بازدید 5378

شمخانی: بازسازی غزه در دستورکارمان قرار دارد

کد خبر: ۴۴۲۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹ 15 October 2014
شمخانی در دیدار رمضان عبدالله با تأکید بر حمایت قاطع ایران از مقاومت و ملت فلسطین و تداوم ارسال کمک‌های غذایی و دارویی به مردم غزه، گفت: بازسازی غزه و ارتقاء توان دفاعی در برابر حملات رژیم کودک کش در دستورکار ایران قرار دارد.

به گزارش فارس، علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی عصر امروز -چهارشنبه- در دیدار با رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: جنایات گروهک بعثی - تکفیری داعش در عراق و سوریه موجب توجه دوباره جهانیان به گفتمان اسلام ناب طراحی شده از سوی امام خمینی (ره) با محوریت وحدت و همدلی همه مذاهب اسلامی شده است.

وی در این دیدار با تجلیل از تلاش رزمندگان مقاومت و ایستادگی مردم غزه و کرانه باختری در مقابل رژیم صهیونیستی، پیروزی تحسین برانگیز مقاومت در جنگ 51 روزه را حاصل پایبندی به آرمان فلسطین و فداکاری در برابر زیاده خواهی رژیم صهیونیستی دانست.

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان بر حمایت قاطع ایران از مقاومت و ملت مظلوم فلسطین و تداوم ارسال کمک‌های غذایی و دارویی به مردم غزه تاکید کرد و افزود: بازسازی غزه و ارتقاء توان دفاعی در برابر حملات رژیم کودک کش در دستورکار ایران قرار دارد.

وی با انتقاد از عملی نشدن وعده‌های کمک مالی برای جبران خرابی‌های ناشی از بمباران‌های رژیم صهیونیستی در گذشته، نهادهای بین‌المللی را در عدم جلوگیری از گسترش خرابی‌ها و کشتار مردم بی دفاع مقصر دانست.

علی شمخانی حمایت گسترده و جهانی ملت‌های مختلف از مردم غزه را حاصل روشن شدن ماهیت اشغالگری صهیونیست‌ها و رسوایی اهداف نظام سلطه در حمایت از آن دانست و تصریح کرد: کشورهایی که به صورت آشکار و پنهان با این رژیم همکاری می‌کنند، نزد افکار عمومی جهانی مورد تنفر واقع می‌شوند.

شمخانی با تبیین اهداف واقعی نظام سلطه در ایجاد و راهبری گروه‌های تروریستی افزود: درگیر کردن منابع انسانی، اقتصادی و دفاعی کشورهای اسلامی برای انحراف از توجه جهان اسلام به مسئله فلسطین و گسترش اختلافات برای تامین امنیت سرزمین‌های اشغالی پشت پرده شکل‌گیری گروه‌های تروریستی تکفیری است.

نماینده مقام معظم رهبری با اشاره به برخی اقدامات مشکوک که با هدف زمینه‌سازی برای حضور گسترده نیروهای فرامنطقه‌ای به بهانه مبارزه با تروریسم در جریان است، اظهار داشت: ما ضمن آنکه به دقت و با حساسیت رفتار و اقدامات غیر سازنده برخی کشورهای منطقه و غربی را پیگیری می‌کنیم بر موضع اصولی خود در خصوص ضرورت توجه به منافع منطقه‌ای و تلاش برای ایجاد امنیت پایدار با استفاده از ظرفیت‌های بومی تاکید می‌کنیم.

وی با غیر موثر و نمایشی عنوان کردن اقدامات ائتلاف به اصطلاح ضد تروریسم، بر تداوم حمایت همه جانبه ایران از دولت‌های عراق و سوریه برای مبارزه با تروریسم تاکید کرد و افزود: گروهک‌های تکفیری به نام حمایت از اهل سنت بیشترین لطمات مادی و انسانی را متوجه برادران و خواهران اهل سنت در کشورهای سوریه و عراق کرده‌اند.

رمضان عبدالله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های رهبری، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران ار مقاومت فلسطین به تجربه‌های متعدد در عدم پایبندی رژیم صهیونیستی به وعده‌ها و پیمان‌های آتش بس اشاره و بر آمادگی هر چه بیشتر گروه‌های مقاومت برای مقابله با تجاوز رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

وی افزود: ما اعتقاد داریم که اراده ملت مان و مقاومتمان از اراده خداوند گرفته شده است و اسرائیل عملا وزن و اعتباری در برابر ما و ملت‌های آزاده جهان ندارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان