بازدید 10419
باشگاه کمدی «teatrneu» در بارسلونا ;

خندوانه به سبک اسپانیایی در بارسلونا

یک مجموعه تئاتر کمدی اسپانیایی باشگاهی راه انداخته است که در آن حساب مشتریان بر اساس تعداد خنده‌هایشان شارژ می شود.
کد خبر: ۴۴۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۹ 16 October 2014
یک مجموعه تئاتر کمدی اسپانیایی باشگاهی راه انداخته است که در آن حساب مشتریان بر اساس تعداد خنده‌هایشان شارژ می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، باشگاه کمدی «teatrneu» در بارسلونا با یک راه حل ابتکاری و تازه، حساب مشتریانش را شارژ می‌کند. این کار بسیار ساده است.  براساس این طرح ورود کاربران در صورتی به این باشگاه رایگان است که بخندند. این باشگاه، نرم افزاری طراحی کرده است که می تواند با تشخیص چهره، تعداد دقیق خنده‌های مشتری‌ها را حساب کند و بر اساس آن به آن‌ها تخفیف دهد.

این ایده عجیب و غریب، در واقع یک آزمایش در همکاری با آژانس تبلیغاتی «Cyranos McCann» در پاسخ به افزایش مالیات دولت در اجرای تئاتر از 8 درصد به 21 درصد است که باعث کاهش 30درصدی مخاطبان تئاتر در اسپانیا نیز شده است.

بنابراین این باشگاه کمدی تصمیم گرفت به این موضوع نگاه طنزگونه ای داشته باشد و سیستم  «pay-per-laugh» (پرداخت به ازای هرخنده) را راه اندازی کرد. مشتری‌ها باید برای شارژ حسابشان مدام بخندند و هرخنده معادل 0.3 یورو (چیزی حدود 1100 تومان) است. آنها می‌توانند با خنده‌های متوالی حسابشان را تا 24 یورو  هم شارژ کنند.

این باشگاه اپلیکشنی هم طراحی کرده که مشتری‌ها می توانند با نصب آن در تلفن همراهشان با هر خنده، پول به حساب کاربری خود واریز کنند. این آزمایش به گفته مسئولانش تاکنون موفقیت آمیز بوده است و توانسته میانگین قیمت هر بلیت را  تا 6 یورو افزایش دهد. پوشش رسانه ای و تبلیغات در شبکه های اجتماعی باعث شده ‌است تا تعداد تماشاگران تئاتر این مجموعه 35درصد افزایش پیدا کند.

این سیستم تاکنون مورد استقبال بسیاری از اهالی تئاتر در کل اسپانیا قرار گرفته است و حتی بعضی کشورهای دیگر نیز به این موضوع علاقه نشان داده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار