بازدید 3944
۱

مورموری ۱۴۰۰ بار لرزیده است

کد خبر: ۴۴۲۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶ 18 October 2014
معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در ۲ روز گذشته ۵۰ پس‌لرزه در شهر مورموری داشته‌ایم که این آمار در ۶ ماه گذشته بیش از ۱۴۰۰ پس‌لرزه بوده است.

به گزارش همشهری، مرتضی اکبر‌پور درباره زلزله 5.6 ریشتری که در عمق 10 کیلومتری در فاصله 20 کیلومتری شهر مورموری از توابع استان ایلام رخ داد، اظهار داشت: هم اکنون تیمی متشکل از نماینده ریاست جمهوری، قائم مقام سازمان هلال احمر، نماینده بنیاد مسکن و شهرسازی و سازمان مدیریت بحران کشور به منطقه مورموری برای بررسی میزان خسارات اعزام شدند.

وی ادامه داد: بر اساس آمار ارائه شده تا کنون تلفات جانی نداشته‌ایم و تنها 14 نفر مجروح شده بودند که به صورت سرپایی درمان شدند.

اکبرپور افزود: بیش از 2500 تخته چادر امدادی در روستاها و شهر مورموری در بین مردم توزیع شده است و در حال حاضر مشکلی در خصوص اسکان اضطراری نداریم.

وی با اشاره به اینکه آب، برق و گاز در منطقه وصل شده است گفت: مشکل اصلی مردم شهر مورموری تعداد زیاد پس‌لرزه‌ها است که از زندگی روزمره آنها را غافل کرده است.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور بیان داشت: در دو روز گذشته 50 پس‌لرزه در شهر مورموری داشته‌ایم که این آمار در 6 ماه گذشته بیش از 1400 پس‌لرزه این شهرستان را لرزانده است.

اکبرپور خاطر نشان کرد:‌ پژوهشکده بین‌المللی زلزله برای بررسی علل پس‌لرزه‌ها در این منطقه حضور دارند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
بدن زمین مورمور شده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار