بازدید 1389

فضای ورزشگاه های دو كره بدتر از ملبورن که نیست

کد خبر: ۴۴۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۵ 18 April 2009
عضو فراكسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت : وظیفه همه ماست كه هر كاری می توانیم برای كمك به تیم ملی ایران انجام دهیم.

حشمت الله فلاحت پیشه عضو فراكسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شبكه خبر با بیان اینكه نتیجه گرفته شده مقابل عربستان برای همه فوتبال دوستان نگران كننده و ناراحت كننده بود گفت: وقتی قبل از بازی مقابل عربستان تذكری درباره وضع تیم ملی داده شد؛ مسئولان فدراسیون فوتبال برخورد منطقی با این موضوع نداشتند .

حشمت الله فلاحت پیشه گفت : به مسئولان فدراسیون اعلام كردیم باید روح ملی در تیم ملی ایران حاكم باشد و تیم ملی می تواند با حفظ شان خود و حفاظت از داشته های خود به جام جهانی برسد .

وی با اشاره به اینكه در چند سال گذشته ایران همیشه در كورس رسیدن به جام جهانی با عربستان و كره جنوبی مشكل داشته است گفت : با آمدن سرمربی جدید و همچنین حتی اگر علی دایی عزل نمی شد ؛ وظیفه همه ما بود كه هر كاری می توانیم برای كمك به تیم ملی ایران انجام دهیم.

عضو فراكسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه هم اكنون صعود به جام جهانی بسیار سخت شده است گفت : پس از تساوی تیم ملی ایران مقابل كره جنوبی مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام كردند تیم ملی فقط دو امتیاز با صدر جدول فاصله دارد ؛ در همان موقع به مسئولان فدراسیون اعلام كردیم كه تیم ملی ایران در یك لیگ 18 تیمی قرار ندارد كه به راحتی بتواند این امتیاز را جبران كند .

حشمت الله فلاحت پیشه گفت : باید در وضع كنونی همه توان خود را برای حمایت تیم ملی انجام دهیم و باید بگویم تیم ملی ایران باید از محافظه كاری بدون علت خود بیرون بیاید و فدراسیون باید نقاط ضعف خود را پوشش دهد تا از تكرار این وضع جلوگیری شود.

عضو فراكسیون ورزش مجلس شورای اسلامی تصریح كرد : ظاهراً تیم ملی ایران عادت به صعود مستقیم به جام جهانی ندارد و باید بگویم فضای ورزشگاه های كره شمالی و جنوبی بدتر از ورزشگاه ملبورن نیست .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار