بازدید 2680

هاشمی:ملی‌پوشان در اینچئون با قلب‌شان بازی کردند

سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال مهرام گفت: بازیکنان تیم ملی در بازی‌های آسیایی تلاش خود را به کار بستند و با قلب‌شان بازی کردند.
کد خبر: ۴۴۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳ 08 October 2014
 سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال مهرام گفت: بازیکنان تیم ملی در بازی‌های آسیایی تلاش خود را به کار بستند و با قلب‌شان بازی کردند.

به گزارش تسنیم، تیم ملی بسکتبال ایران با ارائه 2 بازی انتقادآمیز در مرحله نیمه نهایی و فینال بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون پس از شکست در دیدار نهایی مقابل کره جنوبی به مدال نقره این رقابت‌ها دست یافت. پیروزی میلی‌متری بر قزاقستان و شکست مقابل کره جنوبی، انتقادهای زیادی را متوجه ممی بچیروویچ و شاگردانش کرد.

مصطفی هاشمی، سرمربی فصل گذشته تیم بسکتبال مهرام با تأکید بر اینکه تمایل چندانی به صحبت در مورد تیم ملی ندارد، اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی تلاش خود را به کار بستند و با قلب‌شان بازی کردند. ما ممنون بازیکنان هستیم. 

عنوان نایب قهرمانی بازی‌های آسیایی در حالی برای تیم ملی بسکتبال به دست آمد که انتظار می‌رفت این تیم پس از حضور در جام جهانی و 3 قهرمانی در 4 دوره گذشته مسابقات قهرمانی آسیا به راحتی به مدال طلای بازی‌های آسیایی برسد اما این تیم به نایب قهرمانی بازی‌ها قناعت کرد. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل