی در این دو حوزه تأکید کردند.

وی افزود: تمام تلاش مسئولان برای تحقق این خواسته رهبر معظم انقلاب است که در این مسیر باید از تورم و رکود اقتصادی عبور کرده و رونق اقتصادی کشور را رقم بزنیم و شاهد نتیجه آن یعنی رفع بیکاری، فقر و غیره در کشور باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های قیروکارزین، فیروزآباد و فراشبند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این گفته سخنگوی دولت که در شش‌ماهه نخست سال جاری تورم از 40 درصد به 20  درصد رسیده است خاطرنشان کرد: دولت می‌گوید تورم به 20 درصد رسیده و اگر کمی با دقت به این مهم نگاه کنیم می‌بینیم تلاش‌های دولت در زمینهٔ مهار تورم تا اندازه‌ای جواب داده و هم‌اکنون اگر به 20 درصد نرسیده باشد بین 25 تا 30 درصد است و برای سنجش این حقیقت می‌توانیم قدرت خرید مردم را ببینیم.

این مقام مسئول ادامه داد: برای خروج از رکود باید در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری کرد که این سرمایه‌گذاری به اعتبار نیاز دارد و با سیاستی که دولت در پیش‌گرفته و حمایت‌های رهبری معظم انقلاب این مهم در حال انجام است.

فریدونی گفت: ورود به دیپلماسی قوی‌تر به‌ویژه در موضوع هسته‌ای، تعامل برای ورود سرمایه‌گذاران خارجی به کشور و جذب آنان از جمله اقدامات مثبتی بوده که در این راستا انجام‌ شده است.

وی ادامه داد: جلسات متعدد رئیس جمهور در حاشیه نشست سازمان ملل و همچنین با سرمایه‌گذاران مختلف در کشور بیانگر تلاش‌ها در این زمینه است.

نماینده مردم شهرستان‌های قیروکارزین، فیروزآباد و فراشبند در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به میزان صادرات غیرنفتی کشور افزود: در حوزه صادرات غیرنفتی به نسبت مشابه سال گذشته رشد 20 درصدی داشته‌ایم که نشان از رونق در این بخش است.
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930726000139#sthash.zr4fbv9B.dpuf
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار