بازدید 3247
معمایی که بزودی حل می شود؛

داستان‌های کی‌روش و ملی‌پوشان استقلال

دعوت از 6 بازیکن استقلال به اردوی پرتغال در حالیکه امیر قلعه‌نویی هفته هاست می گوید این ملی پوشان آماده نیستند یک دوئل و جنگ از راه دور به راه انداخته است.
کد خبر: ۴۴۰۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲ 07 October 2014
دعوت از 6 بازیکن استقلال به اردوی پرتغال در حالیکه امیر قلعه‌نویی هفته هاست می گوید این ملی پوشان آماده نیستند یک دوئل و جنگ از راه دور به راه انداخته است تا یا کی‌روش ثابت کند که سرمربی آبی ها توان آماده سازی و بازی گرفتن از اینها را ندارد و یا امیر ثابت کند که کارلوس در راه آماده سازی آن بازیکنان در جام جهانی اشتباهاتی داشته است!

به گزارش مهر، اردوی پرتغال به راه افتاد با حرف و حدیث های بسیار چه در مورد لیست عجیب کی روش و چه در مورد اردوهای گلخانه ای که مربیان لیگی با آن مخالف هستند و البته تجربه نشان داده که برای موفقیت باید از این اردوهای بلند مدت استفاده کرد چرا که این اردو های بسته در جام جهانی به ما جواب داده است! با این وجود یک نکته وجود دارد و آن این است که این اردو تقابلی است بین کی روش و امیر قلعه نویی به صورت غیر مستقیم!

امیر قلعه نویی مدتهاست که می گوید ملی پوشانش آماده نیستند و این عدم آمادگی را به گردن کی روش و روزهای جام جهانی می اندازد اما کی روش در لیست مدعوینش نشان داد که با امیر قلعه نویی مخالف است و لابد می خواهد در انتها و در جام ملتهای آسیا ثابت کند که امیر نمی توانست از این ملی پوشان به درستی بازی بگیرد وگرنه اینها مشکلی ندارند!

البته به نظر می رسد ملی پوشان استقلال پس از 11 هفته که کنار استقلال بوده اند واقعا آماده نیستند اما حالا کی روش آنها را به اردویی نسبتا کوتاه مدت می برد و می خواهد نه در 11 هفته و در کوران مسابقات لیگ بلکه در دو هفته آنها را آماده کند!

اگر کی روش موفق شود اندکی شرایط ملی پوشان را در دو هفته به آمادگی نزدیک کند این آمادگی معنی دار می شود و ریشه اش را باید در نوع بدنسازی و علم کی روش جستجو کرد اما اگر چنین نشود و بازیکنان ملی پوش استقلال حتی توسط خود کی روش هم آمادگی معنی داری به دست نیاورند آنگاه باید به امیر قلعه نویی حق داد.

البته برای قضاوت در این رابطه باید تا خود جام ملتها صبر کرد و این بازیکنان را در تیم خود کی‌روش به نظاره نشست چرا که نوع بازی گرفتن از بازیکنان هم مهم است به عنوان مثال باید گفت امید ابراهیمی برای امیر قلعه نویی در تقسیم وظایف تاکتیکی مهمترین مهره تیم است و بار وظایف فراوانی دارد که این مهم کسی مثل آندو را کم کار می کند اما در تیم کی‌روش این ماجرا می تواند برعکس باشد و ابراهیمی کم کارتر از آندو شود!

مطمئن باشید که در هر صورت و چه در صورت آمادگی و چه در صورت عدم آمادگی بعد از پایان این اردو و پس از اولین دیدار استقلال این مبحث باز می شود و اگر استقلال برده باشد کی روش طعنه می زند و می گوید این هم از ملی پوشانتان که آماده شان کردم و اگر استقلال شکست خورده باشد امیر طعنه خواهد زد که خود کی روش هم نتوانسته ملی‌پوشان را  پس از جام جهانی آماده کند!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر