بازدید 6732

برخورد دو پراید 6 کشته بر جا گذاشت

کد خبر: ۴۴۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴ 18 October 2014
براثر برخورد دو دستگاه خودروی پراید در پنج کیلومتری شهرک صنعتی علویجه به سمت شاهین شهر در استان اصفهان، شش نفر جان خود را از دست دادند و سه نفر زخمی شدند.

به گزارش جام جم، مسوول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان جمعه شب در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در این حادثه که عصر امروز رخ داد دو مرد، دو زن و دو کودک در دم جان باختند.

محمد مزروعی افزود: دو واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی از شهرستان شاهین شهر، دو واحد هلال احمر و یک واحد امدادی از درمانگاه علویجه به محل این حادثه اعزام شدند و سه مصدوم این حادثه که یک مرد، یک زن و یک کودک بودند را به بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل کردند.

سرهنگ رضایی رییس پلیس راه استان اصفهان نیز علت این حادثه را بی توجهی و انحراف به چپ راننده پرایدی که از سمت اصفهان عازم علویجه بود اعلام کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۰
مرگ حقه پراید وسیله هست. خجالت بکشید بخاطر مال دنیا حلبی دست مردم ندید...تابناک اگه ایرانی هستی بنویس
امیدوارم دوباره فیلم تبلیغاتی پراید( فیلم ایمن بودن پراید) رو ببینم
چه پزی هم داده بودند!!!!!!!!!
بی فرهنگها
این خونها بالاخره دامان کسانیکه این بنجل ها رو به مردم میاندازند را خواهد گرفت.
سایپا مطمن
احتمالن پرايد ها مال زماني بودن كه پرايد 7 الي 8 ميليون بود و الا پرايد هاي الان كه 20 ميليونيند و امنيتشون هم در حد قيمتشونه .
و این است خودروی وطنی!
احتمالن پرايد ها مال زماني بودن كه پرايد 7 الي 8 ميليون بود و الا پرايد هاي الان كه 20 ميليونيند و امنيتشون هم در حد قيمتشونه .
مبارك باشه مسئولين...بازم بي خيالي خودرويايراني..به نظر شما اگه ماشين خارجي بود چنين كشته هايي داشتيم..خدا كنه وجدان مسولين بيدار شه
پراید بهترین ماشین دنیاست

مردم کیلو چند...
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار