بازدید 6636

محورهای چهارمین نشست مشترک دولت و مجلس

کد خبر: ۴۴۰۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۸ 06 October 2014

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در چهارمین نشست مشترک دولت و مجلس ۵ تن از رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس به‌نمایندگی از دیگر نمایندگان در مورد مسائل روز کشور سخنرانی می‌کنند.

بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به برگزاری نشست مشترک مجلس و دولت، گفت: این نشست فردا پس از نماز مغرب و عشا در صحن مجلس برگزار می‌شود.

وی به بیان جزئیاتی از چگونگی نشست مشترک دولت و مجلس پرداخت و افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است ابتدای این نشست رؤسای 5 کمیسیون‌ تخصصی مجلس در مورد مسائل اقتصادی به‌نمایندگی از دیگر نمایندگان مردم در خانه ملت سخنرانی کنند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا پس از صحبت‌های رؤسای کمیسیون‌های تخصصی، هرکدام از وزرای دولت که تمایل داشته باشند درباره مسائل روز کشور سخنرانی کنند.

نعمتی با بیان اینکه نشست مشترک دولت و مجلس 4 ساعت به طول می‌انجامد، تأکید کرد: قرار است در نشست مشترک دولت و مجلس پس از سخنان وزرا و رؤسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس، حجت‌الاسلام روحانی رئیس‌جمهور و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی درباره راهکارهای تعامل دو قوه و همین‌طور حل مشکلات اقتصادی سخنرانی داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از نشست مشترک دولت و مجلس، نمایندگان، رئیس‌جمهور و اعضای کابینه دولت در ضیافت شام رئیس مجلس حضور خواهند داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل