بازدید 8131

گزارش سفر نمایندگان به فرانسه

کد خبر: ۴۴۰۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۵ 07 October 2014

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از سفر چهار روزه برخی از اعضای کمیسیون متبوعش به کشور فرانسه خبر داد و گفت: این سفر با هدف بهره‌گیری از تجربیات کشور فرانسه در بعد علمی صورت گرفت.

جبار کوچکی‌نژاد در گفت وگو با خانه ملت٬ با یادآوری سفر چهار روزه برخی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به کشور فرانسه٬ گفت: این سفر برای بررسی وضعیت آموزش و پرورش و آموزش عالی این کشور و بهره‌گیری از تجربیات آن‌ها در بعد علمی صورت گرفت.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه در سفر 4 روزه کمیسیون آموزش مجلس به کشور فرانسه آقایان قاسم جعفری٬ علیرضا منادی سپیدان و سید محمدباقر عبادی حضور داشتند٬ افزود: در این سفر هیات پارلمانی کشورمان جلساتی با رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی و آموزش و پرورش مجلس ملی فرانسه در پاریس داشت.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با تاکید بر اینکه ایران و فرانسه مشترکات فراوانی برای همکاری در بخش های مختلف دارند، گفت: جمهوری اسلامی ایران و فرانسه در زمینه آموزش و تحقیقات تجربیات فراوانی دارند و می توانند در این باره با همکاری یکدیگر زمینه رشد علمی را رقم بزنند.

وی ادامه داد: با توجه به آغاز تغییر بنیادین آموزش و پرورش در ایران و فرانسه بررسی راهکارهای نیل به رشد علمی از مهم‌ترین محورهای سفر 4 روزه کمیسیون آموزش مجلس به کشور فرانسه بود.

کوچکی‌نژاد با مثبت ارزیابی کردن سفر کمیسیون آموزش مجلس به کشور فرانسه٬ افزود: در این سفر استفاده از تجربیات این کشور در زمینه آموزش و همچنین تدوین متون درسی صورت گرفت.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ ادامه داد: در سفر به کشور فرانسه اعضای کمیسیون آموزش مجلس دیداری با نمایندگان مجلس سنا و نماینده اتحادیه اروپا برای بررسی مباحث علمی داشتند.

وی یادآور شد: مهم‌ترین دستاورد سفر 4 روزه کمیسیون آموزش مجلس به کشور فرانسه بهره‌گیری از تجربیات این کشور در زمینه آموزش‌های علمی و کاربردی در راستای تحصیل و کسب شغل افراد است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی٬ادامه داد: گزارش سفر 4 روزه برخی از اعضای کمیسیون آموزش مجلس فردا سه‌شنبه (15 مهرماه) در این کمیسیون بررسی خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل