بازدید 3175

احتمال غیبت مسی و نیمار برای دیدار با ایبار

کد خبر: ۴۴۲۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۰ 16 October 2014
دو ستاره بارسلونا احتمالاً در دیدار هفته آینده تیمشان مقابل ایبار غایب خواهند بود.

به گزارش فارس، مسی و نیمار احتمالاً در دیدار روز شنبه بارسلونا مقابل ایبار در رقابت‌های لالیگا نیمکت‌نشین باشند. لوئیس انریکه با توجه به خستگی این دو بازیکن که در فاصله دو هفته به یک طرف دیگر دنیا رفتند تا در دیدارهای دوستانه به همراه تیم ملی کشورشان حاضر شوند، غیبت آنها در این مسابقه را بررسی خواهد کرد.

نیمار که 180 دقیقه برای برزیل مقابل آرژانتین و ژاپن بازی کرد، در این فصل نیمکت‌نشینی را تجربه کرده است. این دو بازیکن به همراه ماسکرانو تا فردا به ترکیب بارسلونا ملحق نمی‌شوند. باشگاه به آنها اجازه داده تا پس از سفر طولانی به همراه تیم‌های ملی کشورشان فرصت بازگشت به خانه را داشته باشند.

مسی در این فصل در تمام مسابقات بارسلونا حضور داشته است. هفت مسابقه در لالیگا، دو مسابقه در لیگ قهرمانان اروپا حضور 818 دقیقه‌ای او برای بارسلونا را در بر داشت. نیمار هفت گل در لالیگا و یک گل در لیگ قهرمانان به ثمر رسانده و در 6 مسابقه لالیگا و دو دیدار اروپا، جمعا 533 دقیقه بازی کرده است.

بارسلونا چند هفته سخت را پیش رو دارد و باید سه‌شنبه آینده با آژاکس بازی کند و به همین دلیل جای کمی برای اشتباه در اروپا پس از شکست سه بر دو مقابل پاری‌سن‌ژرمن دارد. شاگردان لوئیس انریکه 25 اکتبر برای اولین ال‌کلاسیکوی فصل به مادرید سفر می‌کند و سرمربی بارسا نمی‌خواهد با کمتر از چهار امتیاز برتری به مصاف این تیم برود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی