بازدید 14532

جدايي فقط براي يك مانتو!

کد خبر: ۴۴۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱ 16 October 2014
اختلاف سليقه بر سر خريد مانتو زندگي نوپاي زن و شوهر جوان را به بن‌بست كشاند و تصميم گرفتند از يكديگر جدا شوند. اين در حالي است كه خانواده‌هاي‌شان با جدايي آنان مخالف هستند.

به گزارش اعتماد، زن و مرد جوان پشت در شعبه 268 دادگاه خانواده نشسته و منتظر بودند تا منشي صداي‌شان كند. كنار هركدام‌شان دو زن كه معلوم بود از بستگان آنها هستند، با صداي آرامي با آنها صحبت مي‌كردند و تلاش داشتند آنها را متقاعد كنند كاري كه مي‌كنند اشتباه است. اما حرف‌هاي آنان هيچ تاثيري روي زن و مرد جوان نداشت. مرد نگاهي به ساعت مچي‌اش انداخت و زير لب با خودش غرولند كرد. زن كه از غرولندها و بي‌حوصلگي‌هاي شوهرش كلافه شده بود؛ نگاهي از روي عصبانيت به او انداخت و رويش را برگرداند. اما ناراحتي و نگراني در چشمانش موج مي‌زد و مشخص بود دوست ندارد از شوهرش جدا شود.

كمي بعد منشي دادگاه نام زن و شوهر جوان را صدا زد و هر دو وارد دادگاه شدند و با فاصله از هم روي صندلي نشستند. قاضي كه مشغول خواندن پرونده آنان بود، بدون اينكه سرش را بالا كند، گفت من پرونده شما را خواندم، اما واقعا به دليل اختلاف سليقه در خريد مانتو مي‌خواهيد از هم جدا شويد؟ اين دليل خوبي براي طلاق نيست و... هنوز حرف قاضي تمام نشده بود كه زن گفت: آقاي قاضي من توضيح مي‌دهم اين آقا چرا مي‌خواهد از من جدا شود. ما تازه 5 ماه است كه ازدواج كرده‌ايم و تا قبل از اينكه به دادگاه بياييم هيچ مشكلي با هم نداشتيم. اما چند روز پيش شوهرم متوجه شده كه ما نمي‌توانيم با هم زندگي كنيم و بهتر است طلاق بگيريم. آن هم به خاطر اينكه من دلم نمي‌خواست مانتويي را بخرم كه او انتخاب كرده بود. مرد كه در تمام مدت شنونده بود، به ميان حرف همسرش آمد و گفت: خانم، شما از خانواده من خوش‌تان نمي‌آيد. مشكل همين است. مگر مانتويي كه انتخاب كرده بودم، چه مشكلي داشت؟ اين مانتو همان مانتويي است كه خواهرم خريده بود و ...

زن كه حسابي عصباني شده بود با صداي بلند گفت: آقاي قاضي اگر من نخواهم مانتويي بخرم كه مثل مانتوي خواهر شوهرم باشد، گناه كرده‌ام؟ خب نمي‌خواهم. سليقه من با سليقه خواهر شوهرم فرق مي‌كند. نمي‌خواهم مانتويي بپوشم كه او هم دارد. بگذاريد بگويم چه اتفاقي افتاد. يك روز به شوهرم گفتم كه مي‌خواهم مانتو بخرم، برويم فروشگاه. او هم قبول كرد و من را به فروشگاهي برد كه خواهرش از آن خريد كرده بود. رفتيم و من از مانتوهايش خوشم نيامد و به شوهرم گفتم كه برويم فروشگاه ديگري.

 اين جمله را كه گفتم همسرم گفت: وقتي از مانتويي كه خواهرم خريده خوشت نمي‌آيد، يعني اينكه طرز فكر خانواده من و تو با هم فرق مي‌كند و نمي‌توانيم با هم زندگي كنيم. قاضي كه از شنيدن حرف‌ها و دلايل زن و شوهر جوان براي جدايي متعجب شده بود، از آنها خواست به مشاور خانواده مراجعه كنند تا شايد بتوانند مشكل‌شان را حل كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۱۸
اميدوارم كه مشكل اصلي اين نبوده باشه و اين زوج با هم صلح كنن،اما اگه بابت اين مسائل پيش پا افتاده كارشون به دادگاه و طلاق كشيد بهتره تا بلايي سر هم نياوردن از هم جدا شن
فکر کنم شوهره در حدود 10 تا 12 سال سن داشته باشه!!
دلایل داماد بسیار منطقی نبوده که در اصل مسخره است
خداوند همه را به راه راست و درست هدایت کنه و که زندگیشونو اینجوریا از هم نپاشن
باز میگید چرا سن ازدواج بالا رفته !!
رفتار و سکنات بعضی از زوجها هیچ شباهتی به افراد مسولیت پذبر و پایبند خانواده نداره!
زن ها ذاتا لجباز هستن.
مردها رو میشه مطیع کرد و اخلاقشون رو عوض کرد. ولی زن باید سیاست داشته باشه. اگه فکر کنی با لجبازی کاری درست میشه، نتیجه اش دادگاه خانواده و طلاقه . . .
مسخره ها.
جدا شدن بر سر خرید یک مانتو! میگن طرف به یه "کشی" اومد و به یه "فشی" رفت، مصداقش همینه!!
جاجی میخوای طلاق بدی به دست پختش گیر بدی طبیعی تره
ازدواجهای آبکی نتیجه اش طلاق آبکی.
من که قاضی نیستم اما بهتر بود خانم کنار میومد حالا چی میشه اگه مانتو شما شبیه مانتو خواهر شوهرت باشه هاااااا؟؟؟؟؟!!!! البته شایدم این آقا برخلاف نظر خانمش مخالف مانتوهای کوتاه بوده؟
خدایا منم زن میخوام اما به ادم بیکاری کسی دختر نمیده ولو اینکه تحصیلکرده باشی و پاک و ساده.
لج بازی؟
چه بامزه . ما الان پنج ساله كه اصلا خونه خانواده هم ديگه نميريم و طلاق هم نميگيريم . اتفاقا زندگيمون خيلي هم آرامتره .
این هم شد دلیل ازهم جداشدن عشقم عشق های قدیم
خدایا تمام مریضان را شفا عنایت فرما.
استاد ! حداقل اجازه بده همسرت بعنوان یک انسان حق انتخاب لباسش را داشته باشه . دوران برده داری خیلی وقته تمام شده !
زندگی با مرد یا زنی که می خواهد همسرش را در قالب خانواده خودش بریزد و با نقشۀ تغییر دادن فرد مقابل با او ازدواج کرده، غیر قابل تحمّل است.
در اینجا قاضی باید به عقل اقا با این استدلال مسخره اش شک میکرد در ضمن همچین مردی شریک خوبی برای زندگی نیست همون بهتر جدا شن
وقتی حق طلاق بصورت کامل به اقایون داده بشه معلومه که هر وقت اراده کنن با دلایل احمقانه خانمشون طلاق میدن و میدونن که حمایت قانونم دارن خانمه هم که حق وحقوقی نداره !!!!مهریه!!!!!!!! هم کی داده و کی گرفته ،اگه هم قرار بشه بدن ندارن باید قسطی بشه اما جالبه که این ندارا بلافاصله میرن زن میگرن وکلی هزینه میکنن چشمای قانونم که شکر خدا همیشه برای خانما بسته است
ای وای دوباره روز ازنو روزی ازنو ،سگ بود حالا مانتو،خواهر زن بود حالا خواهر شوهر وبالاخره جدایی نادر از سیمین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی