بازدید 1775
باشگاه استقلال:

مایلی كهن ادبیات خود را اصلاح کند

کد خبر: ۴۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۸۸ - ۲۳:۵۲ 18 April 2009
باشگاه استقلال تهران در پی اظهارات محمد مایلی كهن،سرمربی تیم ملی کشورمان ضد باشگاه و هواداران تیم استقلال اعتراض کرد.

به گزارش شبكه خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی باشگاه استقلال،این باشگاه در اطلاعیه ای در این باره اعلام کرد:در دو روز گذشته آقای محمد مایلی كهن، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و تیم سایپا به اظهار نظر درباره باشگاه استقلال پرداخته كه لازم است مواضع باشگاه درباره گفته های وی اعلام شود.

باشگاه استقلال در اطلاعیه خود افزوده است،محمد مایلی کهن در مصاحبه با برنامه ورزش از نگاه 2 عده ای از تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی در پنجشنبه گذشته را با قماربازان و شرط بندها در انگلیس مقایسه كرد که به طور قطع ،فعل حرام مانند قمار و شرط بندی جایگاهی برای دفاع و قیاس با دیگر رفتارها در دین مبین اسلام از خود باقی نمی گذارد و مقایسه اوباش های انگلیسی با عده ای از طرفداران فوتبال در ایران هم قیاس نامناسبی بود، زیرا فراموش نكرده ایم در سال های نه چندان دور آشوبگرهای انگلیسی چه فجایع خونباری در بروكسل بلژیك به وجود آوردند.

این باشگاه افزود:چگونه است كه اكنون آقای محمد مایلی كهن با شنیدن چند شعار زشت، غیراخلاقی و ناپسند علیه خود ، قماربازان و شرط بندهای انگلیسی را ترجیح می دهند؟ گرچه اعتقاد داریم تعدادی از تماشاگر نماها همواره تلاش می كنند با رفتارهای زشت خود فضای ورزشگاه ها را آلوده كنند، اما كاش آقای مایلی كهن برای خیل عظیم تماشاگران فوتبال ما كه به اصول تشویق و حمایت پایبند هستند، در گفته هایشان تفكیكی قائل می شدند.

باشگاه استقلال در این اطلاعیه افزوده است،از سرمربی تیم ملی کشورمان انتظار می رود،ضمن اصلاح ادبیات خود به گونه ای برخورد كند كه نشان از بزرگی، تواضع و گذشت سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان داشته باشد و این رفتار ها و اظهارات در شان فردی كه خود را مقید به آموزه های دینی می داند،نخواهد بود.

در اطلاعیه اعتراض آمیز باشگاه استقلال همچنین آمده است،از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به عنوان نماینده همه مربیان فوتبال كشورمان انتظار می رود،افتخارات یك باشگاه را بدون ارائه مدارك و مستندات قانونی و محكمه پسند با نام تبانی به مسخره نگیرد و مبادرت به نكاتی نكنند كه بدون ارزش اخلاقی و قانونی است.

این باشگاه می افزاید:بدیهی است که باشگاه استقلال حق رسیدگی و شكایات قانونی را برای خود محفوظ می داند.

باشگاه استقلال همچنین در پایان اطلاعیه خود هرگونه توهین به فرد و گروه توسط عده ای از تماشاگر نماها را محكوم كرده و از هواداران این تیم خواست فقط به تشویق و حمایت از تیم خود بپردازند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار