بازدید 8612
۱

شناسایی قاتل در زندان

کد خبر: ۴۴۲۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۸ 16 October 2014
مرد معتاد که حین مصرف مواد با دوستش درگیر شده و او را به قتل رسانده بود، وقتی شناسایی شد که به جرم حمل‌مواد در زندان به‌سر می‌برد.

به گزارش شرق، ماموران پلیس یک‌سال قبل متوجه شدند مردی معتاد به نام شهرام کشته ‌شده ‌است. وقتی پلیس برای تحقیق به محل رفت متوجه شد ضارب جوانی به نام کیوان و از دوستان قدیمی مقتول است.

 شناسایی قاتل در زندان
بنابراین تحقیقات برای بازداشت کیوان آغاز و خانه این مرد شناسایی شد اما پلیس موفق نشد او را بازداشت کند زیرا این مرد خانه را ترک کرده‌ بود و کسی هم نمی‌دانست به کجا رفته ‌است.

ماموران یک‌سال بعد متوجه شدند کیوان به جرم حمل مواد در زندان به‌سر می‌برد و این‌بار او برای بازجویی در مورد قتل به دادسرای جنایی تهران احضار شد. کیوان مدعی شد قصد نداشته دوستش را بکشد.

 او گفت: روز حادثه من و شهرام با هم دعوا کردیم و من با دسته‌بیل ضربه‌ای به سر شهرام زدم. بعد از دعوا با هم آشتی کردیم. او سالم بود داشتیم با هم به سمت خانه شهرام می‌رفتیم تا مواد مصرف کنیم نمی‌دانم چه شد که یکدفعه شهرام به زمین افتاد هرچه صدایش کردم جواب نداد و من از ترس فرار کردم.

 قصدی برای کشتن او نداشتم و به‌خاطر اتفاقی که افتاده ناراحت هستم اما قصد کشتن نداشتم. با پایان بازجویی‌ها، کیوان این‌بار به اتهام قتل بازداشت شد و تحقیقات در این‌خصوص ادامه دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
خیلی راحت و منطقی بیل زده تو سرش بعدشم با طرف آشتی کرده و ...
بنده خدا با بیل زدن تو سرمردم حتی اگه طرف نمیره حکمش اعدامه چی برسه که طرف هم بمیره
باز از طرف دیگه کسی که بیل بخوره تو سرش و بعدش بیاد باهات آشتی کنه و برید مواد کشی همون بهتر بمیره ، توهم اعدام بشی خلاص
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر